"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

با تشکر از ....

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ
در تیتراژِ نودونه درصد برنامه های تلویزیونی, یک مورد با عنوان با تشکر از .... وجود داره. یعنی اینا مسئولیتِ اسم داری نداشتن و فقط اون وسط مسطا کمک کردن ؟؟
خب سواله :))

با تشکر از خودم که میدونم ارشد رو آزاد نخواهم خوند, با این حال هیچ تلاشی هم برا سراسری نمیکنم. 
و یک تشکر ویژه از بلاتکلیفی های عزیز که اینگونه یک جوان رعنا (اینجا خودم) را سرگردان گذاشته :)

* یه بار درمورد یه بنده خدایی حرف میزدیم, گفتم: واقعا یه جوون رعنا و رشیدی هست, برگشت گفت: بالاخره اسمش رعناست یا رشید ؟؟ :)))
دنبال افق و دیوار میگشتم ...

گلدونِ رهایی ---> وب جناب تد (اگه دوست داشتین)
موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۱۳

نظرات  (۶)

۱۳ اسفند ۹۵ ، ۱۹:۲۳ 💖 miss fatemeh 💖
تو زندگیم بیشتر از اینکه تو خونم باشم تو افق بودم :|
دیگه اونجا حق و آب و گل داریم :)))
پاسخ:
الهی :|
ای جانِ دلم :)) حق آب و گِل :))
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۳۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
تشکر ویژه :-)، فعلا استراحت کن آبجی
پاسخ:
قربانت :) چشم چشم ..
اسفند دود کن چشم نخوری اینقدر از قد و بالات تعریف می کنی :)
پاسخ:
چشم ... فقط چون شما گفتیناا وگرنه من اهل ریا نیستم :))
ان شاء الله موفق باشید و دانشگاه و رشته خوبی قبول بشید.
از الان برنامه بریزید برای بعد از تعطیلات و شروع کنید به خوندن
پاسخ:
خیلی ممنون... مستلزم تلاش و خوندن :)
آره باید همین کارو بکنم ..
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۳۲ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
منم تشکر میکنم از شما که ارشد رو آزاد نخواهی خوند و با این حال تلاشی هم برای سراسری نمیکنی :)

خسته نباشی عزیز جان :)
پاسخ:
چقد لایق تشکر بودم و خبر نداشتم :)

سلامت باشی عزیزم :)
۱۳ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۴۶ علیـ‌ تَرین
تیتراژها خب چند تا بخش دارند دیگه؛ بازیگران، صدا، تدوین و...! حالا شهردار فلان منطقه رو توی کدوم بخش جا بدن؟! 


+ انشالله که هر جا خواستید قبول میشید :)
پاسخ:
توجیه درستیه ، شما که زحمت کشیدین اون شخص ها کیا هستن؟؟ :)) شوخی میکنم .

+ مرسی .. ایشالا بتونم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">