"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

چشم های ساده من

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ

انسان ساده اییم , نه اینکه خنگ باشم یا شدیدا بدیهی . ساده ب این معنا ک سعی در پیچیده کردن ندارم . هر چه ازم سرمیزنه بدون نقشه است در یک کلام خودم رو بازی نمیکنم .....

در این بین ساده ترین من چشمان من است . ساده تر از عقل . ساده تر از دل . ساده تر از زبان . گاهی وقتا فک میکنم احساساتم در این یک جفت چشم جمع میشود . همان پیرمرد 80 ساله ای ک میگفت: تو با چشمانت حرف میزنی شاید از چشمانم همه چیز را میخواند و برای همین همیشه او بود ک میتوانست حریف سرسخت من باشد . امروز چشماهایم آشکارم کرد . وقتی امروز یک نگاه . تمام وجودم  , تمام من و تمام حسم رو بیان کرد با دستام خفه اش کردم و در دل دعواش کردم . اما افاقه نکرد , ب محض خلاصی از پوشش دستانم و برخوردش با آینه ماشین , فهمیدم ک این چشمها هیچ وقت یاد نمیگیرن ک در اختیار من باشن .....  

* این دو عکس واسه چهار پنج سال پیشه . خیلی دوستشون دارم . 

یکی از بهترین تفرح های من آب بازیه ....

ی روزی میرسه ک بتونم ی تیکه از ابرای تو آسمون رو بکنم و بغل کنم ....

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۲۷

نظرات  (۹)

حس خوبی عکسات داد...
لاکتونم خوشگله خانوم!:دی
پاسخ:
ممنون ... خودمم حالم خوبه با این عکسا ... 
جوانی میکردیما :))
آب بازی بسی لذت بخش؛)
عکسم خیلی خوب؟
انقدر دوست دارم چشمام حرف بزنه...نمیدونم ولی؛)
پاسخ:
خیلی :)
مرسی ...
وقتی همه زندگیت رو لو بده حالتو میپرسم :))
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۴ آبان دخت ...
چه متنی...دوسش داشتم...

:: به به لاک این هلما گلی رو نیگا :)))

من کلا طرفدار آبم....اب...دریا...بارون...هرچی که به آب میرسه دوس دارم ^__^

راستی سلااااااااام....دلم برات تنگ شده بود :* :*
پاسخ:
مرسی .... چقد خوشحالم دوست داشتی ..

تو کل 22 سال عمرم شاید 5 بار ناخنامو لاک زدم ی بارش همین بود :))

چقد عالی ...

علیک ... دل ب دل لوله کشیه عزیزم :)
لاک جیغتون رو دیدم یاد برنامه از لاک جیغ تا خدا افتادم :))
پاسخ:
الانم منو با چادری ک سر میکنم ببینید حستون تشدید میشه :))
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۶ آبان دخت ...
عزیزم! :))

جدی؟ من ولی به جز برق ناخن چیز دیگه ای نزدم تا حالا :)

:))

ای جان :*
پاسخ:
:))

آره واقعا .. لاک رو ناخنم سنگینی میکنه :)

:)

:)
هر جور باشی عاشقتم کلن :*
پاسخ:
وای خدا ... مرسی :*
ببینم مگه عاشق شدی که چشمات افسارشون از دستت خارج شدند ؟!
پاسخ:
اگه اونطوری باشه پس عاشق ب دنیا اومد :))
:) ابر رو نمیشه کند بخاره منم بچگی به مادرم موقعی که تو حیاط کتاب دستم بود و می پرسید: کجا رو داری نگاه می کنی ؟ میگفتم آسمون. میگفت میدونم دارم میبینم کور که نیستم :))))))
میگفت به چی فکر می کنی درست رو بخون.فردا امتحان داری ...
با خودم میگفتم اگر میشد الان توی آسمون باشم مثل چتر باز ها یا کساییکه سوار بالن میشدن، دست میزدم به ابرا و پاره پاره می کردمشون :)
حس قشنگی رو داشتم تو ذهنم ترسیم میکردم که به خودم اومدم و گفتم: ولش کن بابا خب کدوم صفحه بودم؟ :)
ولی باز موقع نگاه به صفحات کتاب به این فکر می کردم که ابر که همون بخار آبه
و بخار آب از کتری هم در میاد! :)

آخه داشتم درس علوم میخوندم.

پاسخ:
یعنی خودتون هم نمیگفتین میتونستم حدس بزنم داشتین درس"علوم" میخوندین :))

بعضی از رویاهای کودکی هنوز هم باهام ان, حتی با دونستن خیلی از واقعیت ها. درواقع خودم دونسته دوست دارم رویاشون همراهم باشه :)
ماشالا مامان مدیری دارین .
علاوه بر روانشناسی که ثابت موندن قرنیه چشم رو هنگام پاسخ به سوال غیر منتظره
دلیل بر صحت پاسخ میدونه در سریال خانه سبز هم این قضیه در قسمتی از سریال بود

در قسمتی که علی کوچک با معلمش داشتند بعد از کلاس حرف میزدن اگه دیده باشی
پاسخ:
یه چیزایی شنیده بودم .. ایول :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">