"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

آروم در اتاقم را باز کردم, دست دختر را در دستش گرفته بود و میگفت: من که نمیدونستم اینجایی, قول میدم فردا برات گُل قرمز رنگ بخرم, حالا از این شیرینی ها بخور, نخوری غصه میخورم...

حالا تک تک کلمات پسر به کنار, عشوه و ناز کردن دختره هنوز جلو چشامه...

.

.

دو فرد مذکور عبارت اند از: "محمدامین" برادرزاده سه ساله بنده و "مُحنا" نوه پنج ساله عموی اینجانب :)


موافقين ۸ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۰۴

نظرات  (۲۱)

خخخخخخخ
پاسخ:
اوضاعمون با گودزیلاهای زمان خنده هم داره :))
ای جانم:)
پاسخ:
بله بله خیلی ای جانم :)
جونت سلامت ..
 یا خداااا :)))
من بیام پیش این جوجه ها درس بگیرم خوبه :|
پاسخ:
یا خود خداااا :))
اول بزارین بپرسم جلسه ای چقد میشه؟؟ مفت بود که داوطلب زیاد داشتیم :))
خواهر ما هم چند تا از این خواستگارها داشت، البته کمی زمان می خواست و قول داده بود زود بزرگ بشه :/ بچه نیستن که،اژدهان :)
پاسخ:
خدا حفظشون کنه :)
قول داده :))))) من برم محو شم تو افق :)
اینا گودزیلا و اژدها رو رد کردن افعی ان :))
عجب :)))
پاسخ:
برا من و تو عجب و عجیبه، اینا تو شکم ماماناشون حرفه ای بودن :)
۰۴ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۷ ما جــــــــღــــــدہツ
:|
پاسخ:
عزیزم لبخند لبخند :)
|:
نمیدونم الان بگم بچن نمیدونن یا بگم بچن، گودزیلان؟! D:
پاسخ:
:))
فک کنم دومی مناسبتره :)
۰۴ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۰۶ ما جــــــــღــــــدہツ
:]
پاسخ:
همچنان پوکر :|
الان یاد داداش خودم افتادم:|
پنج سالشه...با مامانم میره مدرسه مامانم...
یه کلاس پر از دخترای هفت ساله:/
بعد قشنگ نشون کرده واسه خودش:دی
پاسخ:
ای جانم ...
خدا حفظش کنه ..
برا همینه میگن معلما بچه هاشونو نبرن مدرسه :))
من کلأ حرفی نموند واسم!
پاسخ:
مگه اینکه این برادرزاده امون حریف شما شه :))
۰۴ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۱۳ 🍁 غزاله زند
میشه این جمله رو تأکید کنم(؟) : وای چه گودزیلاهای کوچولویی! :)))
پاسخ:
بله بله حتما ! 
اصلا خودمم تاکید میکنم: وای چه گودزیلاهای کوچولویی! :))
این دهه نودیا اصن ژتشون قاطی داره :|
وگرنه مگه میشه این شکلی؟
مگه داریم اخه؟

پاسخ:
آره واقعا یه جهشی چیزی رخ داده :))
زمان ما بزرگترا همچین شوخی میکردن گریه میکردیم :) 
من یکی که بجای بازی با پسرا میزدمشون، الان نوه دایی ام سر یه سیلی هنوزم کینه داره ازم ...
نه نداریم باور کنید نداریم :))
به پای هم پیرشن
فقط سوالی که پیش میاد اینه که کی شیرینی میدید؟
پاسخ:
آخه آقای گمنام بحث سر اینه که همشونم تنوع طلب ان :) همون در حد فرند بودن میمونه :))
خدا حفظشون کنه..نمیشد یه عکس هم ازشون میگرفتید؟
پاسخ:
مرسی ...
به ذهنم نرسید واقعیتش :) 
یه شوکی بهم وارد شد که مغزم کار نکرد اون لحظه ..
جینگیلا:))
پاسخ:
جینگیلا گودزیلا و دوست داشتنی :))
وای هلما :))))))
پاسخ:
واااای حریرم :))
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۳۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
الهیییی:)
پاسخ:
:)
الهی گودزیلاها ..
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۵۰ ماهیِ نفس کِش! :)
وای خدااااااا :))))
پاسخ:
خدا این گودزیلا ها که خلق میکرده چرا به ما رحم نکرده :))
یا خدا:/
از الان تمرین میکنن برای آینده حساااابی آماده باشن:))
پاسخ:
خدا آخر عاقبت ما رو با اینا به خبر کنه :)
عجب
دهه نودیا از هشتادیا بسی داغان ترن :|
خدا عاقبت دهه صفریا رو بخیر کنه:|
پاسخ:
:)
یه داغانی میگن یه داغانی میشنوی :)
خدا به فریاد ما برسه :)
۰۵ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۰ خانومِ حدیث :)
:دی
+آری عشق در یک نگاه واقعیت دارد  :)))
پاسخ:
:))
آره حدیث جان گویا واقعیت داره :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">