"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"خاموش جالب"

شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

یکی از کنجکاوی هام اینه که بدونم: چهار نفری که خاموش دنبالم میکنن چه کسانی هستن ؟؟ تقریبا از اوایل ساخت وب ثابت ان :)

و اینکه بدونم چرا خاموش ؟؟ 

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۲۷

نظرات  (۱۱)

منم به همین فکر می کنم ... منم دوست دارم بدونم کی ان ... الیته دوتاشونو می دونم ... :)) و فکر می کنم بدونم چرا خاموش ... اما اون دو نفر دیگه ...
پاسخ:
پس 4 عدد مشترکیه بینمون :))
واقعا چرا ؟؟؟ 
من حتی یکیشونم نمیدونم کیه،  شما یه گام جلویی :)
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۸ محمد حسین
منو 10 نفر :| خاموش دنبال میکنه :)
پاسخ:
شاید شما آدم مهمی هستین :)

۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۸ نَـــنِــه قَمَـــــر
خدا منقرض کنه نسل این دنبال کننده های خاموشو :|
پاسخ:
نفرین نکن ننه :)
((-: به نظرم خیلیم چیزخاصی نیست مثلا بقیه که خاموش نیستن میفهمی کی هستن چه اتفاقی افتاده؟
پاسخ:
شاید مهم نباشه ولی جالب چرا ...
مثلا من انگیزه خاموش دنبال کردن رو نمیفهمم :)
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۱۱ خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
خداروشکر من دنبال کننده خاموش ندارم که فکرمو درگیر کنن^^
پاسخ:
درگیر درگیر هم نکرده ...
:)
یکیش منم :)
همینجوری
پاسخ:
اوکی :)
خاموش های منو باش همینجوری :))
(-:شناخته نشدن در هاله ای از مه موندن شاید
پاسخ:
اوهوم. .. تعبیر دور از انتظاری نیست :)
من آدرس عوض کردم به چند نفر آدرس دادم! قبل از اینکه اونا که آدرس داشته باشن پیدام کنن اون چند تا خاموشا پیدام کرده بودن! آخه یهو نمیشه همون تعداد خاموش بیان تو بلاگ چدید که، تازه پستم هیچی نذاشته بودم! واسه همین نتیجه گیری میکنم همون خاموشای بلاگ سابقن!
ایده ای نداری؟ :دی
پاسخ:
اونا زیادی پیگیر بودن :))))

یه چیزی با ایمیلی که ثبت میکنیم میشه وب رو پیدا کرد ؟؟؟ یهو ذهنم رسید .
۲۷ آذر ۹۵ ، ۲۳:۴۷ سِناتور تِد
۹ تا دارم و واسم اهمیتی نداره اصن!
پاسخ:
آفرین به شما جناب سناتور ...
همانا شما از رستگارانید و در بیخیالی با بنده سررقابت دارید ... اصلا خاموش باشن مهم نیس والا :)
۲۸ آذر ۹۵ ، ۰۶:۴۱ ❤منتـــظر المهدی 313❤
برامن یک نفره ، خیلی کنجکاوم ...
پاسخ:
الهی ... گوگولوی :)

کلا خواستم تعداد خاموشا رو 5 تا کنم :دی
پاسخ:
خیلی هم خوب . 
البته روی خودشون رو معرفی کردن ، همچنان 4 تا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">