"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"یلدای تنهایی"

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ب.ظ

مادر بزرگی ندیدم ، پدربزرگ هم ندیدم. گویا قرار بوده ، قصه های مادربزرگ و حمایت های پدربزرگ فقط در رویاهایم جولان دهند ...

تفعل به حافظ امشب برای من ، با طی مسافتی اندازه دلتنگی ، با صدا و گرمای وجود پدرم نوازش دهنده دلم می شود ......

شاید تقویم روزهایم ، روز خاصی جز تولدم را با خود همراه ندارد ، ولی مطمئنا روزهای مهم زیادی دارد . یکی از مهم ترین ها "یلدا" ست ، نه بخاطر ثانیه های طولانی اش ، نه بخاطر جمع شدنها که ساده ترین بهانه هم کنار هم جمع مان می کند ، دلیل نمی آورم هرچه هست برایم مهم است ...

"سفره یلدا خوابگاه" من .

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۵/۰۹/۳۰

نظرات  (۱۳)

۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۷ ɐɹɐɓol •_•
(: ای جان
پاسخ:
الهی :)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۱:۵۸ دلآرام 🌼
بذار من عکس سفرمونو بذارم بعدا دلت بسوزه:)
پاسخ:
دختر تهرونی شدی :))
من قرار بود برم خونه یهوویی شد .
آخی مبارکه یلداتون :)
ما هم گرفتیم تو خوابگاه ولی روم نمیشه عکس بزارم مال ما خیلی سخت شده :|
پاسخ:
مرسی یلدا برا شمام مبارک :)
الهی ... ایشالا که خوش بگذره بهتون .. رو شدن نمیخاد که :)
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۱۱ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
یلداتون مبارک
پاسخ:
یلدا شمااام مبارک ..
۳۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۴۳ دلآرام 🌼
چرا تهرونی؟!!
من هنوز یه دختر شمالی اصیلم:)
پاسخ:
آفرین ...
اصالتتو عشقه :)
یلدات مبارک عزیزم :)
پاسخ:
مرسی قربووونت ، یلدا تو هم مبارک :)
یلدات مبارک(-:
پاسخ:
مررررسی یلدا تو هم مبارک :)
۰۱ دی ۹۵ ، ۰۶:۴۶ ❤منتـــظر المهدی 313❤
به به چه سفره ای 
پاسخ:
قربانت. . 
شب یلداتون مبارک :)
پاسخ:
مرررسی ...
یلدا بر شمام مبارک :)
۰۱ دی ۹۵ ، ۱۳:۵۷ سهیلا ملکی
نسبت به اینکه توخوابگاه هستید خیلی لاکچریه:))
پاسخ:
کاریه که از دستم براومد :)
یلداتون مبارک ..
چه سفره ی دوست داشتنی ای ! :) مبارک باشه زمستونت...
پاسخ:
قربان شما :)
مررررسی ... زمستونت به شادی ...
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۱:۰۶ آرزو ﴿ッ﴾
سفره که نه در واقع آذوقه‌ی یلدای ما عبارت بود از نصف یه انار و اندکی آجیل:دی

+ از گذاشتن کامنت قبل پشیمون شدم، قلمتون قشنگه و گرمِ خوندن بودم و به تاریخش توجه نکردم و حواسم نبود که چندین‌روز گذشته. ببخشید اگه ناراحتتون کردم.
پاسخ:
مهم نه سفره است نه آذوقه مهم دل شاد تو این روزه :)
نه بابا اشکالی نداره ... یه فاتحه بیشتر فرستاده شد .
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۵:۱۶ بای پولار
سفره شام و یلدا رو میکس کردی ای ول :)
پاسخ:
زندگی خوابگاهی کلا میکسه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">