"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

برادر داشتن خوبه، کاش مامانمم داداش داشت ...

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ

دعواش میکنم و میگم: یا خودت دست به کار میشی یا خودم یه دخترِ ترگل ورگل برات نشون میکنم(با لحن کوکب خانومای 20 سال پیش) چند دقیقه ای میخنده و میگه: خودم میتونم، همینم مونده تو بلاچه(بلای کوچک) برام آستین بالا بزنی. میگه: فقط نگران شوور کردن توام، منم از رو نمیرم و لیست اسامی بیل زنندگانِ پاشنه در رو ردیف میکنم و در نهایت میگم: نظرم فقط رو یکی از اون چهار تا خلبان، کمی مثبت بوده ولی خب ترس از ارتفاع دلیل منتفی شدن میشه :)) و اینقد میگیم و میگیم، آخر هم میشه هیچی و وقتی کم میاره قلقلکم میده، تنها راهی که میتونه خفه ام کنه همون قلقلکه.

چشماش شیطون میشه و شروع میکنه به تعریف کردن از من، میفهمم که کارش گیره و میگم: مامان اتو کو؟؟ پرو برمیگرده میگه: اون جورابا رو هم با دستای خوشگل و زیبا و باوقارت بشور عزیزم.


موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۰۶

نظرات  (۱۹)

یعنی من همین رفتاروباداداشم داررررم:)
بهش تیکه مینداززم:)
جوابمومیده
گاهی وقتهاباهم یکم کتک کاری میکنیمم:))
ولی یه خاطره روبهت میگم:))
به داداشم گفت قربون اون ریش های کوتاهت بشم
قربون اون موهای خوشکل موشکلت برم
توکه اینقدرخوشکلی
وازاین خوشکلیت استفاده کن وبرومغازه برامن این باطری ساعته روبخررر:))

وبهترتروجالب ترررر:))


یعنی من ازحرف اخرپسته داداشت خیلی حض کردممم
خداکلااداداشای بلبل زبونوحفظ کنه:))
پاسخ:
اول منو از ابهام درآرین، شما خانم اید یا آقا ؟؟
کلا داداش موجود خوب و شادی آفرینیه :)
باطری ساعت و استفاده از خوشگلی :))))))) ریش کوتاه :)))
اونم چه بلبل چه چه خون و خوش آوازی :)
خخخخخخخخ 
خواهر داشتن خیلی خوبه
پاسخ:
:)) 
بله اون که صد البته :)
بنده یه آقامممممم
آقایی برای خودش دنیایی داررررره
یعنی عاشق آقابودنمم
پاسخ:
الان که باز مبهم گفتین :)
خواهر خییلی خوبه :)
میدی جورابات رو بشوره :)))
پاسخ:
خواهر که عالی :)
ولی نه برا جوراب شستن برا اینکه براش گل سر بخرین، براش هدیه بگیرین شما داداشا :)

آقانه خانم
من یه پسرمم


پاسخ:
اوکی :) 
یه جوری از داداش گفتین حس کردم دختر این :)
۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۵۳ 🍁 غزاله زند
خب من نه برادر دارم و نه خواهر :) 
خیلی خوبه ،راضیم ;) 
ولی باید چیزه جالبی باشه 😊
پاسخ:
ای جان :)
خب هر کی با شرایط و موقعیت خاصی بزرگ میشه و تو به نداشتنشون عادت کردی ..
آره هر دوش جالبه :)
مگه گفتن پسردختریه
نه بستگی به طرزنگرش بنده دارررررررررم
طرزنگاهمودخترونه میدونید.......
پس یه پسرم باباطن دخترمم
وبعضی دخترها دخترندباباطن پسرر

من وداداشم خواهرنداریممم
ولی جای خالیشوبااین جورلوس بازیا
پرمیکنیممم
پاسخ:
چقد فلسفی توضیح دادین :)

الهی ...
پس تاثیر گذاشته روتون :)
شما هام خوب زرنگ هستید هااا 
پاسخ:
ما بچه به این مظلومی :))
یه جوراب شستن این حرفا رو نداره ک!!

پاسخ:
:)) 
حالا نوبت برسه به سشوار کشیدن کوچولو خود آقا داداش در میره :)
از این پستای داداشی طوری میذاری نمیگی من دلم آب میشــــــه یه عالمه :))

الهی خدا حفظتون کنه همیشه ^_^ و به موقع هم تو عروس بشی هم اون دوماد بشه :)
وای هلما...چقد خوبه داداش آدم داماد بشه...ای جانم ^_^

:: راستی کل پست یه طرف اون خط آخر و سخن داداش جان یه طررررف :)))
پاسخ:
ای جان دلم :))
قربونت، داداشم که از موقع دوماد شدنش خیلی هم گذشته اردیبهشت 32 سالش میشه :)
آره خوبه خیلی خوش میگذره ^_^

:: بین خودمون بمونه خیلی تنبله، خدا به زن آینده اش کمک کنه :))
کاش برادر منم یه همچین شخصیتی داشت!
خوشا به حالت
پاسخ:
نیستی خانوم معلم، نمیگی دلمون تنگ میشه برات ..
نمیدونم چی بگم ...خب شاید داداش تو هم خوبی های دیگه داره، همونطوری که داداش منم اخلاقایی داره که مورد پسند من نیست ...
قربونت :)
:|این صوبتا خوراک هر روزمونه:)))
+کی به تو زن میده؟
-کی میاد تورو بگیره؟
+داداش همونی که میاد زن تو میشه:دی.
:)))
*انگار خودشون استین ندارن که ما باید براشون استین بالا بزنیم:/
زودتر زن بگیرین براش بره:))

پاسخ:
:)))
آره واقعا دقیقا همین حرفا بین ما هم رد و بدل میشه :)
ولی چون ما هرروز هم رو نمیبینیم، هر وقت کنار هم ایم این حرفا بولدتر نشون میده :)
*  همینو بگو :)
ما که میگیم، زیر بار نمیره :))
:)
من سرما خوردم نمیدونم چی باید بگم :d
میترسم یک چیز بگم نا مربوط باشه

پاسخ:
:)
بلا به دور، ایشالا که زودی حالتون خوب میشه ...
خب چه اصراریه، بجای وبگردی بدویید استراحت کنید :))
ولی تابلوعه قرار بوده یه چیزی بگید، بزنه پرمو بشکونه :))
اخویتون همون دوست عزیزی نیست که درباره قیافه ما اظهار نظر فرموده بود بعدشم نفرین آمون و خدایان شامل حالش شده بود
فکر نکنید من اینا رو فراموش میکنم:)))
پاسخ:
الان منو در حال قهقه زدن بدونید :))
آره آره خودشه :) ولی انصافا داداشم خوشتیپ و خوش چهره اس هزارماشالا :)))
شما چرا اینقد حافظه اتون خوب کار میکنه؟؟ :))
به خود من میگه: سوسوز قلمه (قلمه که درخته، سوسوز هم یعنی تشنه) درواقع میگه قدم خیلی بلنده :) یا همون "دراز" :)))
قهقه زدید،یعنی انقدر خنده داشت واقعا؟:)

پاسخ:
آره واقعا خیلی خندیدم خیلی :))
باور کنید فک ام سر شده :)
((-: 
پاسخ:
:))
عززززززیزم 
خلبان که خوبه ...من دوست دارم :)
پاسخ:
عزیزمی ..
شوخی میکنیم باهم، خلبان وجود خارجی نداره :)
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا برای همدیگه نگهتون داره:))
پاسخ:
مرسی عزیزم، قرررربوونت :)
۰۷ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۴۴ 💖 miss fatemeh 💖
وایییییییییییییی من رسما دار فانی رو وداع گفتم :))))))
داداش اینجوری داشتنن خیلـــــــــی خوبه ^___^
واقعا خوش به حالتون :))))
پاسخ:
خدا نکنه مشهدی فاطمه خانوم :))
آره واقعا خیلی خووبه ^____^
مرسی عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">