"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نمیدونم تعریف بود یا ؟؟

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ب.ظ

اولای مهر بود . فک کنم 14 تا کلاس بود و شاید 20 تا بیشتر معلم . هر کدومم ی سازی میزدن ک فلان روزم خالی باشه , نمیدونم دو تا مدرسه میرم کنتاکت نداشته باشه و .... اینجا بود ک گفت: کار کار پری هستش ؟؟ 

+ چرا ؟؟  

- درست کردن برنامه ای اینچنین سخت , ذهنی مخدوش , قاطی , پیچیده و اعجوبه میخاد ..  

زیاد تعریف نبودا !!!


* امروز سر هم زدن آش نذری مث مامان بزرگا همه رو دعا کردم :)

** راستی موقعیتش پیش نیومده بود بگم . حتما مامان بزرگ خوبی برا نوه هام میشم حتما ....

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۲۳

نظرات  (۸)

۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۵ آقای ژاندارم
من که میگم تعریف بوده :)
* امیدوارم ما رو هم دعا کرده باشی
برنامه ریزی؟؟
پاسخ:
امیدوارم :)
امیدواریتون رو اطمینان میبخشم ..
برنامه هتگی برا مدرسه بود .
۲۳ مهر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ دلارام 🌻
منم حتما مامان بزرگ خیلی خوبی برا نوه ام میشم ...از همین الآن دارم براشون یادگاری جمع میکنم بعدا بگن این مال مادر مادرم بود؛))
عاشق اینم مامان بزرگ شم؛)
پاسخ:
چقد خوب ... تا این حد آماده ؟؟ :))) شایدم مادر پدرم ..
منم :) ولی مادر شدن جذابیتی نداره تو ذهنم :))
اولیش ک شوعَر بوده یقینا 
:)))
والاع قحطیه!حق دارین :)))
واسه رویای ما هم دعا میکردین خب :/
پاسخ:
منظورتون تو دعاهاست ؟؟
:))
ای عجب فکرایی میکنن مردم . آیی عجب حرفایی سرهم میکنن ... اینقدام قحطی نیست شماها زیاد عجول شدین و نگران .. :)
خب ایشونم تو جمع همه جا شدن :))
بی برو‌برگشت به قطع یقین تعریف بوده :))
پاسخ:
مطمئن مطمئن :))
ممنون از اطمینان دادن دوستان ..
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۳ امیر بهزادپور
مثبت باشین...تعریف بوده. :)
پاسخ:
چشم .. :)
عجووووبه(((((-:
پاسخ:
:)))
هر چی دلت بخواد ب من میگن :)
بیا مثبت باشیم و بگیم تعریف بوده :))

قبول باشه نذریتون :)
پاسخ:
باشه عزیزم مثبت می اندیشم :))

ممنون :)
خیلی خوب بود

دوست دارین نوه هاتون چی صداتون کنن؟


سربزنید
پاسخ:
ممنون ..

مامان جون خوبه :))

اوکی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">