"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

" توجه "

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۸ ب.ظ

توجه کردین !!!!!!!

وقتی میگیم :

نمیخام قضاوت کنم .... من مشاور خوبی نیستم ..... من عکاس نیستم ..... درسته دست ب قلمم خوب نیست ..... 

دقیقا قراره پشت بندش حرفی بزنیم ک جمله اولمون رو نقض میکنه . و ارتباط دهنده دو جمله متناقض , کلماتی است مثل (ولی .. بنظرم .. با این حال و ...) . در واقع داریم همون کاری رو میکنیم ک ادعا میکنیم بلد نیستیم یا حرفی میزنیم ک دقیقا یک فرد در اون جایگاه خاص میتونه اون حرف رو بزنه .


+ بعد قرن ها آدامس میجوم :) یاد ی خاطره لطیف افتادم :

من از آدامس exit بخصوص از نوع هندونه اش متنفرم بوش از دو فرسخی بیاد سر درد میگیرم . و همه میدونن . با این حال داداشم و داداش زنداداشم تو ماشین شروع کردن ب جویدن این آدامسا و فک میکنید چ بلایی سرشون اومد ؟؟ عقب نشسته بودم . خیلی شیک با ی دستم موهای داداشمو میکشیدم با اون یکیش پس گردنی نثارش میکردم . اما داداش زنداداشم ک غش غش میخندید , بعد از چند مین مواجه شد با اثابت چند ضربه محکم کیف دستیم (دربرخورد با نامحرما کارسازه) ب سر و کله مبارکش و لبخندش ب شکل مجلسی ماسید ....

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۲۹

نظرات  (۱۱)

اول بگم قالب جدید مبارک؛)

پاسخ:
خیلی ممنون :)
درباره قسمت اول باید بگم که گاهی اولش میگن بمن ربطی نداره...بعدشمیگن ولی.....
خوب کردی زدیشون؛))
پاسخ:
آره دقیقا ... اینیم ک تو گفتی ی مورد دیگه اس ک میتونه ب لیست اضافه شه .......

خواهش :)) حقشون بود :)
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۵ آبان دخت ...
قالب نو مبارک دوست جان :))

:: موافقم.

اوه اوه با کیف؟ خسته نباشی دلاور :))))))) :دی
پاسخ:
مرسی عزیزم :))

فدایی داری ...

بعععله ... بر طبل شادانه بکوب :)))

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

پاسخ:
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ...
نمیگین دلم واسه تبلیغاتیا تنگ میشه ؟؟ کجا بودین هااااااااان ؟؟
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۰۵ آبان دخت ...
پیروز و مردانه بکوب...برخیز و هلما را ببین...یک دست جانانه بکوب :)))))
پاسخ:
مرسی :))
عالی :)
میفهمم بعضی کارا چقدر آدمارو هیستیریک میکنه. حق میدم با کیف بزنی ، خوبه حالا جنون بهت دست نداده:دی
پاسخ:
ممنون از درکت :)) کنترلش کردم :)))
((: اره والا همیشه اینطورییههههه
پاسخ:
والا :)
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۵ آقای خوش فکر
آدامس هندونه ای ؟!
مگه داریم ، مگه میشه ؟!

در مورد اصل مطلب هم من فکر می کنم این کار درست تره ، چون اینجوری داریم پیشنهادمون رو از دید یه آدم معمولی مطرح می کنیم و شاید بتونه خیلی کمک کنه ، اگه این نکته رو یادآور نشیم حتما طرف تو ذهنش این هست که این فرد داره بلدم بلدم می کنه !

البته دقت کردم که مطلب طنز بود ولی در مورد مفهوم جدیش گفتم :)
پاسخ:
آره با طعم هندونه خیلیم بده ..
شده :)
دقیقا تو خیلی موارد مفیده ... منم اتفاقا استفاده میکنم ..

خیلیم خوب :)
من طعم اوکالیپتوس دوس

+ لطفا یه با مرام زودی اون طبل شادانه رو ورداره بیاره


+
در مورد "نمیخام قضاوت کنم .... من مشاور خوبی نیستم و ..... "
خب... بذاریم بگن حرفاشونو و نظراشونو ... شاید یه بخشایی اش بدرد خورد
دو حالت داره یا لابلاش یه حرف درست و حسابی میزنن و فراتر از انتظار ظاهر میشن یا چرندیات میبافن ... ولی فرصت بهشون بدیم .... میدونو ازشون نگیریم:)
ممنون

پاسخ:
اوکالیپتوس خوبه ولی فک کنم خوشبختانه exit این طعم رو نداره ..

+ از اتاق فرمان اعلام کردن پیروز و مردانه کوبیدن :)

+ دقیقا همین ک فرصت حرف زدن داشته باشن مطمئنا بعد چند بار چرندیات بافتن میتونن ی حرف درستم بزنن ..
آره راست میگیا ..

فکر میکنم یه جور تواضعه :)

پاسخ:
:)

تواضع ... شاید .
آره زیاد دیدم از این آدما و توجیهشون اینه که نمی خوان قضاوت بشه کار و حرفشون!

پس یادم باشه اگر دیدمت آدامس هندوانه ای نجَوم جلوی روت :)))
پاسخ:
فک کنم حجم زیادی هم دارن و شاید داریم ... 

آفرین .. خوبه آدم بعضا با احتیاط رفتار کنه :)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">