"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

+

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ب.ظ

یه قانونی هست که میگه:

وقتی وقتت کمپلت آزاده  -------> حس هیچی نیس .. زیپ ذهن کشیده میشه .. حوصله کم .. و .......

وقتی وقت خالی کم داری  ------> هرچی حرف و موضوع متفاوت و جای بحث دار هست تو ذهن جولان میده .. انرژی زیاد .. دل از رنگارنگای بچگی گرفته تا سفر خارجی همه چی میخاد .. از مورچه جلو در تا ریاست جمهوری امریکا همه چی جذاب میشه .. و .......


باید به ایده هام جامه عمل بپوشونم .. باید به اهدافم برسم .. باید که بتونم .. حتی اگه یکم دیر . 

فک کنم از هفته بعد بازم سرم خلوت شه ...

"من عاشق دعا کردنم ... لطفا شما هم منو دعا کنید ."


موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۰۸/۱۹

نظرات  (۱۷)

خب ما به نوبۀ خودمون مراتب دعا کردن رو اعلام میداریم.
قانون به این سبک کجا نوشتن؟
برسید به اهدافدون انشالّا :)
پاسخ:
من هم به نوبه خود تشکر و یشتکر و مشتکرم عربیم خوب نیس :) مرسی خودمون خوبه ..
این قانون تو چن دقیقه وقتی ک گیرم اومد نوشته شد :) نمیدونستید قانون وضع میکنم؟؟
ایشالا :)

دقیقا وقتی ادم وقتش پره همه ایده کاری میاد تو ذهنش وقتی آزاد شده از تختش
پایین نمیاد !

شما هم همه خواننده های وبلااگاتون رو دعا کنید :


اگه ممکن بود سایت منو هم لینک کنید:

http://daynasor.ir


پاسخ:
دقیقا !

چشم چشم ..

اوکی :)
۱۹ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۳ آقای ژاندارم
باشه دعاتون میکنم :)
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون جناب ژاندارم ..
ممنون از لطفتون
پاسخ:
:)
دعات می کنم پری عزیزم...که به هدفت برسی...که رنگی رنگی باشه دنیات...مهربون :* :)
پاسخ:
قربون تو حریر جوانم ... ایشالا همه این آرزوی های خوب واسه تو هم تحقق بیا به :) :*
آخ آخ گفتی...هعی...
انشاءالله بهترین ها برات پیش بیاد، اون خوب خوباش:دی
من خودم التماس دعام:دی
پاسخ:
یعنی آخ :)
ایشالا .. همچنین برا تو جانم ..
من و دعا میکنم حتما ..
۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۳ امیر بهزادپور
اره...نمیدونم واقعا چرا اینطوریه همیشه!
محتاجیم به دعا.
پاسخ:
:) اینجوریاس دیگه ..
من و دعا میکنم ..
۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۵۹ کفشدوزک بلاگ
(-: حتما هلماجان محتاجیم به دعا
پاسخ:
قربانت .. من دعا میکنم :)
ممنون عزیزم :* ^_^
پاسخ:
:) :* ^-^
:))))
پاسخ:
:)) همیشه به خنده .
۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۸:۳۷ دخترک ناآرام◕ ‿ ◕
چشـــــــــــــــــــــــــــم:)
پاسخ:
سلاااامت :)
۲۰ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۴ ɐɹɐɓol •_•
هلما :)))
پاسخ:
جانم :))
دعاتون میکنیم
به روی eye:))
پاسخ:
ممنون :))
Eyeتون سلاامت :)
To harame agham imam houssin hatman barat doa mikonam:)+ba nazaretam 100% moafegham:))))
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی ممنون ...
دعا فت و فراوون برا هلما :)
پاسخ:
واییی مرسی b lue :)
۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۱ آقای خوش فکر
دقیقا همینطوره ، من اگه مسئولیت کارهای زیادی بهم سپرده باشن همه رو انجام میدم اما اگه فقط یه کار باشه اینقدر پشت گوش میندازم تا یادم میره :)
بعضی کارها هست حتی به مدت یک سال پشت گوش انداختم ! ...
راستی الان یکیشون رو یادم اومد ، برم انجامش بدم :)
پاسخ:
:)) همه گیره انگار..
عجب آدم خوبی اما یادتون انداختم خدا خیرم بده .. مردونه انجامش بدیناا
۲۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۵۸ آقای خوش فکر
الان انجامش دادم ، واقعا ممنونم که باعث شدین کار عقب افتاده ی چند ساله ی من انجام بشه !
کلی دعاتون کردم :)
پاسخ:
یعنی الان من در حال ذوق مرگ شدنم :)
اندازه دنیا ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">