"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

هوا بس ناجوانمردانه سرد است "از همه لحاظ"

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

یعنی یک شب گازقطع شه سرما میکشه آدمو ...

امسال مانتوهای پائیزه و بارانی آکبند و بدون استفاده موندن ، خب لای شش ماه زمستون هرازگاهی پاییز میدیدیم .

خدا کنه این بدو بدوهام اونم تو این هوا نتیجه بده .

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۰۲

نظرات  (۹)

:))) امروز برقامون رفت به شکر خوری افتادیم...واویلا اگه گاز هم بره°_°
پاسخ:
شکر خوری :)) 
یعنی واویلاااا
خدایی راس میگی من الان اتاقم عینِ سیبری عه :| زیادی سرد هم نیس ها 7- عه ولی خدایی احساس میکنم خیلی سرده :| انگشتام یخه :/
پاسخ:
جز راست نگویم من :)
برادر من شایعه نکنید سرده سرد .. 
حالا خونه اینجوریه ، امروز از صبح تو خیابون بودم یخ زدم ..
چه قدر دیدن بدبختی بیچارگی مردم لذت داره:)))


آخ آخ منم برای انتخاب واحدم دارم زجر میکشم
ترم آخرمه دانشگاه هیچی ارائه نداده
یعنی با بدختی دارم واحد میگیرم
دو واحدم مونده حالا فردا باید برم ببینم میتونم جایی این دو واحد رو مهمان بشم یا نه
پاسخ:
تلخه ... 

انتخاب واحد خیلی اعصاب خورد کنه انصافا ... این ترم هم که تموم شدم استرس انتخاب واحد دوستم رو داشتم .
ایشالا حل میشه ...
از همه لحاظ :|
پاسخ:
متاسفانه :|
ولی میگذره :) بهار از همه لحاظ تو راه .
فکر کنم خود اخوان هم فکر نمی کرد اینقدر این بند از شعرش معروف بشه :)))
پاسخ:
:)) 
واقعنااا . اصلا به این موضوع فک نکرده بودم :)
شوخی میکنم
بله تلخ و ناراحت کننده است
ایشالله درست میشه همه چی
پاسخ:
اینروزا با اینکه شوخی رو میفهمم نمیدونم چرا جدی جواب میدم :))
ایشالاااا ..
۰۳ اسفند ۹۵ ، ۰۹:۲۵ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
امان ز این هوا 
پاسخ:
اماااان :)
ای بابا ما لباس نداریم شما غصه ی لباسای نپوشیده تون رو می خورید خاله جان!

دعای من همراهته...
پاسخ:
:)) جمله جالبی گفتین ! 

خیلی هم ممنون .
زمستون امسال تموم بشو نیست! هوفففف :|

ایشالله که به هدفت میرسی عزیزم :* :*
پاسخ:
اینم تموم میشه ، دلمون هم براش تنگ میشه :)

مرررسی قربانت ایشالا :*:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">