"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"یکم صریح گفتم"

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ

وقتایی ک میدونم ب حد کافی ذهنم مشغوله و جای خالیش کمه , وقتایی ک مطمئنم سهیم شدن تو راز کسی جز اعصاب خوردی هیچ دردی رو دوا نمیکنه , وقتایی ک میدونم ب عالم و آدم حتی خودش مشکوکه . چرا باید شنونده اش باشم ؟؟

_ دلم داره میترکه , بزار از اول همه چی رو برات تعریف کنم ..

+ نه .. رازی ک دونفره اس رو بدون اطلاع نفر دوم ب کس دیگه ای انتقال بدی ک اسمش راز نیس ..

_ بعدا میفهمه خب ..

+ من خودم راحت نیستم . لطفا نگو ..

همیشه اینطوری نیس , بعضی وقتا باید شنید , همدردی کرد , همراهی کرد .

*یکی دیگه بهم میگه : بی احساس شدی -----> خیلی بی انصافه خیلی ..

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۲۶

نظرات  (۱۰)

۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۴ آقای ژاندارم
خُب یه ذره سخت شد :/ کار شما که خیای درسته ولی همدردی هم خوبه.
پاسخ:
:| سخت ....
:)) آره درست میگین همدردی خوبه .
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۳:۵۶ مهندس مکانیک خودرو
منم گاهی وقتهابه خودم میگمممم
وبه مدت یک هفته دلم برای هیچ فردی نمیسوزه
ولی دوباره روزازنووروزی ازنووو
پاسخ:
دلسوزی یکم فرق داره .. خب وقتی دل جز سوختن کاری نمیتونه بکنه بده ..
:) روز از نو روزی هم ..
موافقم باهات...خیلی شبا به این باور رسیدم که همیشه نباید شنید...گاهی باید نشنیده گذشت...
پاسخ:
ایول .. چقد خوب تو ی جمله گفتی .. واقعا ک ادبیاتت خوبه :)
چقد خوب که اینطوری گفتی(-:کمن ادمای اینطوری
پاسخ:
:) زیادم راحت نیس طرف ناراحت میشه .... هییم آره .
قربانت پری بانو...مرسی ;)
پاسخ:
عزیزمی :)
واقعا چطور میشه ب طرف فهموند ک من نمیخام بدونم بین تو و اون چ اتفاقی افتاده ؟؟ 
پاسخ:
خیلی سخت میشه خیلی ... و بعضا اصن نمیشه ..
ولی سعی میکنم بتونم .
من ک نود درصد میشنوم :|
سخته!ولی بدم نمیاد!
پاسخ:
بله اکثرا اینطوریه :|
آره سخته .. کنجکاوین دیگه :)
۲۷ مهر ۹۵ ، ۰۹:۲۳ امیر بهزادپور
همدردی خیلی خوبه ولی گاهی باید همه مسایلو در نظر گرفت، گاهی باید با بی رحمی گذشت
پاسخ:
دقیقا ... همیشه شنیدن نباید قانون ثابت باشه ..
۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۲:۵۴ محمد حسین
شما دخترا چه نونی بهم قرض میدین تو کامنتاتون 
(اشاره به کامنت حریر و پاسخ خودتون)  ((((: 

والا...
پاسخ:
خب دختریم کاریش نمیشه کرد :)))

از بس گل ایم والا :)
Khili gol hastid(shoma dokhtar ha)*_*
پاسخ:
بله بله میدانیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">