"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هوا سرد شده ..

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۳۰ ب.ظ
بارون و برف قاطی شده , تکلیف مشخص نیس بالاخره بارونه یا برف ؟؟

مامان: پری غذا خوردی ؟؟ .. لباس گرم بپوش .. دستکش با خودت بردی ؟؟ .. هد بخر سرت سرما میخوره .. دلت تنگ شده آره ؟؟ .. اومدنی واست آش میپزم .. آهان چتر چی ؟؟ ..  مواظب خودت باش و ...
من : مااااامااان چشم چشم .
بابا : پول ریختم کارتت ..
من : الهی فدای ددی خوشگلم بشم من :)


موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۵/۰۸/۰۴

نظرات  (۱۹)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۱ ɐɹɐɓol •_•
عزیزم :))
پاسخ:
جاانم :))
زندگی خوابگاهی؟؟؟:))))

پاسخ:
آره زندگی خوابگاهی :))
فدای مامی نگران هم بشو خب :دی

خدا هم خودت و هم خانواده ی گلتو حفظ کنه...

من برف خیلی دوست دارم ولی پیش ما هرچند سال یه بار برف میاد...
اگه سپیدی شهرتونو بغل کرد به یاد من رو به دونه های آرامشش لبخند بزن :)
پاسخ:
قربووونش بره دخترش :)

قربونت حریرجوونم .. همچنین برا تو رو .. خدا همه رو حفظ کنه ...

آره برف دوست داشتنیه ..
چشم چشم ... فعلا ک تبدیل ب باروون شد :)
Onja barf miyad0__o +che pedare khoobi:)
پاسخ:
برف آب دار بود زمین رو سفید نکرد :)

+ بله .. دورش بگردم .
مامان^_^
بابا^_^
.
هیچ ذهنیتی راجع به خوابگاه ندارم:دی
پاسخ:
^--^
الهی ....

چیز تحفه ای نیس :)
کاش برف بیاد. یا حداقل بارون.
اصلا هرچی بیاد من خرکیف میشم. فقط یه چیزی بیاد!
پول بیاد که دیگه هیچی. از خود بی خود میشم.
در ضمن، گفتید پری یاد آبجیم افتادم.
بهش میگم پَرپَر :دی
پاسخ:
ایشالا برا شمام میاد .
خرکیف :))))
بععله کیه ک بدش بیاد ..
زود اعتراف کنید کدوم داداشمید هاان ؟؟
دوست منم بهم میگه papar
۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۶:۳۲ دخترک ناآرام
زندگی خوابگاهی خوبه؟؟!!!
پاسخ:
بدک نیس ولی هیج جا خونه آدم نمیشه :)
ما که این زندگی خوابگاهی رو درک نکردیم :)
خدا ددی رو براتون نگهداره!
پاسخ:
همون بهتر :)
مرسی مرسی :) خدا مامان شمارم براتون نگهداره !
۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۲ آقای ژاندارم
خدا حفظشون کنه :)
+ جدا هوا سرد شده ولی این طرف ها نه بارونه نه برف فعلا :/
پاسخ:
ممنون :)
+ خیلی سرد ... میاد ایشالا :)
کجایید مگر برف و بارون قاطی شده؟
پاسخ:
ایران .. آذربایجان شرقی :)
بارون و برف تموم شد الان یکشنبه 9 آبان هوا آفتابی با باد ملایم ..
(((((((-:امان از زندگی خوابگاهی امان امان
اون زمانا که خوابگاه بودم اینقد دلم میخواست برم خونه وقتی خونه بودم دلم خوابگاهو میخواست کلا یه خود درگیری شدیدی پیدا کرده بودم
(((-: قربون مامانتم بشوخب
پاسخ:
اماااان :))
من تو خونه راحتترم ... آره اکثرا اینجوریه ..
چشم چشم :)
Inja az payez ta hala hamash baron miyad ta bebinim ke barf mishe:)
پاسخ:
اینجا شما کجاست ؟؟ :))
کلا ایران تنوع هوا و اقلیمیش زیاده و من دوسش دارم ..
کردها به برف و بارون قاطی میگن : دو دانگ 
پاسخ:
شمام ک سابقه معاشرت با کردا دارین ...
چ جالب دو دانگ نمیدونستم :)
مرسی عزیزجانم :*

بارون هم خوبه...عشقه ^_^

چشمت هم پرنور و بی بلا خواهر :))
پاسخ:
قووووبونت :*

برف هم بارید ^--^

ممنون :))
۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۳ مهدی صالح پور
کاش همه ی روزها اینقدر خوب باشن!
پاسخ:
آره خیلی خوب میشد !
آره شنیدم اون طرفا برف اومده. چشمتون روشن :)
پاسخ:
بله درست شنیدین ... خیلی هم ممنون :)
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۲ امیر بهزادپور
و در کویر ما کماکان آفتاب می تابد...

سایه پدر مادر بر سرتون پایدار باشه.
پاسخ:
کویر هم خوبه هاا ... الان دقیقا کجا میشه کویرتون ؟؟

ممنون .. همچنین مامان بابا شما ..
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۵ ❤منتـــظر المهدی 313❤
سلام عزیزم

سلامت باشن خانواده محترم

چه خبرا آبجی ؟؟
پاسخ:
سلاااااااممم خانوووم ...

خیلی خیلی ممنون ... همچنین خونواده شماا ..

سلااامتی .. درس مشق بیکاری :)
Shahre Aligudarz(:+shoma khabgahton dar ardebile dorost hads zadam!
پاسخ:
آهان الگیگودرز ... خیلی هم عالی .
نه درست حدس نزدین :) من کلا زندگی خوابگاه همه چیم آذربایجان شرقیه ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">