"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

رها

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳ ب.ظ

می دانی چیست ؟
به نظر می رسد زندگی مشکل نیست ،
بلکه مشکلات زندگی اند !
می بینی ؟...


"حسین پناهی"


من خودم ذاتا انسان خوش بینی ام و اکثر مواقع نتایج مطلوبی از این نوع نگاه دریافت کردم .. این پست سه مهر نوشته شده ولی در حالت پیش نویس مونده بود, صرفا برا خاک نخوردنش انتشار داده شد :)

* مثل تمام بهمن های زندگیم, امسال نیز "اینروزهام" متفاوت با تمام روزها میگذرد, شاید همراه با تحول و شاید تکامل ... 

+ این عکس هم دوست دارم :)

موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۲۲

نظرات  (۵)

چیزی جز : خخخخخخخ ندارم که عنوان کنم ((:
پاسخ:
شما باز همونو دارین :))

چون من همونم برای جواب دادن به این کامنت ندارم :)
متاسفانه من ذاتا آدم بدبینیم:دی.
به نظرم دید مثبت هم باید یه حدی داشته باشه یه سریا خیلی خوشبینن

به امید روزهای متفاوت همراه با تحول و تکامل بیشتر

عکس یه حس خاصی بهم میده
پاسخ:
واقعا :دی
هر چیزی به اندازه خوبه دقیقا !

ممنون :)

اوهوم . وصفش سخته فقط حس میشه ..
دنیا دو روزه نصفش روزه نصفش هم شب غصه نخور :دی
پاسخ:
زیاد آدم غصه خوری نیستم , بیشتر میوه میخورم :)
فقط 2 ؟؟
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۸ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
عکس / دوست داشتنی ست :)
پاسخ:
آره .. خوش سلیقه ای بانو :)
حسین پناهی چچچ از یاد رفته بود ها... 
خیلی خوب بعضی فکر میکنند تا کسی میگه خوشبینم یعنی ساده لوحم 
تحول هم خوب است :)
پاسخ:
اوهوم....
ولی من شاید ساده دل باشم اما ساده اون نه ..
بله خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">