"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یکی از بزرگترین شوک های زندگیم

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

وقتی بود که پیامی از پدرم دریافت کردم، نوشته بود: 9000000 ریختم کارتت. 

بعدا که به پدرجان میگم: چرا با روح و روان دخترت بازی میکنی؟؟  میگه: عزیزم تو هنوز یاد نگرفتی که واحد پول کشورمون ریال هست.

موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۱۸

نظرات  (۲۱)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۴ سِناتور تِد
واقعأ هنوز یاد نگرفتید قبلِ ذوق مرگی واحدِ پولیِ کشورو تنظیم کنید؟! 
ناچ ناچ ناچ :))))
پاسخ:
یعنی یه ضربه روحی خوردم که شکست عشقی همچین ضربه ای نمیزنه :))
قول میدم یاد بگیرم قبل اینکه چنین شوک هایی از پا درم بیاره :)
تو موقعیتش قرار نگرفتین که :))
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۰۷ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
الهی :-)
پاسخ:
دبیرستان که بودیم، مهوش میگفت: الهی گاهی نگاهی :))
قربونت :)
وااای عجب ضدحالی خدایی -___-
پاسخ:
به شما میگن: یک آقا پسر با درک بالا :)
اونم چه ضد حااااالی ...
من که با همون نهصد هزارتومنم با روح و روانم بازی میشه:دی.
پاسخ:
منم :))
ولی اون موقع نهصد هزار تومن همون هول و هوش نیازایی که داشتم بود ...
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۱۵ 💖 miss fatemeh 💖
هههههه :)))))
سلام برسونین به پدرتون :))))))
پاسخ:
بخند بخند، سرت میاد میخندم منم :))))
چشم حتما :))
خخخخخخخخ
پاسخ:
همیشه به خنده :))
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۳۷ 💖 miss fatemeh 💖
عه واااا!
اصن من غلط کردم :))
پاسخ:
:))
ای جانم، نگو دختر :))
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۵۸ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
منم بعضی وقتها همین و میگم ولی در کل یارب نظر تو برنگردد ....
پاسخ:
اوهوم ....
یارب نظر تو برنگردد ... دقیقا .
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۱ 𝓂𝑜𝒽𝓈𝑒𝓃 𝒻𝒶𝓇𝒶𝒿 シ
بعله ولی ممکن هست در طی چند سال تغییر کنه D:
صد در صد مطمعنم خیلیا از وجود کلید شیفت + r در زبان فارسی هیچ خبری ندارن!!! .-.
پاسخ:
تغییر کنه ببینیم چی میشه :)
چیه اون ؟؟
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۰۹ آقای خوش فکر
این واحد پولی کشور رو از اول نباید ریال میگذاشتن 
به نظرم مسئله ی مرگ و زندگیه !

پاسخ:
سلاااام احوال شما ؟؟
آره واقعا ....
امان از این مسئولاا :))
کاش پدر منم 9000000 ریال به کارتم میریخت و با روح و روان پسرش بازی میکرد :)))
پاسخ:
حالا یه بار بابای ما 900 هزار ریختا، ببینم میتونید پول تو جیبیمم قطع کنید :))) شوخی میکنماا
ماشالا مردی گفتنااا، دیگه شما باید هوای بابا رو داشته باشید والا :) یکم هم بگذره بدهکارتون هم میکنم :)
۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۱۲ یا فاطمة الزهراء
خدا رو شکر بابای من مبلغ واریزی رو نمیگه :)) میگه پول واریز شد :)) خودم با موبایل بانک استعلام میکنم
پاسخ:
بابای تو بفکر روح و روان و احساسات و فشار دخترشه، آفرین بهشون :))
من از شدت ذوق مرگی مخم کار نمیکرد با موبایل موجودی بگیرم :)
اوفففف مگه داریم؟ -______-
شکست عشقی به پای این نمیرسه :)))))
پاسخ:
داریم عزیزم داریم :))
داغ دلمو تازه نکن :))
بی سوادی تااااا کجا؟وای وای وای؛)))
^_^
تو ذوقت خورد؟:دی
پاسخ:
الان داری به مهندس جامعه توهین میکنی؟؟ :))
^_^
نححح :))) جنبه دارم در حد لالیگا :))
من که با نهصد هزار تومن هم سکته می کنم! بابای من و این کارا ؟!!!

پاسخ:
انتظار دارین باباتون بهتون پول بدن ؟؟ آخ آخ آخ :)
مردی گفتنااا :) الان شما باید به بچه هاتون پول بدین :)) شوخی میکنما
حق کاملا با اوشونه :)))
پاسخ:
بله بابابزرگ :))
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۵ مرتضی خیری
منم یه بار بابام اس داد: 90000000 ریختم کارتت.
بعدا که به پدرجان میگم: چرا با روح و روان پسرت بازی میکنی؟؟  میگه: عزیزم تو هنوز یاد نگرفتی که واحد پول کشورمون ریال هست.
(مسخره بود؟)
خواستی با این پست مرفه بی درد بودنتو اثبات کنی دیگه؟ ;)
پاسخ:
شوخی بانمکی بود :)

مرفه بی درد این چنین موضوع رو جار نمیزنه، مرفه بی درد برا 9 میلیون ذوق مرگ نمیشه، مرفه بی درد با دیدن این مبلغ شوکه نمیشه، مرفه بی درد هنگ نمیکنه که چیکارش کنم میده گیتار میخره، مرفه بی درد رو سازمان علوم پزشکی واسه یه کار ماهی هیچی تومن الاف نمیکنه آخرش هم بشه هیچی تر از هیچی، مرفه بی درد وبلاگ نمینویسه :)))
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۱۸:۰۳ مرتضی خیری
چه اعتراض نامه ای نوشتی. 
باحال بود :)))
پاسخ:
آقا ما دردمندیم  درد :)) باحال خوندین :)
کاش یکی هم به حساب من 9000000 هم نه! 900000 ریال واریز کنه :)
قول میدم حواسم به روح و روانم باشه. 
پاسخ:
بح بح آقا گل، شما که ماشالا آقا گل جهان هستین باید به حساب ماها از این مبلغ ها بریزین :)
تو حالت عادی 900000 ریال هم ماجرای روح و روان در پیش داره، قبول میکنم :)
علاوه بر آقا گل، آقا منصف هم هستین :)
راستی متن کامنت تون غلط املایی داره :) 

پاسخ:
تصحیح میشه :)
تو ماشین جواب میدادم, وسط مسافرت هم آنلاین ام :)
آقاگل رو نوشتید آقا گل! :)

پاسخ:
آهااا، آقا گل رو که دانسته و از قصد نوشتم :) خواستم با آقا منصف هماهنگ شه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">