"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"عکس"

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ

خونه های وسط ی جنگل دور . نوک کوه بلند . توی دشت . و هرجایی با هر طبیعت بکر و زیبا , اگر دور از امکانات رفاهی , راه ارتباطی مناسب و تکنولوژی باشه , فقط واسه تفریح خوبه نه زندگی .

6 صبحی ک قرار حرکتمون بود 9 اتفاق افتاد . دو روستا در دل کوه . دو روستایی ک سالها پیش ساکنانش ارامنه ایرانی بودند . جاده وسط کوه و جنگل . باریک . خاکی . پیچ تو پیچ و هر چه میرفتیم ارتفاع بود . من آدم ترسویی ام قبول دارم ولی ترس احمقانه نه . فقط محتاطم . دوست ندارم با جونم بازی کنم . تو اون وضعیت چند تا دو راهی بود اما دریغ از یک تابلو راهنما کننده . وسط راه قرار مخفیمون رو بهم زدم . زنگ زدم بابا و گفتم : تو راهیم و میخاییم بریم فلان جا . و شنیدن کلماتی مث : ترسو . بی جنبه رو هم ب جان خریدم . احساس میکردم سمت راست بدنم درد دارم . همش فک میکردم اگه آپاندیس باشه حتما میمیرم . با اون شرایط نه آمبولانسی میومد و نه زود میتونستن برنم بیمارستان . حتی بعضی جاها تلفن هم آنتن نداشت . 

روستای وینق . "عمارت تومانیاس" 1907

حلزون زنده رو تاقچه عمارت

روستای داش باشی "مدرسه متروکه"

قبرستان ارامنه "گولوم های"

 

طبیعت

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۱۸

نظرات  (۸)

عکسا :))
پاسخ:
:))
چه وبلاگ توپ و باحالی داری
ایول
خوشحال میشم یکی از دنبال کنندگان وبلاگم باشین
پاسخ:
ممنون :)

سر میزنم .
چه خفن ناک
پاسخ:
واقعا خفن ناک بود :)
خب خداروشکر زنده ای؛)
اینکه تابلو راهنما نداشت شبیه بازی کامپیوتریا بود ؛)
اسم روستا داش باشیه؟؟؟!!؛)
پاسخ:
فدایت .... آخی ی بارم محض اطمینان علائم حیاتیمو چک کردم :))
آره راس میگیا :)
بله همونه .. داش: سنگ .. باش: کله (سر)
:)
وووووووی...عکساشو نیگا
چه خجله عکسها
این روستا تو کجای ایرانه؟
پاسخ:
ممنون ... خجل :))
آذربایجان شرقی .
آخ خوش به حالت چه جای خوبیه اینجا :)))
پاسخ:
اره جای خوبی بود :)) جات خالی .
فقط همراه با ترس بود . و اینکه ی سرماخوردگی خوشگلم نصیبم کرد :)
آذربایجان شرگی چه جاهای قشنگی داره:))
پاسخ:
بعععععله :)) تشریف بیارید .
خوشا به حالت :)
پاسخ:
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">