"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تو را من چشم در راهم شباهنگام ..

جمعه, ۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ق.ظ

دیدین ی وقتایی, کلی حرف و ایده تو ذهن جمع شده. ولی نمیشه بیان کرد. یا شایدم نمیتونیم بیان کنیم. یا نمیخاییم بیان کنیم. یا نحوه بیانش سخته. یا هم میتونیم هم میخاییم هم راحته ولی نمیشه , حتی بی دلیل نمیشه ... "دقیقا من تو این حالتم"

احساس سطحی بودن دارم . چ تو حرف چ تو نوشتن چ تو رفتار .. نمیدونم شاید بقول دوستم مبهم تر شدم و فقط برعکس فک میکنم .

کسی راهی برای خلاصی از گیج بودن داره ؟؟

+ قهوه داغ چشمان زاغ .. نگاه براق آتش اجاق .. و سردی ییلاق  "یاد چرند گویی بخیر" :))

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۱۶

نظرات  (۱۰)

Bayad afkar manfi ro dor berizi:)be khodet begi man mitonam:) +aks ham ziba bod:)
پاسخ:
من میتونم اینو مطمئنم .. ی حال گنگ دارم اون اذیت میکنه !! 
+ممنون :)
اتفاق افتاده و من فقط صبر کردم |: بعد درست شد D:
پاسخ:
صبر میکنیم :))
من یکمی عجولم !!
اصلا باید یه همچنین مرکزی احداث بشه که چیزایی رو که باز کردنش سخته اونا با اشارات گنگ ما متوجه بشن تاآخر بخونن در هر زمینه ای
من نمیدونم واقعا مسولین چکار میکنند :)
پاسخ:
والا :)
باید بهشون گوش زد کنم .......
کار هایی انجام بدین ک دوسشون دارین . از انجامشون لذت می برین . 
پاسخ:
اوهوم .. این ی پیشنهاده خوبه .. 
مرسی :)
پیش ب سوی کارای دوست داشتنی ....
چقدر عنوانت به پستت میاد عالیه ...
دقیقا سه خط اول حال منه و میفهمم با این تفاوت که من خودمو توجیح میکنم که باید خیلی زود دست بکشم از این حالت ها سعی کن خودتو توجیح کنی یکمی زمان میبره اما کم کم به حالت ها و افکارت مسلط میشی ...
پاسخ:
عه ممنون .. یهووی این عنوان رو نوشتم :)
ممنون بابت توصیه ات دختریم جان ... تو هم ایشالا از این آشفتگی رها شی ..
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۷ امیر بهزادپور
قهوه خوبه...ورزش عالیه...
:)
پاسخ:
بله ... هر دوتاش رو دوست دارم ..
:)
۱۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۴ شادوَرد __
بله دیدیم:)
 شما راهی پیدا کردی به ما هم بگو:|
پاسخ:
خوشبختم :)
فعلا ی راهکار آقا رامین گفتن . منم بدو ی مورد انجام دادم ..
چه زیبا هستند خرگوشانی که در بهار شکوفه میدهند!
پاسخ:
بله ...
ولی هضم نکردم چی شد ...
:)
عنوان
پاسخ:
:)
خودمم خوشم اومد :) البته بعدا 
اگه بلد شدی راهشو میشه به منم بگی :(
پاسخ:
به به از بلاگفا یار قدیم اومدی :)
اوکی ... فعلا ی پیشنهاد بودا میتونستی استفاده کنی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">