"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"وقتی نماینده مجلس شدم"

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ

چند وقت پیش یکی از کتاب های قانون بابا را میخواندم نوشته بود:

"اگر شخصی قبل از پدر یا مادرش بمیرد , خود به خود "ارث" پدری یا مادری به او تعلق نمیگیرد." و این قانون با داشتن همسر و فرزند فرد فوت شده , باز هم تغییری نمیکند.

طبیعی است کسی که فوت شده نیازی به ثروت دنیوی ندارد , ولی بنظرم اگر خانواده و فرزندی در کار باشد , اصلا حق و انصاف نیست ...

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۱۰/۰۲

نظرات  (۱۵)

ایراد کار همینجاست که مردم از نماینده خودشان فقط و فقط بهبود وضعیت معیشت و نوسازی شهرشان را می خواهند نه اصلاح این قوانین را
پاسخ:
چی بگم والا ..... هیییییییییییییییم .
به نظر منم عادلانه نیست خب:(
پاسخ:
آره واقعا :(
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۲ ابو اسفنج بلاگفانی
اگه زن و بچه داشته باشه که باید برسه دیگه. یا حتی شوهر و بچه!
پاسخ:
نوشته بود جز هر چیزی که خودش داره هیچی نمیرسه :( حتی از اونم والدینش سهم میبرن .
یعنی اگه بابای بچه ای قبل بابابزرگش فوت بشه , نوه از پدربزرگش سهمی نمیبره. درواقع ناخودآگاه باباش از ارث محروم میشه ! و پدربزرگ از پسرش حق میبره .
(-:اینم رو بقیه نا عادلانه های این دنیا
پاسخ:
ای خدااااا ....
:)
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۱۶ مجتبی مطوری
(:
پاسخ:
:)
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۵ سهیلا ملکی
از عدالت خدا به دوره که حکمی بده که حق و انصاف نباشه
پاسخ:
منم برا همبن تو شوکم ..
افکار واهدافتان شبیه هدف بنده است 
اما با این تفاوت که من به کرسی نماینده مجلسی ایران راضی نخواهم ماند 
پاسخ:
جالبه .. من با دو گروه راحت ارتباط برقرار میکنم : با مخالفان فکریم و با کسایی که درمورد افکارم میتونن کمک کنن،  با انتقاد ، تایید ، تفسیر ، تحلیل یا هر طور دیگه ...
لابد اندازه توقع منو شما فرق داره :) منظورم از توقع چشم داشت نیست ، سهمه .
قانع بودن با رضایت دادن هم فرق میکنه 
شاید بخندید ولی من به نمایندگی جهانی و یا حداقل کنگره آمریکا فکر میکنم. 

پاسخ:
موافقم ...
خب چرا بخندم ، امیدوارم به اهدافتون برسین . همه چیز ممکن است ...
البته نمایندگی مجلس برام هدف نیست .
۰۳ دی ۹۵ ، ۰۷:۳۸ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
با حرفتون موافقم .. 
پاسخ:
اوهوم. .. ممنون .
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۴ آقای دال
بهتون رای میدم برید مجلس :)
پاسخ:
ایشالا به وقتش :)
مرسی ..
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۲:۴۱ محمد حسین
خدا رو شکر که مجلس رفتن سخته (((: 
پاسخ:
الان این یعنی چه ؟؟؟
:)
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۳:۴۰ פـریـر ...
اتفاقا یه سریالی بود تو سیما...هشت و نیم دقیقه...نصف فیلم رو همین اصله نوشته شده بود...جدا انصاف نیستا :|
پاسخ:
چه جالب .. من ندیدم حریر بانو جوونم ....
واقعا انصاف نیست :|
۰۴ دی ۹۵ ، ۱۴:۳۵ محمد حسین
منظورم کاملا واضحه (((: 
پاسخ:
اوکی ... سعی میکنم توجیه شم .
:)
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۵:۲۲ بای پولار
خیلی از قوانینمون یه برداشت سطحی از فقه اسلامی دارن که با روزگار الان واقعا در تناقضن. یکیش همین قوانین ارث.
پاسخ:
متاسفانه. ...
اوهوم ....
عجب قانونی!
پاسخ:
واقعا عجب !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">