"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یادشون بخیر ...

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۵ ب.ظ

حافظه خوبی دارم, همه لحظاتِ ناب زندگیم از کودکی تا الان با تمام حسای خوب و بدش, شیرین و تلخ و ملسش یادمه و مثل همه دخترا احساساتی ام, فقط بلد نیستم حس هام رو جار بزنم. اونایی که پیششون احساساتم راحت بیان میشه همونایی ان که تونستن منو بفهمن ...

دیشب به حرف خواهرم فکر میکردم که میگفت: تو چرا احساسات فعالی نداره, مثال هم میزد که تو فلان شرایط حتی بغض نکردی یا چرا با یادآوری فلان چیز شادیت مشهود نبود :)





* تو تلگرام میچرخیدم که یهو چشمم خورد به خبرِ انتخاب استاد عزیزم بعنوان رئیس دانشکده :)
زنگ زدم بهشون میگم: "ص" ام (فامیلیم), میگن: پری هم شماره ات سیوه و هم اونقدی پیر نشدم صدات یادم بره. تبریک گفتم, ایشونم حالمو پرسیدن و یکم حرفای دیگه. گوشی رو دادم بابا هم تبریک گفت.
آنلاین که شدن پیم دادن: دختر اولِ حرفات پری همیشگی بودی, ولی آخرش صدات فرق کرد چرا؟؟ حالت خوبه واقعا ؟؟ جواب دادم: فقط دلم تنگ شد
تو این دورهِ سه ساله فقط با چند نفر حالم خوب بود, خیلی هم قبولشون دارم. اولی هم رئیس دانشگاه یه جایی شدن و رفتن, اون موقع خوشحالیم وقتی بود که خودشون بهم پیام دادن با این مضمون: با سمت خدمت گذار دانشجویان محترمی چون شما به دانشگاه دیگری رفتم و دیگر در خدمتتان نیستم, امیدوارم در ذهن زیبای شما ماندگار باشم.

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۱۶

نظرات  (۹)

خوش به حالت استادای خوب گیرت اومده. من که بدشانس بودم. خیلی...
پاسخ:
آره خیلیاشون خوب ان :) 
بدشانس چیه بابا ! 
منم نگه داشتم فقط نمیدونم کجان :)
پاسخ:
:)
بپایین گم نشن هاا
نمیدونم چرا وقتی پستتو خوندم یهو دل منم تنگ شد...
هومممم :(

:: قسمت اول پست...خیلیا به منم همین حرفا رو زدن. که مثلا بی احساسی و ... :)
پاسخ:
ای جان دلم .....
مرور خاطرات و حرف از عواطف طبیعتش دلگیری و در عین حال شادیه :)

:: اووهوم میگن ولی واقعیت نداره :) 
من خیلی دوستت دارم حریر ...
چقدر خوبن این یادگاری ها :( ولی خُب من وقتی میبینمشون دلم میگیره...
پاسخ:
آررره خیلی ...
همه همینطوری ایم :)
پایین یعنی کجا! 
نگرفتم 
پاسخ:
منظورم این بود که "مواظب باشین" :)
من که فکر کنم احساساتم منقرض شده |:
از یادگاری بدم میاد ...
:(
پاسخ:
:| هیییییییییییییم ..
ای بابا
:(
۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۵:۱۶ مرتضی خیری
نوشته خوبی بود... منم دلم تنگ شد.
پاسخ:
ممنون ... هیییییم ..
بی احساسی چیزِ بدی نیست... هست؟! :)
پاسخ:
بعضی وقتا نیست :)
والا دخترای امروزه که احساساتی نیستن لوس تشریف دارن
واه و واه و واه
پاسخ:
یه بلانسبت لازم نبود؟؟ :))
ولی گویا دقیقا خودم مد نظر هستم :))
و حتی بعضی پسرای امروزی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">