"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

-مستقیم باشیم-

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ

غیر مستقیم های زندگی , خیلی وقتا باعث سوء تفاهم میشن ..............

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۵/۳۰

نظرات  (۸)

هدر وبلاگت خیلی به نوشته هات و قاعدتا به خودت میاد هلما عزیز :)
پاسخ:
ممنون :)
خودمم همچین حسی دارم نسبت ب هدر :)
نباید غیر مستقیم ها رو جدی گرفت!
پاسخ:
موافقم .... ولی نمیشه همیشه هم قاطع بود !
(((:چه جمله سنگینی
پاسخ:
هییییم ... ب سنگین بودنش فک نکرده بودم :)
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۷ ❤منتـــظر المهدی 313❤
عالی بودآبجی جون
پاسخ:
ممنون عزیزجان :)
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۱ پسرِ خاکستری
چه کوتاه و مبهم :/
پاسخ:
آره مبهم :|
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۶ آبان دخت ...
درسته...
اگه همه آدما مستقیم باشن باهم ، دنیا گلستون میشه...
پاسخ:
هیییییم ....
شاید :)
بذار یه چی دیگه هم به پستت اضافه کنم:
گاهی مستقیما هم باعث سوء تفاهم میشن؛ غیر مستقیما که جای خود داره
پاسخ:
ممنون :)
آره واقعا ... مستقیم سوزش بیشتره .
این روزا هرگونه سوء تفاهم و کلا قضاوت دیگران برام اهمیت نداره. هرچند دلیل نمیشه بخوام غیرمستقیم باشم...
پاسخ:
شاید مهم نباشه ولی میتونه اذیت کنه ... اینکه عالی .. بنظرم این یعنی اقتدار ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">