"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هیچ هم جالب نیست

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴ ب.ظ

پیم داده: یه چیزی هم رو برف بنویس من بزارم پروفایلم

+ عزیز برف اینجا اومده , شما که کرج هستی

- بنویس تو

+ (تو دلم: لوس) قول نمیدم .

..............

پیم داده: مبارکه .. خیلی قشنگ زحمت میکشیا ولی آخرش هیچی است.

- تو چرا اینقد منفی نگری ؟؟ 

+ دیدم که میگم . از دوستام مثل تو فعال بودن الان بیکارن

- میدونم و میفهمم که احتمالا یک ماه بعد که فارغ التحصیل میشم , دغدغه کلافه کننده پیدا کردن شغل داشته باشم ولی دلیل نمیشه منفعل باشم و بیخیال تجربه هایی که الان میتونم کسبشون کنم باشم.

+ شکلک خنده هایی در حد مسخره کردن

- :)

..................

نامه ای به یک فضول : من که برای گوشیم رمز یا الگو نمیدم ، به این معنا نیست که استفاده از آن برای عموم آزاد است ، عکسا رو چک میکنی هیچ با تلگرام چی کار داری ؟؟ حالا چرا از رو نمیری و میگی : اه چرا هیچی اینجا پیدا نمیشه :(

:)

موافقين ۳ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۲۵

نظرات  (۵)

دنبال چی میگردن ملت :)
پاسخ:
والا من که نمیدونم :)
به نتیجه رسیدم بهتون خبر میدم :))
((-:اون حس فضولی تو وجود اکثریت هست
پاسخ:
:)) بعضیا کنجکاویه ها اشتباه نشه ..
۲۶ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۰ ❤منتـــظر المهدی 313❤
میگن آدم فضول پیدا نمیشه خخخ
پاسخ:
اصلا :))) 
فضول چی هست اصلا ؟؟؟ :)
۲۶ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۰ محمد حسین
کی فضولی میکنه ؟
پاسخ:
:))
یک عدد انسان متشخص :)
آخرش شاید بیکاری باشه
ولی تجربه هیچی حساب نمیشه!

پاسخ:
شاید ... ولی یقین نیست :)
تجربه هایی که باب میل و جز علایقمون باشن، هیچی هم نباشن از جذابیت های زندگی که میتونن محسوب شوند .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">