"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

"کپی کارهای ارجمند"

يكشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ

شکر خدا حس میکنم اینروزا کپی کاری کم رنگ تر شده و این میتونه یک روزنه امید باشه برای ایجاد ایده های مختلف, تقابل تفکرها و چه بسا تقویت اعتماد به نفس ها .

نگرش من نسبت به نوشته هر شخص مختص همان فرد هست, درواقع بنظرم حس نوشته, ایده, نحوه ی پرداختن به موضوع, همه و همه از علاقه و تفکرات آن شخص نشات میگیرد و انحصاری اوست حتی اگر موضوع نوشته عمومی باشد. پس در اولین نگاه کپی کردن, توهین به عقل و اثبات عدم توانایی تفکر فردِ کپی کننده است ...


+ چند وقت پیش خیلی اتفاقی روسری یه خانومی کیف من جا موند, بردم که بدم بهش اصرار کرد که بعنوان یادگاری ازش قبول کنم, یه روسری نخیِ (تو عمرم روسری نخی سر نکرده بودم) سه گوشِ خیلی کوچولو و  سفید رنگ. امروز یه لحظه سرم کردم شبیه فرشته ها شده بودم :)

* چشمای رنگی, بدون آرایش هم زیبا هستن والا ..... ولی من چشمهای قهوی رنگ دوست دارم :))

موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۱۷

نظرات  (۱۴)

۱۷ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۳۳ یا فاطمة الزهراء
اصلا چشم فقط قهوه ای :)) 
پاسخ:
موافقم :))
ولی گرفتمااا
فرشته ی مهربون و چشم خوشگلم ^_^

اصلا مثل اسمتی...من حس می کنم مثل اسمت یه پری واقعی هستی پری ترین پری دنیا ^_^ :* :*
پاسخ:
وایییییی خداااجونم . مرسی حریر مهربون من ^_^

الان من جو گیر شم مسئولیت شو قبول میکنی؟ :))
فدایی داری ..
شبیه فرشته ها شده بودم
ملت چه اعتماد به نفسی دارن:)

اون خط آخر یعنی لنز گذاشتید عایا؟
پاسخ:
بعله اعتماد به نفس نداشته باشم چه کنم ، البته حقیقته :))

نه بابا لنز میخام چیکار ، راستش از لنز میترسم :)
حقیقته:)

ادای ما رو هم که درمیارید:)
پاسخ:
بله :)

نه بابا جسارت نمیکنم ، لابد شوخیه :)
سبزه ؟ 
پاسخ:
بله.. ولی با محیط و لباس تغییر رنگ میده .
اوهوم...هم مسئولیتشو قبول می کنم...هم میگم کاش الان پیشت بودم که پری جانِ عزیزمو بغل کنم ^_^ :* :*
پاسخ:
قربان تو خوشگلم ...
منم دلم خواست سفت بغلت میکردم .. بووووس ^_^
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۳۴ مرتضی خیری
در مورد کپی کاری خیلی موافقم. فکر میکنم حتی اگه چرت و پرت محض هم بنویسم، بهتر از اینه که بهترین متن رو از یه کس دیگه کپی کنم.
اون پست آخرم، کپی کاری نیستا فقط نقل مطلبه :)

راجع به * نمیدونم چی بگم. 
گاهی وقتها فکر میکنم اگه یه دختر زیبا میشدم، هر روز صبح تا شب میشستم خودمو تو آینه نگاه میکردم. 
راستشو بخواین من به نارسیس حق میدم. گرچه آخرش مُرده اما قبل مرگ بهترین کارو میکرده.
پاسخ:
چه عجب یکی به موضوع اصلی اشاره کرد :) دقیقا .
باید بخونم خب :))

خوبه دختر نشدین, از کار و زندگی میافتادین :)
نارسیس !! نمیشناسم .. چی کار کرد ؟؟
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۰۸:۱۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خداروشکر

زنده باشی عزیزم
پاسخ:
قربانت :)

همچنین عزیزم ..
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۲۲ مرتضی خیری
این متنو از ویکیپدیا بخونید. یه چیزایی راجع بهش نوشته. 
داستانش خیلی جالبه.
اما کلا زیبایی تو این دنیا یه چیز دیگس.
یعنی واقعا حاضر بودم از کار و زندگی بیفتما.
اما حیف 
:)
پاسخ:
باشه .. حتما پیگیر میشم و میخونمش :)

بله , اینم حرفیه ..
چه جالب ...
ولی من شنیدم میگن مرد نباید زیبا باشه :)

بعله :| 
چشم های رنگی به رُخ مان میکشی :/

پاسخ:
:|

تواضع تا کی ؟؟؟ خب یه بار هم خواستم با حقیقت روبه رو شم :))
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۵۴ سِناتور تِد
چه حالی میدین بهم تو کامنتا حالا :)))))
نریزه سقف :)))
پاسخ:
اوه اوه :))
آقایونم چشم رنگیشون قشنگه یعنی ؟؟؟
کلا قد بلند و چشم رنگیا سقف ندارن :))
خب یه عکس میگرفتید میذاشتید اینجا
پاسخ:
و اونوقت بود که میشد شنیدن کی بود مانند دیدن :))
عخ عخ اصن فقط چشم قهوه ای :))
پاسخ:
بله بله :))
یه عالمه ماچ و قلب و بوسه ^_^ :* :*
پاسخ:
وووویییی قربون آجی جوون ^_^ : *:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">