"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خندوانه

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹ ب.ظ

دو شب است ک ساعت سه بامداد ب بعد خندوانه رو میبینم . خیلی وقته ک هیچ برنامه تلویزیونی رو دنبال نمیکنم . و تلویزیون فقط برای پر کردن زمان بیکاریم کاربرد داره همین . یکشنبه شب صدای ی پیرزن اینقد رفت رو مغزم ک از آشپزخونه بلند گفتم اون بی نمکا رو ببندید . و وقتی خواهرم گفت همسر جمشید مشایخی هست ترغیب شدم برنامه رو ببینم . قوه تخیل و تصوراتم زیادی اکتیوه و همیشه ذهن ناآرومی دارم و چون این خانوم با تصوراتم فاصله طولانی داشت برام جذاب بود . باعث شد نصف بامداد مجدد تکرار برنامه رو ببینم و باید اعتراف کنم خوشم اومد .... " دوست ندارم وقتی پیر شدم مث "گیتی" استاد مشایخی باشم"

و دوشنبه شب . امیرحسین آرمان مهمان خندوانه بود . زنداداشم گفت: پری بیا کیوان رو دعوت کردن .. و من: نمیخام ازش خوشم نمیاد .. زنداداش: بیا ببین شاید نظرت عوض شد . زمانی ک خواستم بشینم گوشیم زنگ زد یکی از هم دانشگاهیام بود ک دوسالی بود خبری ازش نداشتم و چون کاری ازم میخواست یادم افتاده بود :) باهاش حرف زدم و برنامه رو ندیدم . حدودای سه بخاطر بیخوابی شبکه ها رو جا ب جا میکردم ک باز خندوانه بود دیدمش .................

برای اولین بار بود ک ب لبخند کسی نمره دادم . 18.5 برای لبخند یک بازیگر . یعنی این شخصیت 180 درجه با اونچه ک من ازش حس کرده بودم متفاوت بود . طی دیدن فیلم "کیمیا" و "پریا" اصن حس خوبی نداشتم ب این آقا فک میکردم ی بچه پررو و لوسه و احتمالا غیر اجتماعی و منزوی هست ولی اونچه دیشب دیدم ی فرد اکتیو , پرهیجان , ی آدمی ک مث خیلیاست ی شخص معمولی و کاملا متفاوت از برداشت اولیه ام بود . درسته الانم از فاصله تلویزیون دیدمشون ولی خوبه ک همه حس خوب منتقل کنن حتی ب فاصله های طولانی ........

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۲۶

نظرات  (۸)

کیوان توو کیمیا چه نقشی داشت؟!
وای‌داداش کیمیا بود نه؟!
من داداش کیمیا رو خیلی دوست داشتم :دی
پاسخ:
پسر همون ساواکی و نیکی کریمی همون ک نامزد آزاده یا همون رها بود ....
نه ...
آره ی جور مظلومه :)
من خیلی دوس دارم این برنامه و دور همی رو ببینم ولی واقعا قسمت نی انگار!
دو تا برنامه ک با فیلترا و سختیای فراوون و محافظه کاریای حساب شده سعی در جذب بیننده ناامید از رسانه ملی رو دارن ولی در عین حال دیدنشون لطف خاصی داره
اینه دید من راجبشون
پاسخ:
من دورهمی رو ب خندوانه ترجیح میدم :) .. ایشالا قسمت میشه :)
چ نظر جالب و تقریبا بی پروایی ...
از این برنامه دیگ خوشم نمیاد
پاسخ:
دلیل خاصی داره ؟؟
البته برا منم فقط سرگرمیه اونم زمانی بیکاری ...
از رامبد جوان خوشم نمیاد. شکم سیری حرف میزنه. برنامه ی شنبه های متروش مزخرفه. اگ خودش یه بار مترو رو تجربه کنه دیگ این برنامه رو کنسل میکنه میگ بذارین مردم اخمشونو کنن
با تماشاچى ها خوب برخورد نمیکنه. اون دفعه ای شخص و اورد جلوی دوربین و نقدشون کرد. حرفش درست بود اما نباید از شخص واقعی استفاده میکر.همون قضیه مرتضی پاشایی. خلاقیت های جناب خان کم شده. توی یه برنامه ی عمومی مدام راجب دستشویی حرف میزنه. این قضیه مدام تکرار میشه حالمو بهم میزنه. کلا جذبم نمیکنه دیگ رفتارتشون رو اعصابه
پاسخ:
نکته خوبی رو گفتی و البته میتونه ی دلیل محکم باشه ....
چون خیلی کم اونم فقط قسمت مهموناشونو میبینم زیاد اشراف ندارم رو قضیه ....
حالا یکم ریلکس لطفا .... حفظ خونسردی در اولویت قرار بگیره .... ممنونم :)
من موقع نقد خیلی عصبانی میشم
ولی در کل ریلکسم:)
خواهش میکنم:)
پاسخ:
پس بقول آقا رامین شمام "زود اوج میگیری" ...
خوبه :)
:)
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۶ آقای خوش فکر
خندوانه به نظرم تنها برنامه ی تلوزیونی ایرانی هست که ایده های جدید داره و واقعا یک اتاق فکر خوب داره ، برعکس سایر برنامه های صدا و سیما

من زیاد از برنامه دورهمی خوشم نمیاد و فکر می کنم آقای مدیری از سر بیکاری این برنامه رو ساخته ، البته نظر شخصی منه
پاسخ:
آفرین خندوانه :) چی بگم ....

نمیدونم ... برا من دورهمی جذابتره :)

+ و درکل هر دوش رو کم پیش میاد نگا کنم ...
شنیدم این پیرزنه خیلی شیطنت کرده :دی 
پاسخ:
آره .. شیطونه اونم چ شیطونی :)
خیلی بازی تصنعی و غیر قابل باوری داره. احتمالا برا همین ازش خوشت نمی آد.
پاسخ:
آره بهتر بود بگم بازیش رو دوست ندارم ... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">