"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

نتیجه نمایشگاه کتاب :

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳ ق.ظ

مهندسی کنترل (اوگاتا)

یکم انتظارم فراتر از این بود :)

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۵/۰۷/۳۰

نظرات  (۱۱)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۱:۴۹ آقای ژاندارم
کتاب های تخصصی :)
پاسخ:
آره کتاب تخصصیه :) 
عوضش پر بود از غرفه های خوردنی . ینی فروش اونا خیلی بیشتر از غرفه های کتابه 
پاسخ:
آره خریدم :)) مقعنه و چادرم داشت :))
کتاب عکاسی هم بود :) 
۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۱:۵۷ آقای ژاندارم
نمایشگاه کتاب تخصصیه دیگه درسته؟؟
پاسخ:
نمایشگاه بین المللیه همه چی پیدا میشه ..
دیگه من مقنعه و چادرشو رو ندیدم :))
دیدم کتابای عکاسی رو . قدیمی بودن :|
پاسخ:
من حتی پرو کردم :)) تو امیرکبیر نبود سالن قبلیش بود .. 
اون دیگه نخصص شماست ..
Ogata dige chi:?
پاسخ:
نویسنده کتابه :) 
نگرفتم چیشد
پاسخ:
رفتم نمایشگاه کتاب چیز زیادی پیدا نکردم :)
Ohom,inja hamechi hast bejoz namayeshgah ketab va az in chiza:[
پاسخ:
:)
اشکالی نداره زیادم چیز خاصی نیس :)
۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۳۸ دلارام 🌻
الآن اینکه گفتی چی بود؟!فحش دادی؟!؛))
پاسخ:
نه :))
من بچه گلی ام فحش بلد نیستم :)
۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۲:۴۴ محمد حسین
چی شده ؟( با لحن فامیل دور) 
پاسخ:
چیز خاصی نشده :) یکم تفاوت با انتظاراتم حس کردم :)
(لحنتون جالبه)
خیلیم خوب :)
پاسخ:
خیلیم ممنون :)
۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۸ امیر بهزادپور
اونم کتاب خوبیه...بگیریدش خوبه...
لاتین بهتره...
ترجمه دیانی هم خوبه..

:)
پاسخ:
کدوم ؟؟ مهندسی کنترل رو خریدم .

من با ترجمه جناب محمود خان دیانی نمیتونم راحت ارتباط برقرار کنم .. تجزیه و تحلیل سیستم ها رو دارم ولی سخت باهاش کنار میام .. میخاستم الکترونیک (گری) هم بخرم ترجمه دیانی بود نخریدم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">