"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"منم دوست داشتم برم"

شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۵۰ ب.ظ

دانشگاه اردوی "مشهد" داشت, چه برنامه ها که براش نریخته بودیم. بنا به دلایلی در آخرین لحظات رفتن من کنسل شد, اینجا بود که فهمیدم دوستام واقعا دوستم دارن, تا پنجشنبه اصرار میکردن و هرچی فحش و ناسزا بود نثارم کردن. حتی مسئولای دانشگاه با اینکه میدونن تسویه کردم و دیگه دانشجو نیستم, سه بار زنگ زدن بهم ولی خب قسمت نشد ...

پریسا: خیلی بیشعوری, من دوست داشتم تو هم باشی. (شکلک گریه)

مهدیه: برو گم شو, اصلا هم دوستت ندارم. (همون لحظه که وارد مشهد شد زنگ زد و مجدد یه دل سیر فحش داد و آخرش هم گفت حسابی دعام میکنه)

ندا: حیف شد نیومدی .

موافقين ۶ مخالفين ۱ ۹۵/۱۱/۱۶

نظرات  (۷)

سلام.با خانواده، بیشتر باید خوش بگذره.
با دوستان مشهد رفتن گرون تموم میشه 
و اردو هم که ببرن آدم باید تابع اونا باشه.
پاسخ:
سلام ..
بله باخانواده که خیلی خوش میگذره ..
والا اکیبی که ما درست میکنیم ، همه مجبور میشن تابع ما باشن :)) سابقه داریم ..
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۱۲ یا فاطمة الزهراء
منم دوستام داشتن میرفتن مشهد نمیشد من برم
اونجا فهمیدم چقدر دوستم دارن :) خیلی حس خوبیه
پاسخ:
خیلی لذت داره ، به همراه یه دنیا دلتنگی ..
آره خوب :)
من کلا زیاد مسافرت نمیرم
وقتایی هم که سفر رفتم با خانواده بوده
اردویی نرفتم تا حالا
پاسخ:
بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی :))) ----> بی ربط نوشت
اردو هم بد نیست من چند باری تجربه کردم ..

اتفاقا با ربط بود به نظرم:)
پاسخ:
فقط یه لحظه به ذهنم رسید وگرنه پختگی شما مشهوده :)
خدا دوستای خپب رو از آدم نگیره ... خیلی خوبن :)
پاسخ:
همون دوستای خوب :)  ایشالا ..
دقیقا :)
پرچم مشد بالاست :)
پاسخ:
بله ..
شما قشنگ معلومه تو کار پرچم اید :)
مگر تو دانشگاه چکار میکردید که اینقدر دوستتون دارن؟
پاسخ:
خودمم دقیق نمیدونم ، یعنی کار خاصی نمیکردم. 
یه بار خودم این سوالو از یکی پرسیدم، گفت: همین که فقط "خودت هستی" دوست داشتنیه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">