"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دوکلام با دوستان به بهانه عید

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بنفشه

اینم عیدی من به شما :)

گل بنفشه نوید دهنده عید...

 

موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۲۹

نظرات  (۲۵)

۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۱۱ سِناتور تِد
بابا اسمش مهراده :))) شرم بر شما باد :))

ان شاءالله سالتون نو باشه : )
پاسخ:
امروز متوجه شدم اسمشون مهراده :) همش تقصیر آستیگماته :) پریروز فک کنم ضبط کردم، خونه امون شلوغ بود نمیشد تغییرش بدم :)

مرسی، سال شما هم قشنگ :)
وای چقد خابالو !
 خوبه تقریبا شناختمتون ^^ 
عیدی باحالی بود :))
پاسخ:
خابالو؟؟ واقعا از کجا فهمیدین؟؟ یعنی بیدار شدم دیدم کسی نیست ضبط کردم :))
خوبه :)
ناقابل بود :)
حس میکنم سرما خوردید! ان شالله سالم و سلامت باشین.
عیدتون مبارک.

بیت های حافظ عالی. 

پاسخ:
نه کمی خابالو بودم :))
مرسی ...
عید شمام مبارک ...
حافظ عالی کلا :)
هلما هلما هلما 
عیدت کلیییییییی مبارررررررک:)  صدات و لحنت کلی خوبهههههه
پاسخ:
نرگس نرگس عزیززززم :)
عید تو هم زیاااااااااادی مبارک :) فداااات شم خوب شنیدی :)
به به خدایی عیدیه عالی بود :)))
دستون درد نکنه
پاسخ:
ناقابله :)
مررسی. ..
از خاب پاشدی ؟ همون ! برا همین اینقد دهنتون خشکه و صبحانه نخورده ! 
پاسخ:
اوهوم :)
صبحونه که بعد دوساعت از بیدار شدنم میخورم :) فقط آب پرتقال خورده بودم :))
البته بحث خوابالو بودن رو از همون بسم الله اولش میشه فهمید ! ادم سرحال میگه بسم الله الرحمن رحیم ! 

بسم الله رو بیشتر قبل از خوردن غذا میگن:دی
پاسخ:
ای بابا شما چقد تخصص دارین درمورد خوابالو بودن :))
البته ویس های قبلی هم تو وب موجوده میشه مقایسه کرد :)
من بیشتر بسم الله میگم فقط...
ممنونم...عیدتون مبارک :)
پاسخ:
قربانت ..
عید شمام مبااارک :)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۴۱ بهار بهاری
:)))عیدت مبارک عزیزم!!!
پاسخ:
بح بح بهاااارم که با پای خودش اومد :)
عید تو هم مبااااااارک عزیزجان ...
به به
عیدتون مبارک
سال جدید براتون چیزای خوب خوب میخوام^_^
پاسخ:
قرباانت 
عید شمام مبااارک :)
مررررسی مرررسی ایشالا خوشبختی و سلامتی گریبانت رو بگیره و دوره ات کنه :)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۱:۵۶ مرتضی خیری
عیدتون مبارک.
ایشالا هم ثروت هم سلامتی.
پاسخ:
عید شمااام مبارک :)
مررسی مرسی سال شمام پررزق و روزی و همراه با تندرستی ..
شعر حافظ با صداتون چسبید، حتی اگه خواب‌آلود بوده :))
عیدتون مبارڪـ :)
پاسخ:
قربان تو عزیزم :) خابالو بودنمم ماجرایی شدا :))) 
عید شمااام مباارک :)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۲۴ پنیر سوئیسی
مبارکه!
ممنون بابت شعر زیبای حافظ.
عکسی که گذاشتین انگار از توش هوای خنک بهاری و عطر سبزه و گل میزنه بیرون:)
پاسخ:
مرسی :) برا شمام مبارک ..
قابل شما رو نداره :)
دقیقا، عطر بنفشه رو هم اضافه کنید، امروز رفته بودم پیش بنفشه هام :)
ای جان ای جان ^_^ :)))

عیددددت مباااااارکـــــــــ قشنگم...ایشالله خبرای خوب خوب رو از خودت هم تو سال آینده بشنویم :*
پاسخ:
آیییی قربون حریر جانم ^_^ :))

عید تو هم مبااارک عزیزم :*
فدای تو سالت زیبا حریرم :*
ممنونم عید شماهم مبارک
پاسخ:
مررسی :)
عیدتون زیبا ..
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۳۲ محمود بنائی
چقدر عالی :)  چه موسیقی زمینه خوب و مناسبی انتخاب کردین،  ممنون از شعر حافظ.  سال نو مبارک
پاسخ:
مرررسی :) من برم ذوق کنم :)
قابل شما رو نداره ... سال جدید شمام مباارک ..
فدات بشم من :** مرسییییی ^_^
پاسخ:
خدا نکنه :)
عزیزمی ...
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۴۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سال خوبی داشته باشید، پر از خوبی و حال خوب و اتفاقات خوب:)
پاسخ:
خیلی خیلی ممنون :)
هرچی خوبی تو دنیاست خدا بهتون هدیه بده ...
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۵۰ دچــ ــــار
از توی خواب شرو کردین به ضبط!1
پاسخ:
:))) 
اصلا شاید اولاشو خواب دیدم :))
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۲۳:۲۳ 🍁 غزاله زند
بح‌بح چه عیدی ;) 
عید شما هم مبارک عزیزم :) 
چه آهنگ زمینه‌ی آروم و دلچسبی همرا با صدای پُر آرامشتون به گوش میرسید :)
حافظ هم که مثله همیشه عالی 😊
پاسخ:
مرسی مرسی :)
قربان شما ...
ممنون غزاله زند عزیز، خوشحالم خوشتون اومده :)
کیه حافظ دوست نداشته باشه واقعا !!
پاییناش خوب بود ولی تو اوج فالش میشد:)))
یه مقدار هم صداتون ناکوک بود:دی

سال نو پیشاپیش مبارک
ایشالله سال خوب و خوشی رو در کنار خانواده داشته باشید
بابت عیدی هم ممنون:)
پاسخ:
استاد ایشالا حل نواقص و مشکلات بمونه برا ویس های بعدی :))
آها یه چیز هم اینکه من ترک زبان هستم و شاید مختصر لهجی ته صدام باشه، من بعد اول کوک میکنم بعد ضبط :))

خیلی ممنون سال نو شمام خیلی مبارک ...
و همچنین شما همراه خونواده محترمتون .
خواهش میکنم من که مثل شما نیستم :))
سلام 

تبریک عرض می کنم:) 

+حافظ 
پاسخ:
سلام ..

خیلی هم ممنون :) عیدتون هم مبارک ..

+ خیلی خوبه 
اجازه میدین به عنوان یادگاری نگهش دارم؟ :)
پاسخ:
خواهش میکنم بانو :)
حتما حتما ..
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۱۴ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
عیدت مبارک :))

پاسخ:
عید تو هم مبااارک :))
وااااااااای چقد تصورات خوبی پیدا کردم باهاش!!یه عاااالمه ممنون بخاطر حسای خوب خوبش!!*_*
الان دارم خودمو میبینم که غر غر کنون دارم پست میذارم که باز معلوم نیس دندون مصنوعیمو کجا جا گذاشتم!!*_*
پاسخ:
واااااااااااااااااااااااااااییییی منم خیلی خوشحال شدم که اینطوری بوده *_*
دندون مصنوعی :))))
صدای ضبط شده ساعت 2 بامدادت دقیقا همین حس های خوب رو برا من تداعی میکرد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">