"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"ع" و "ک"

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

یاد نگرفنم عاشق شم همیشه فک میکردم این تجربه برام سخت خواهد بود چون میدونم با تمام صراحتم بیان عشق رو بلد نیستم با خودم میگفتم طفلی کسی ک قراره عاشقم شه باید چندین سال تا اعتراف من ب عشقم صبر میکرد گرچه مطمئنا تا اون لحظه شیرین هزار بار فهمیده بود ( ب عشق یک طرفه فک نمیکنم حس میکنم خیلی شکننده و عذاب آوره ) بعضی وقتا هم حس میکنم عشق یادگرفتن نمیخاد یهویی میاد سراغ آدم نه با یک نگاه اتفاقا ب مرور ولی آدم تو لحظه متوجه میشه  ....


+قبلنا دوست داشتم تو ی شرکت خیلی بزرگ مدیر داخلی بودم ب مرور از سهامدارنش هم میشدم اینقدی اونجا زحمت میکشیدم خوب کار میکردم ک رقیب مطرحی برام کم پیدا میشد کارای خیلی سکرت و قردادهای بین الملی رو شخصا خودم میرفتم واسه انجامشون و شاید وقتی از ی مسافرت کاری خسته کننده اما با کلی نتیجه خوب میرسیدم میفهمیدم بوی تجهیزات نامناسب برای سودجویی تو شرکت میاد و نبود چن روزه من شده فرصت طلایی براشون ولی زهی خیال باطل با شرلوک هولمز بازیام و با کمک اکیب دو سه نفرمون حسابی حالشونو میگرفتیم :)

ولی الان دوست دارم محل کارم ی بیمارستان خیلی بزرگ با تجهیزات خیلی ب روز باشه .......


= عشق و کار قسمت مهمی از زندگیه :)

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۴/۲۹

نظرات  (۵)

چه رویای شیرینی و خب همچین فعال منشانه ای برای کار داشتی:)
پاسخ:
واسه خودمم شیرینه :))

حتما ب رویاهام خواهم رسید ...
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۶ بای پولار
حتما خواهی رسید اگر ایمان داشته باشی بهشون...
پاسخ:
ایشالا .. ممنون بابت انرژی مثبت دادنتون..
۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۳۹ آبان دخت ...
همممم عشق یک طرفه سخت و عذاب آوره به نظر منم...با قسمت اول حرفات موافقم...

و خب در مورد کار...اصلا همین رویاهاست که هدف به وجود میاره و میشه تهش رسید به یه موفقیت بزرگ...حالا چه شرکت...چه بیمارستان...و...

:)
پاسخ:
هیییم ... فک کنم چون احساست دخترانه است برا همون هم نظریم ...

آره واقعا همین رویاهاست ک هدفو ب وجود میاره عالی گفتی ... دقیقا ..

:)
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۲۰ علی گوهری
عشق کار
به نظرم نصف زندگی آدم عشقشه اون نصف بقیشم عشق به کارشه
کلا همه چی عشقه و عشق همه چی
اما حالا عشق شده هیچی و هیچم عشق

مدیر بودن اوممممم جالب و سخت و شغل فحش خوریه :دی
پاسخ:
خیلی تعبیرهای لطیفی دارین بخصوص اینکه میگین: کلا همه چی عشقه و عشق همه چی ....

ممنون از یادآوری فحش خور بودن کار مورد علاقه من :))
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۹:۲۴ علی گوهری
قصد ناراحت کردنتون رو نداشتم. صرفا شوخی بود :)
پاسخ:
متوجه شدم :)) ناراحت هم نشدم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">