"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

سوره انبیا..آیه 88

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۵ ب.ظ

"پس ما دعای او را استجاب کردیم و او را از گرداب غم نجات دادیم و اهلِ ایمان را هم اینگونه نجات میدهیم"


+ اینروزا نمیتونم زیاد حرف بزنم. سعی میکنم در کمترین حجم, بیشترین مفهوم رو منتقل کنم :)


موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۲۱

نظرات  (۹)

(-: نکنه شماهم مثل پرستوجان دچار خشکسالی کلمات شدی؟
پاسخ:
:)
پرستو جان که دقیقا نمیدونم کی هستن :)
ولی من ... نمیدونم نه کلمه و جمله دارم فقط حس توضیح و حرف ندارم .
اهلِ ایمان :)

خیلی هم عالی...
پاسخ:
:)

خیلی هم خوب پس ..
و نجنیاه  من الغم 

این چند کلمه خیلی آرامش بخشه...:)
پاسخ:
خیلی :)
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۴:۴۰ مرتضی خیری
پس ایشالا همیشه شاد باشید:)
+ بعضی جاها یه جمله خیلی واضحتر و قشنگتر از یه متن گنده، پیام رو میرسونه. حتی بعضی وقتها یه کلمه هم، کل منظور آدمو میرسونه. منتها من وقتی بخوام همچین کلمه ای بنویسم، یه جوری مینویسم کسی نفهمه :)
پاسخ:
خیلی ممنون :)
+دقیقا موافقم ... چرا کسی نفهمه؟؟
سمع الله لمن حمده..الله اکبر!
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۰۱ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
هعییییییییی 

پاسخ:
ههعععععععییببی :)
یه آرامش خوبی به آدم میده این آیه

بعضی وقتا آدم دچار این حس میشه که جمله داره واسه نوشتن ولی حس نوشتن نداره
این حس کاذبه به نظرم،فقط کافیه دوباره شروع کنید به نوشتن
پاسخ:
خیلی :)

آره دقیقا ... اوهوم حق با شماست ..
۲۲ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۲۳ مرتضی خیری
دلیل اصلیش فکر میکنم اینه که اون کلمه احتمالا تا حد بسیاری ذات منو نشون میده.
حداقل من دوست ندارم قسمت هایی از ذات و افکار بسیار درونی مو کس دیگه ای تشخیص بده.
یه جورایی اون کلمه، آدمو لو میده. به خاطر همین بعضی از اون کلمات رو پنهان مینویسم.
اما همیشه هم اینطوری نیست. بعضی وقتهای دیگه آدم دوست داره دلشو به اشتراک بذاره.
بعضی متنها هم (مثل پست قبلی شما) که فکر نمیکنم بقیه ازش سر دربیارن اما احتمالا حرفای زیادی توش زدین.
کلا بعضی چیزا رو میخوای بقیه بفهمن. بعضی چیزا رو نفهمن.
پاسخ:
مرسی که توضیح دادین ...

بله این پست یکی از همونایی است که میفرمایید :)
اگر اشتباه نکنم این آیه ی رو خدا بعد از توبه حضرت یونس گفت ...
و چه امیدوار کننده س ...
پاسخ:
آره دقیقا .. آیا بعد از ذکر یونسیه است :)
خیلی ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">