"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

چند ؟؟

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۸ ب.ظ

تحلیل کردن رو دوست دارم و بعضی وقتا نقد کردن و ورود ب بطن هر چیزی برام خوشاینده ......

بیشتر از هر چیز و هرکس , ب خودم فک میکنم و امروز روزی بود ک , فک کردم خوبه بفهمم تو رفتارم , تو زندگی چندچندم کجام اصن ؟؟ گام اولم نگاه جز ب جز و نمره دهی ب این جزئیات بود ....

+ فک میکنم نمره کمتر از 15 ندارم . زیادی خودشیفته یا مغرور نیستم ولی از خودمم بدم نمیاد و بعضی وقتا فک میکنم یکی از بهترین خلقت های خدا "خودم" بودم ... "و نمره ها از 19 بوده"

احساسات = 16

قدرت تصمیم گیری = 16

چهره و تیپ = 17.5

 ادب = 18

آرامش = 16.5

قوی بودن = 17

اعتماد ب نفس = 18

قانع کردن = 15.5

سفسته = 17

شیطنت = 18.5

واقع بینی = 16.5

و 

.

.

هر از گاهی سوال امتحانی خودتون باشید . خوبه .... شمام خودتونو تحلیل کنید . ریزتر از من . بهتر از من :)

"یکی از دوست داشتنی ترین مناظر اطرافم"

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۲۸

نظرات  (۹)

منکه همه رو نوزدهم؛))))
پاسخ:
ایول داری تو :))
بنظرم این وسط اعتماد ب نفس رو فراتر از 19 هستی :)
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۹ آبان دخت ...
امممم چه خوبه آدم اعتماد به نفسش از نوزده هیجده باشه :))
پاسخ:
ما اینیم گلم :))))
بععععله ...
البته سفسطه:)
چه جسارتی، باور کن همین نمره دادنا رو خیلی ها جسارتشو ندارن...
پاسخ:
( شکلک خجالت )
ی همچین دختر جسوریم من :))) ... واقعا .
خیلیم عالی
اصن شاید ما بخاطر همین ب دنیا اومده باشیم!
چ خوبه ابنجا.. کجاست؟
پاسخ:
:)پشاید ....
اینجا قسمتی از رود "ارس" می باشد :)
منم میخوام جواب بدم

احساسات = 20

قدرت تصمیم گیری = 5

چهره و تیپ =20

 ادب =14

آرامش = 10 

قوی بودن = 1

اعتماد ب نفس = 10

قانع کردن =0

سفسته = 0

شیطنت = 18.5

خیلی خوب بود.دمت گرم

پاسخ:
خیلیم عالی :)
عجب نمره های جالبی و غیرقابل انتظاری .....
قوی بودن = 1 

خواهش .. دم تو هم گرم . 

.
.
و واقع بین بودن چند ؟؟؟ (تازه ب لیست اضافه شد)
مرسی ک پرسیدی
فکر کنم خیلی کم باشه
5
6
پاسخ:
خواهش .. راستش با دیدن نمراتت کنجکاوتر شدم :)
هیییم کمه ..
ببین اون چیزی که از اعتماد به نفس تو ذهنم ممکن متفاوت باشه
این مسائل خیلی کلی بیان شده واسه همین منم طوری بهشون جواب دادم که تو ذهنمه
مثلا از نظر سواد اعتماد ب نفس کمی دارم. از نظر حرفی برای گفتن داشتن. از نظر درک کردن دیگران و فهمیدن. ولی یه ایمانی هم دارم همش. اینکه اگر تلاش کنم همه ی اینا رفع میشه. در واقع نداشتن اعتماد ب نفسم کاملا درسته اینطور نیست که درست نباشه.
و همین طور موضوع های دیگ:)
پاسخ:
آره دقیقا کلی بودن مسائل باعث میشه شفافیت لازم حاکم نباشه ....
اوکی :)
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۶ آقای خوش فکر
نمیدونم چندم ، ولی تلاشم به بی نهایته ...
پاسخ:
همین خوبه :)
خوبه خودت رو می شناسی. من اصلا شناختم از خودم در حدی نیست که نمره بدم :(
پاسخ:
شاید شناخت لحظه ای اسم خوبیه براش ... نمره دادن ب خود سخته .. دلیل نمیشه ک ناراحت باشید ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">