"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

همکلاسی

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ب.ظ
بنا ب دلایلی ی سال راهنمایی رو تو مدرسه ای ک بابام مدیر مدرسه اش بود درس خوندم ی مدرسه مختلط قبلنا از اداره میومدن واسه ارزشیابی مام ی معلمی داشتیم بهمون گفته بود ازتون سوال پرسیدن کسی ک بلده جواب بده اونا ک شما رو ب اسم نمیشناسن بالاخره ی روز اینا اومدن اد اولین سوالو ک پرسیدن ی نگا ب دفترنمره انداختن گفتن یوسف جواب بده اینم همیشه خدا تنبل و درس نخون دیدم فرشاد از اونور کلاس هی چش ابرو میومد بهم منم نفهمیدم اوصولا من با اشاره نمیگیرم بعد رفتنشون گفتم چته هی چش ابرو میومدی هان ؟؟ واقعا فک میکنید چ جوابی داد ؟؟
گفت: دیوونه تو ک بلد بودی چ میدونست یوسف کیه جواب میدادی آبرومون نمیرفت .... من: !!! :| !!! :| !!! :|
پارسال اتفاقی دیدمش میگف پرستاری میخونه بیچاره بیماری ک قراره این پرستارش شه :|


پی نوشت: دلیل ---> چون وسط ترم از مدرسه ام انتقالی گرفته بودم و راحت ترین راه مدرسه بابا بود :))
موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۲۷

نظرات  (۶)

مختلط بود مدرستون!!!!!!
زمان شاه هم مدرسه ها مختلط نبوده.
این چجوری بوده اونوقت؟
پاسخ:
بیایید ببرمتون روستا ده بیس تا مدرسه مختلط نشونتون بدم ...

بابای من عین ۳۰ سال خدمتشو منطقه محروم بود ..
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۸ آبان دخت ...
خدایا! هوش این پرستارای ما رو ازشون نگیر :دی

یوسف!هلما!شیب؟؟؟ شیب دار؟؟؟ :دی
پاسخ:
خدایا ب دعای آبان دخت عزیز عنایت فرما لطفا :)

احتمالا هیییییم ..
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۶ بای پولار
:|
:|
:|
هنوز که هنوزه همین طور رهسپار افق هستم از دست این فرشاد خان!!!
پاسخ:
:|
:|
چندین ساله ک دلم افق میخاد ...
حالا اینبارو برگردین گم میشید :)
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۴ علی گوهری
مدرسه مختلط هوم
من پارسال توی یه روستای مرزی سیستان بلوچستان یه دونه دیدم

"بابای من عین ۳۰ سال خدمتشو منطقه محروم بود .."
آخ که چقد خوشم میاد از اینجور آدما. خدا یعنی میشه منم کلی از زندگیمو منطقه محروم خدمت کنم...
پاسخ:
قبلنا زیادتر بودن ولی فک کنم جدیدا اینجور مدارس منحل شدن ...

شاید خدمت تو منطقه محروم برا افراد با دل بزرگ دلنشین باشه ولی سختیای خاص خودشو داره ... امیدوارم آرزوتون برآورده شه :)
۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۵ آبان دخت ...
خدایا هلما راست میگه..عنایت فرما...با تچـــکر :))
پاسخ:
آمییییییییییین .... ممنون :)
چقدر خوب بوده تو مدرسه ای بودین که مدیرش پدرتون بوده ...
پاسخ:
وای نه اصن دوست نداشتم ....
آواز دهل شنیدن از دور خوش است ....
دست و پام بسته بود شیطنتام محدود شده بود :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">