"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دانشگاه نوشت ..

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ب.ظ

ترم آخری رسما مسخره دانشگاه دراومده . شنبه 5 واحد کنتاکت . سه شنبه 6 واحد کنتاکت . همشونم میگن حضور غیاب نمیکنیم , در حالی ک زیر چشی زیر نظر دارن کی کلاس میاد , منم ک ماشالا فقط خواجه حافظ نمیشناسه . مث بچه های پیش دبستانی از صبح تا 12 کلاس دارم . نت خوابگاه مزخرفه .. وایی چقد نق و نوق و ناله :|

ظهر بوفه رو گذاشتیم سرمون , رو ی میز چهار نفره بصورت امپی تری 10 نفری نشسته بودیم و باجی سوز چوخ , وقت یوخ (آبجی حرف زیاد , وقت کم) :))

حالا ک افتادم رو دور حرف زدن اینم تعریف کنم :

شنبه بعد از بیمارستان اومدم یونی , دیر بود با تاخیر داشتم میرفتم کلاس اونم طبقه چهار , اون بچه پررو رو دیدم . اد همون لحظه سه تا پسر رو ب من گفتن : سلام استاد کلاس تشکیل میشه ؟؟ .. فک کردم زیر سر بچه پرروه .. گفتم: نخیر برید خونه هاتون . خودمم رفتم کلاس , یهو دیدم دوتاشون با کله وارد کلاس شدن و رو ب من: استااااد ..... بچه ها ترکیده بودن از خنده . استادمون پوکرفیس بود ..

ی بار من کنفرانس داشتم تیپ استادی زده بودم و جلو قشنگ کلاسو دستم گرفته بودم . این بچه پررو هم ک از قضا تو کلاس ترم قبلش همکلاسم بود , جلو کلاس هی استاد اجازه و از این اداها در میاورد ک بماند منم ی حالی گرفتم ازش و شدید ضایع شد . اینبار نگو این بچه ها ترم یک ان دنبال استاد همراهی ک خانمه میگردن اونم وقتی منو دیده گفته اونهاش استادتون اومد :)

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۲۷

نظرات  (۹)

۲۷ مهر ۹۵ ، ۲۳:۱۷ آقای ژاندارم
دیگه راحت میشید :)
پاسخ:
شاید ... یا باید برم سر کار یا ارشد ..
بیکار دل آدم میپوکه ..
استاد بودن خیلی جالبناکه :دی

ان شاء الله که ترم آخرو هم پاس می کنی و چه ادامه تحصیل بدی چه بری سر شغل موفق میشی! :))
پاسخ:
آره .. همه میگن بهم میاد ولی من زیاد دوست نداشت :)

مرررسی حریر بانو .. ایشالا ایشالا .. حالا کار پیدا کردنم ی پروسه طولانیه ! :) تو هم موفق میشی .
خخخخخ
با این شرایط من واقعا میترسم از ترم یک دانشگاه:/ همش ممکنه یکی بخواد آدمو مسخره کنه خب😕
کنتاکت ینی چی؟
پاسخ:
:))
ن بابا نترسید ... این مسخره بازیا خز شده دیگه ...
تداخل ساعت کلاسی .. یعنی همزمان دو تا کلاس داشتن .
بوجور بی تداخل گورممشدیم بِش دنه!! 
پیش نیاز هم نیاز رعایت الییپسیز؟ 

هله بو گنه یاخچیدی دوزَلَر بویون گتمیشدیم دانشگاها اندیشه اسلامی واریمیزیده گتمیشم گوررم هامِنه سالیبلار بیدَنه سوله یه فوتسال سالنی!! 
آزِ یوز نفر اولاردیخ ، هِش  بیللمیرده کیم کیمدی نه کیلاسین دیبی گورسنمیرده

 نه استادین سسی گلیرده نه بیلمَخ اولورده :) والله :) بِله ها

ان شاء الله موفق اولاسیز. 
پاسخ:
منده گورسنر ...
یکمیش اختیاریه یکمم درسی ک پیش نیاز نبود مونده واسه ترم آخر ...
سیزین ایشیز چوخ قمردرعقرب ایمیش :)
چوخ ممنون .. ایشالا سیزده موفق اولاسوز ..
۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۰:۴۷ مجتبی مطوری
دانشگاه اینقد خفنه یعنی(:
پ اگ من بیام فیلسوف کلاس میشم(:
پاسخ:
نه بابا کجاش خفنه ؟؟ :)
این خبرا نیس :)))
۲۸ مهر ۹۵ ، ۰۹:۴۹ امیر بهزادپور
همین هایی که نوشتید همش خاطره میشه ، امیدوارم این ترم رو هم به خوبی پشت سر بذارید..
پاسخ:
بله ... خیلی ممنون ..
ایشالا شمام موفق باشید ..
سلام
با وجودی که مرور یک روز بود، اما تعلیق قشنگی داشت :)
پاسخ:
سلاام .
ممنون با نگاه قشنگی خوندین یحتمل :)
Che zabon deraz:D
پاسخ:
کی ؟؟
Khili konjkavam befahmam aghay montazer chi goftan?
پاسخ:
نمیگم :)
یکم آرزوی موفقیت و از وضع دانشگاهشون گفتن ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">