"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هاپو

يكشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ب.ظ

حیوونا خیلی خوبن خیلی ولی من از همه اشون میترسم البته دوز ترسم از گربه بیشتر از بقیه حیووناست :))

بابای من ب باغ و درخت علاقه منده بچه ک بودم ی باغ نقلی داشتیم من بزرگتر شدمو بابامم از شغل اداریش بازنشسته و ی باغ بزرگتر درست کرد از همون قدیما ک یادمه داداشم طبیعت پسرانه بخصوصی داشت و بهانه میگرفت ک همه تو باغشون سگ دارن و مام باید داشته باشیم اولیش ی سگی بود ک یادم نیست از کجا سروکله هاش پیدا شد اسمش "قاس" بود خیلی ریزه میزه بود تابلو بود ک سگ نگهبان نیست ولی خیلی باحال و زبون بفهم بود و آخر شیطنت و ادا تا ی استخوون از دست آدم بگیره کلی بازی میکرد حتی سرنوشتش هم یادم نیس چی شد ولی "ترانپ" سگ باوفای من فک کنم چهار سال پیش بود ک داداشم تو ی روز تابستونی خونه اومدنی ی بچه سگ کوچولو با خودش آورد و اونو با هزار زوق ب آبجی کوچیکش(من) تقدیم کرد یک سگ بدون شناسنامه بدون نام و نشان خیلی کوچولو و بانمک بود گویا توی اطراف ی سگی چن تا بچه دنیا آورده صاحبشون میخاسته زنده ب گورشون کنه یا بکشه ک داداشم اینو ازشون گرفته (اولش گفته بود خریدم) آورده واسه من ندا خواهر زنداداشم ک ی سال و خورده ای از من بزرگتره این اسمو براش انتخاب کرد اوایل یکم ازش میترسیدم ولی یواش یواش باهاش دوست شدم واسش ظرف مخصوص آماده کردم شیر میخریدم میدادم استخوون تا خود پاییز همون سال باهاش بازی کردم و راهش انداختم اسمشو یاد گرفت و الانم ک خیلی چیزا رو میفهمه قبلنا بیرون ک میرفتم همیشه باهام میرف ی بار با پسر همسایه امون سر همین هاپو دعوا کردم آخه ب چ حقی هاپو منو اذیت میکرد الان تنها سگ ک ازش نمیترسم ترانپه :)

اینم از عکساش:

...

+ وقتی حرف حرفو میاره و جناب بای پولار میخان ی پست درمورد ترانپ بنویسم و منم میگم باشه چشم میشه این :)

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۲۷

نظرات  (۲)

۲۷ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۷ بای پولار
خوش به حالت سگ به این خوشگلی و باوفایی داری. منم خیلی دوست دارم داشته باشم :)

ممنون بابت این پست سفارشی ولی سر آخر هم نگفتی معنی اسمش چیه ؟!
پاسخ:
ممنون ... مامانم میگه پیر شده .

خواهش .. خودمم معنیشو نمیدونم از ندا باید پرسید :))
۲۸ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۴ بای پولار
:-)
پاسخ:
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">