"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان
لحظه هایی از زندگی هست که بصورت شیک و مجلسی مغز دچار گیج و هنگ بودن میشود, هم از لحاظ روحی و هم جسمی نیاز داشتم تقویت شم. یک مسافرت چند روزه گزینه مناسبی بود, پارسال 20 اسفند ارومیه بودیم, یادمه چون تولد دختر عموم بود و زنگ زده بود برای گلایه که چرا فراموش کردم. ولی آنجا نماندیم و رفتیم سِرو, نقده, مهاباد و ... 
ساعت نزدیکای 12 ظهر بود و من که 4 صبح خوابیده بودم هنوز منگ خواب بودم, صدای زنگ در مجبور کرد پتو را کنار بزنم. زنداداش با سروصدا وارد خانه شد و ندای سفر به ارومیه را داد و فرمود "اما و اگر" مورد قبول نیست, خوش گذشت خونه دوست دانشگاهم "سویل" هم رفتیم, پیارسال سویل و خانواده اش مهمون ما بودن و هرروز اصرار میکردن ما هم بریم خونه اشون که بالاخره محقق شد. تا ساعت 4 صبح حرف زدیم باهم و وقتی حرفهامون تمام شد, سویل پیشنهاد داد مخاطبامون را چک کنیم و غیبت کنیم, البته در حد پیشنهادِ شوخی طور ماند.
"اینقد رفتم خیابان دانشگاه حالم بهم میخوره."

دریافت
 
خب یه جا ثابت بمون تو هم ...
 
یک قرار وبلاگی جدید :) گویا منم شرکت کردم :)

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۲۳

نظرات  (۱۶)

۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۱۱ مرتضی خیری
این پست هم از اوناس که باید رمزگشایی کرد یا ساده اس؟
احساس میکنم از هر دو تا تکنیک بالایی هم استفاده کردی :) آدم سردرگم میشه
پاسخ:
تقریبا ساده است :)
احساستون کاملا درسته .. بخاطر سردرگمی های نویسنده پسته(خودم)
:)
یادم رفت که بگم رسیدن بخیر :)
عجب انیمیشن با حالی بود عاقبت از این شاخه به اون شاخه پریدن :)
پاسخ:
خیلی ممنون :) 
سفر سفر هم میگم مسیر دو و نیم ساعته است :))
آره خیلی مثال بجایی گفتین :)
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۵۷ 💖 miss fatemeh 💖
سفر خیلی خوبه :)))
آدم حال و هواش عوض میشه  ^^
پاسخ:
اووهووم خیلی خوب :))
واقعا حال و هوام عوض شد ^-^
سویل؟ 
اسمشون سویل بود؟ 
دوستت میدونه سویل یک شهره تو اسپانیا که یک تیم داره به نام سویا. که الان سوم جدول لیگ شونه بعد از رئال و بارسا!
پاسخ:
آره سویل شاید هم سوئل یا سئویل نوشته میشه, دقیق نمیدونم :)
فک نکنم که بدونه, منم نمیدونستم :) البته چون من یکم فوتبالی ام خیلی کم, اسم تیم سویا رو شنیدم !
شهر مادری من بودین :)

پاسخ:
خیلی هم عالی :)
معلومه شما هم خون گرمی ..
من عاشق سفرم
پاسخ:
سفر عالیه ...
این مسافرت چند روزه منم مصداق همون ضرب المثل "کاچی به از هیچی" بود :)
حنابندون؟ چهارشنبه سوری؟ عه :|

:: ولی مسافرت خیلی خوبه ها! ایشالله میری و کلی با خونواده بهت خوش می گذره :* ^_^
پاسخ:
اییییش واقعا :|

آره خوبه . عزیزم رفتم و برگشتم :))
هلما این پست الان مال گذشته بود یا قراره برین؟ :|
من دچار هنگ زمانی شدم :|
پاسخ:
الهییییی :))
پارسال هم رفتم، امسال هم. همین پریشب برگشتیم خونه ^_^
به به سفررررررررر
پاسخ:
بح بح :)
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۱۰:۰۱ یا فاطمة الزهراء
منم دلم سفر خواست :) 
یعنی منتظرم تابستون بشه فقط :) 
پاسخ:
سفر خیلی خوبه، ایشالا به مراد دلت برسی ننه :)
ای خدا :)
۲۴ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۵۷ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
خیلی ابهام داشت پستت :))

ان شالله امشب خوش بگذره بهت :)
پاسخ:
اوهوم :))

فعلا تو راهم، ایشالا برسم خونه و خوش بگذرونم :)
ایشالا برا تو هم شب عالی باشه :)
خیلی وقته سفر نرفتم،آخرین باری که سفر رفتم زمان خدمتم بود که مشهد بودم
همین دیگه پایانش بازه:))
پاسخ:
سفر خوبه :) روحیه آدم تقویت میشه ..
ایشالا باید یه برنامه ریزی حسابی برا سفر بکنید ...
البته سفر واقعا به قصد سفر و خوش گذشتن باشه وگرنه من دوماهه بین شهرها در گردش ام، امروز صبح رفتم یه شهر دیگه و ساعت 20 برگشتم :)
آهان خب پس سوتی ندادم تو کامنت اول :)))
عزیزم. خوشحالم سلامت برگشتی :****
پاسخ:
نه بابا :))
فدات. قربووونت :**
چهارشنبه سوری حنابندون؟((-:سالمی جانم؟
پاسخ:
امروز بود محاسبات من مشکل داشت :)
قربانت نفس میکشم :))
سلام
هنوز مگه حنا هست؟
پاسخ:
سلام ..
بله هنوز هم هست .
یاد مسافرتای عید توی دوران بچگی به خیر...
پاسخ:
ما مسافرتای تابستان داشتیم :) 
یادش بخیر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">