"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

همه چیز اینجاست

پنجشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ

خوشحالم وقتی محبت و رفتار خوب مردی نسبت ب خودم رو برای پدرم تعریف میکنم. توصیفش از مرد میان حرفام , یک "انسان متشخص" است . خوشحالم وقتی سر میزی با مردی همکلام میشم , حتی ب مدتی ک اندازه اش از دقیقه به ساعت رسیده , آشفته نیستم و چ بسا از نتیجه مطلوب خوشحالم . خوشحالم حرفام . شوخیام . جدی بودنام . کسی رو متوهم نمیکنه .

جسته گریخته (4,5) قسمت فیلم "همه چیز آنجاست" رو نگاه کردم . از یه دنیا نقدی که برا همین چند قسمت دارم , میگذرم . حرفم سر دیالوگ مهندس روحی مقابل حدیث میرامینی است . مهندس: احساسات من نسبت به تو فقط یک "محبت پدرانه" بود .

شکستن دختر به وضوح معلوم بود . دختری ک آمده بود تاسفش را برای پایان احساسات ردوبدل شده بیان کنه. دختری ک با این حرف مهندس , متوهم شناخته میشد. توهماتی ک جز دختر و مهندس, حرف و حدیث اطرافیان آتیشش رو تند و تیزتر کرده بود . دختری ک گویا محبت پیرمرد بدجور ب دلش نشسته بود , حالا با هر هدفی ...

حسی ک داشتم , اصلا خوب نبود. حس کردم مهندس برای توجیح خودش , لفظ محترم "محبت پدرانه" رو ب خود نسبت داد . مهندسی ک قصد مبرا کردن خودش , ب قیمت خراب کردن دختر احمق را داشت. 

"نمیخام کسی رو محکوم کنم . حرفم اینه ک ای کاش , نگاه هایمان اینقدر محدود نباشه . سطحی نگاه کردن , تبعات عمیقی میتونه داشته باشه."

(وقتی با محبت ازت تعریف میکنه. وقتی ب شوخی اذیتت میکنه . وقتی میگه: ب بابات سلام برسون . وقتی با جدیت میگه: انتظارم از تو خیلی بیشتره . وقتی میگه: تو هر ساعت شبانه روز خواستی, زنگ بزن . وقتی ب شوخی میگه: از دور نشناختمت , فک کردم همکار جدیدی . و تو جز لطف و محبتی ک بویی از بدی نداره , تعبیر دیگری برایش نداری . از نگاهایش حسی جز یک نگاه پاک نمیگیری . پس باید با لیاقت با این لطف برخورد کرد.

حتی کسی ک ادعا میکنه دوستته و بهت ایمان داره با لبخندی میگه : خیلی هواتو داره , و تو باز لبخند میزنی .

و وقتی در پایان مکالمه تلفنیت میگی: ببخشید وقتتونو گرفتم. و در جواب میشنوی: همین جنبه بالا و ادبت هست ک باعث میشه آدم باهات راحت رفتار کنه . چون مطمئنه ظرفیت بالایی داری , چون مطمئنه تربیت درستی داری , چون مطمئنه دنبال هدف و اصل همه چیزی نه حاشیه اش . خوشحالم دانشجوی محترمی چون تو دارم . "اونجاست ک شاد میشی , از بودن در کنار آدمای با درک بالا و محترم")

حیدربابا

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۰۶/۲۵

نظرات  (۱۳)

منم برای این فیلم خیلی حرف دارم
میدونی من توو اون فیلم اون دخترو درک کردم، اینکه حسی پیدا کرد اینکه رویا بافت یه جورایی همه رو قشنگ بازی کرد انگار نماینده همه دخترای عالم بود چون دختر همینه دختر رویا بافی میکنه و اینکه طرف مقابل براش مهم نیست و نمیفهمه داره با جملاتش رفتارش چه حسی رو در اون ایجاد میکنه نمیدونم مقصر طرف مقابل یا دختر که اینطور آفریده شده...
پاسخ:
آره .... با نگاهی ک از شما درک کردم . منتظر چنین نظری بودم . 
نظرت نیاز ب تامل داره .. رویابافی دخترانه . جملات و رفتارایی ک حسی را برمی انگیزد . وضعیت موجود خونواده . کمبود . خلقت دخترانه ...................
ممنون :)
من رو با چه نگاهی درک کردی مگه؟:)
پاسخ:
ی منتقد بی طرف .. یکی ک جامعه و روابط جامعه اش براش مهمه :)
عه واقعا؟:))
خوشحال شدم :دی
پاسخ:
برداشتم اینچنیه :)
خیلیم خوب :)
توی اون فیلم رفتار دختره یکم واسم عجیب بود و تلخ ...
اما بودن با آمایی با درک بالا همیشه عالیه ...
پاسخ:
اینکه یکمش هم زیاده روی و توهم دختره بود قبول دارم .. ولی نمیتونم تک بعدی نگاه کنم ..
خیلی عالیه .
ممنون:)
منم اگر جای دهتره بودم قطعا همون حس رو داشتم..؛/
و اینکه فکر نمیکنم هیچ بیننده ای درطول فیلم فکر میکرد اون آقا حس پدری نسبت به اون خانم داره...پس یعنی رفتارش ایراد داشت....؛/
البته اینکه خانما یکم رویام میبافن با خودشون درش شکی نیست...
پاسخ:
هییییم ....
تو پدرانه نبودن حس شکی نیس :) ولی دختره هم قشنگ همراهی میکرد . والبته اطرافیان دهن بین هم تاثیر داشت ..
آره خب ..
مهندس روحی پیر مرد خوش اشتهای پولدار بی عرضه :دی 

والا... 
پاسخ:
حالا زیاد خودتونو ناراحت نکنید .. آب سرد بدم :)

ممنون :)
ندیدم این فیلمو...

:: چقدر خوبه سه چهار خط اول این پست :)
پاسخ:
فیلم تحفه ای هم نیس :)

:: ممنون .. خوشحالم :)
توهم و سوتفاهم های بچگانه و بی فکر :/ 
بی منطق
مسخره حتی :/
پاسخ:
ی تعبیر مفید و مختصر  ....

دقیقا ..
ممنون :)
۲۶ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۲۹ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
جالب بود ... 
فیلمشو دیدم ... هر کی جای اون دختر بود ممکن بود همون فکرو با خودش یکنه
پاسخ:
ممنون :)
همه مقصر بودن ............
((: فیلم خوبیه ببینم؟
پاسخ:
من ک خوشم نیومد. برا همین توصیه نمیکنم . :))
از بی عرضگیش حرصم در میومد این همه دختر رفته اون دختر پر رو گیر آورده :))
پاسخ:
:)) آخه اون دختر از اون پرروهای احمق بود . اون بظاهر زرنگه .. اون مرده حرص آدمو درمیاره ..
جالبه بعضی همه جور لوندی می کنن بعد می گن من چیزی نگفتم و قصدی نداشتم و ...
مثل یه رفیق من که بارها باهاش دعوا کردم سر رفتارایی که با دخترا در می آره...
پاسخ:
والا ... همه رو احمق فرض میکنن ..
بله .
"عوض شد"
این جمله ی اخرت رو چرا به همه می گی !!! اصلا جالب نیست.
در ضمن من عصبانیتی نداشتم موقع نوشتن. فقط احساس تاسف موج می زد میونش!
پاسخ:
فقط محض شوخی بود .. ببخشید !
اتفاقا متوجه بودم . ببخشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">