"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"روزهای ب حوصلگی .. زمان هایی با روند مبهم"

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ
بعضی وقتا خوبه بیخیال باشیم .. سرخوشی های الکی رو بچسبیم .. یه پاستیل بشه دلخوشی روزانه .. یا یا یا اصلا خیلی خوب میشد , حتی شده یه مدت کوتاه اونقدی بی دغدغه بودم و درون بچگونه داشتم که هیچی برام مهم نباشه , دقیقا مثل رفتار روزمره ام که 90 درصد فکرا و حسای مبهمم پشت یک دنیا شیطنت و لوس بازی و کوچه ای پشت کوچه های تصوراتم گم میشن :)
چقد جالبه که میتونم راحت خودمو لو بدم , به زبون بیارم ...
خیلی کیف میده تمام حرفایی که فک میکردی روت نمیشه رو با آرامش بگی . بعدش با لبخند بگی: ببخشید من یکم رکم ...
از یه رِنج سنی به بعد قانون های زندگی زیادتر میشن ...
( -- !!! ==== ++++++ ********** ==== !!! -- ) : نمودار قانون های شخصی نسبت به سن برام ی همچین شکلی داره .
// توجه کردین بیان کردن سخته .. درحالی که .. فکر و احساس رو به بی نهایت میل میکنه //

* داشتم فکر میکردم کم رنگ شدن خوبه یا بد ؟؟ تبعات خاصی میتونه داشته باشه ؟؟ شاید تو این مورد موقت نسبت به ثبات کاربرد بهتری میتونه داشته باشه ..

ُ
موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۵/۰۸/۰۹

نظرات  (۱۳)

۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۴ آقای ژاندارم
خیلی خوبه که راحت حرف میزنید :)
اینو خیلی موافقم که بیان کردن خییلی سخته :/ نسبت به فکر کردن
پاسخ:
خودم به خیلی خوب بودنش پی نبردم :) شایدم خوبه ..
ممنون از موافقت شما ..
۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۶ ɐɹɐɓol •_•
اصلا پاستیل دوست ندارم :)))
رک بودن خوبه :دییی
پاسخ:
منم دوست ندارم :))
هیییم ... آره بعضا :)
واژه ها برای بیان احساسات خیلی محدودند!
من خیلی نمیتونم راحت حرف بزنم...نمیشه...نمیزارن:دی
پاسخ:
شایدم خودمون محدودشون کردیم !
سخت میشه ... اون نزاشتنه اذیت کننده اس البته نتونستنم دست کمی از اون نداره :)
خوبه که آدم ظاهر سرخوشی داشته باشه و به دیگران انرژی مثبت بده. و خب باطن و درون با اون عمق وسیعش واس خودش.
پاسخ:
موافقم ...
ولی نباید باطن رو فدای ظاهر کرد ..
۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۶ کفشدوزک بلاگ
(-: دقیقا برعکس توام اصلا نمیتونم حرف هامو به زبون بیارم
پاسخ:
:) کار شما سختتره ..
برا منم راحت نیس .
کم رنگی از بی رنگی بدتره ...
پاسخ:
واقعا ؟؟
باید روش فک کنم ..
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۰ مجتبی مطوری
(-: :-)
پاسخ:
بح بح عجب خنده ای :)
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۷:۴۶ مکاترونیک خودرو
خیلی خوشحالم که اینطورحرف میزنید:)
بیااان کردن روش میخواد،اونم راحته ولی من بلدشون نیستممم
خخخ
پاسخ:
یعنی خوشحال کننده است !! امیدوار شدم :)
یادش بگیرین .. تمرین کنین :))
۱۰ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۶ امیر بهزادپور
رک بودن خوبه ولی به قول شاعر
هر راست نشاید گفت.!
گاهی محکومی به سکوت و راحت نبودن.
پاسخ:
دقیقا .....
سکوت یه نعمته واقعا :)
۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۱۰ ❤منتـــظر المهدی 313❤
شادباشی آبجی جااانم
پاسخ:
مرسی عزیزجان .. همچنین تو :)
واقعا:)
پاسخ:
اوهوم :)
0_o
پاسخ:
الان من مفهوم این شکلک رو چی بدونم ؟؟ :))
Harfi vaseh goftan nadashtam 0_o gozashtam:D
پاسخ:
خیلیم خوب :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">