"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

به من عیدی میدین؟؟

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

برا بلاگر آخرینی وجود نداره :) 

اگه بگم دلم میخواد امسال بهم عیدی بدین نشونه "پررو" بودنه؟؟


+ یادمون نره که باید قدر مامانامو بدونیم ..


موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۵/۱۲/۲۹

نظرات  (۱۶)

منم همینو میگم آخرینی وجود نداره :) شما هم تحمل نیاوردین
عیدی وبلاگی به به :))
+ نمیتونیم وصفشون کنیم 
پاسخ:
والا :) نه، راستش تو دنیای مجازی هیچ جا اندازه وب راحت نیستم :)
"به به" عیدی منه؟ :))
+ مامان = زندگی
حالا چی میخوای؟!
پاسخ:
فک نکردم :)
عیدی باید یهویی و یه چیزی باشه که شاید فکرشم نمیکنم :)
خب شما هم باید به ما عیدی بدید ولی ما هم عیدی میدیم :))
پاسخ:
آقا مگه تلافیه؟؟ :))
اوکی برم بفکر باشم پس :)
چند سالته عمو جون عیدی میخوای؟:)
ارزوی سلامتی برای شما داریم:)
بهترین عیدی
پاسخ:
عمو 23 سالم :)
خیلی خیلی ممنون :)
ایشالا شمام سلامت و تندرست باشید ..
آره دیگه تلافیه :)))
منم باید بفکرم :|
پاسخ:
:))
حله ..
همینکه من اینجام قطعا بزرگترین عیدییه برا ت گلم؛d(شکلک خودشیفتگی)
پاسخ:
بععله وجود تو که جای خود داره :)
قشنگ باید به تفره(درسته؟؟) رفتن جماعت جواب بنویسم :))
شوخیه ها واقعا مرسی که هستین ..
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۵۵ سِناتور تِد
نح :| 
نمیدیم :))))
از خرس مگه میشه مو کند؟ :)))
نمیشه ک
پاسخ:
:))
خرس خسیس :)
باید موهای خرس رو آتیش زد بجای کندن :)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۰۰ اسمارتیز :)
فکر کنم آدما ۲۰۰ سالشونم که باشه، باز از عیدی و هدیه بدشون نمیاد که هیچ کلی هم ذوق میکنن:)))
پاسخ:
آره دقیقا ..
خب حالا عیدی؟؟ :)
هومممم...اگه یهو بلایای آسمانی و زمینی نیاد و نتم قطع نشه فردا بهت عیدی میدم :)))
پاسخ:
وووووییییی :)
خدایا حواست به نت حریرم باشه قربوونت :)
گلی دختر :)
۲۹ اسفند ۹۵ ، ۰۵:۱۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام بانو 

چشماتو ببند 

بوس یکی این ور یکی اون ور  ! اینم عیدیت خخخخخ
پاسخ:
سلااام عزیزم ...

چشم چشم :)

مررررسی گلم، بزامنم ببوسم خب :)
بله نشونه پررو بودنه
بهتونم عیدی نمیدیم تا از اینی که هستید پررو تر نشید:دی.
پاسخ:
:))
همانا شما مورد خشم آمون قرار خواهید گرفت :)
ولی خوشم اومد دل و جرات دارین :)
سلام
نه، خوبه، عیدی چی می خواین؟
پاسخ:
سلام ...
مررسی جناب میرزا :)
نمیشه که بگم :)
شما عوض من لپ مهردادتون رو یه دونه آروم بکشید میشه عیدی :) آها امشب هم بهش قصه بگید :)
البته مهراد هستن ایشون، چشم همین کار رو می کنم :)
پاسخ:
عه مهراد :) خیلی هم عالی سلامت باشن. ..
مرسی ..
همش تقصیر آستیگمات :)
نیستی دور و برم وگرنه برات یه بسته آلوچه یا قره قروت عیدی می دادم!
پاسخ:
قره قروت همون که حین خوردنشون چشا جمع میشه و ترشه؟؟
مرسی :)
هلما دیدی چی شد؟ نتم تا همین چند دقیقه پیش قطع بود! :||||||| گفتم یه بلایی میادا T_T
پاسخ:
ای جانم اشکالی نداره فدا سرت عزیزم :)
ولی من عیدی رو که میدم قطعا! والا :))
حالا یکم دیر...ولی دادنش مهمه :]
پاسخ:
ای جان دلم ...
تو که کلا گلی :)
مرررسی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">