"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

بودن یا نبودن مسئله این است..

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ب.ظ
وقتی معدل کارشناسیم رو دیدم اولین واکنش ام خنده بود, عددی دارای چهار رقم که دقیقا رمز کارت بانکیم هست :)

تا حالا به این فکر کردین که بود و نبودتون برا کسی فرق داره یا نه؟؟ مثلا افرادی بجز خانواده. حتی فکر میکنم اگه یه مدت طولانی نباشیم برا خانواده هم عادی میشه فقط اینکه حتما فراموش نمیکنن... اصلا بودن چه کسایی براتون مهمه؟؟
الان من در جایی به اسم بیان "بلاگر" محسوب میشم و شاید هیچ تاثیر مثبتی هم در زندگی, طرز تفکر, رفتار هیچکس نداشته باشم, حالا فرض بگیریم یک سال از من خبری نشد, نه پستی, نه کامنتی هیچی. بنظرتون تو ذهن کسی خواهم ماند؟؟ یا بعد از مدتی انگار در تاریخ بیان بلاگری به اسم من وجود نداشته؟؟ اگر نبودنم برا حتی یک نفر "بولد" بود, دلیلش چی میتونه باشه؟؟
(صرفا منظورم خودم نیستم, به عنوان مثال گفتم "من")

پ.ن: رسوایی2 ارزش دیدن نداشت ..
موافقين ۹ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۰۹

نظرات  (۲۶)

خیر! خیلی خوشبینانه تا چند ماه بعد فراموش میشید! واسه همه همینه! واقعیت هم همینه!
پاسخ:
:)
مرسی که جواب دادین :)
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۵۴ یا فاطمة الزهراء
تو جات برای من خالی میشه چون اسمت رو دوست دارم و تبریزی ای :دی یعنی همینا کافیه تو ذهنم بولد شی :) 
بلاگرایی هم که دیدم یا شماره شون رو دارم هیچ وقت امکان نداره یادم بره
ولی من نباشم جز خانواده ام احتمالا فقط چندتا از دوستای خیلی صمیمیم دلتنگ میشن :) چون کار خاصی نکردم هیچ وقت 
پاسخ:
ای جانِ دلم مرررررررررررررسی :)
چی بگم ....
ولی برا خود من متفاوت, مثلا یکی یادم میره, یکی تو ذهنم میمونه و شاید کسی هم باشه که بعد نبودنش دنبالش بگردم حتی ...
فک کنم تو مرکز توجه خیلیا هستی, مثلا من خودم فراموش ات نمیکنم :)
بقیه هم ک میگن یادم نمیره و همیشه ب یادتم و تو عشقِ منی و تا ابد در خاطرم هستی هم همه ش شعاره :/ :)))) همه الکی میگن به مولانا :))) همینجا هم الآن میان میگن همه ی اینا رو :))) 
به شدت بدبین هستم :)))
پاسخ:
عشق من :))))))))))))))))))))))) یعنی خندیدمااا :)
الکی الکی هم فک نکنم باشه ..
تا این حد بدبین؟؟ مگه داریم ؟؟
یه حقیقتِ تلخه که خیلیا نمیخوان باورش کنن و خیلیا هم در برابرش گارد میگیرن و اخ اخ و پیف پیف میکنن واسش :)) ولی میتونم امضا کنم ک نود درصدِ جهان همینن!!
پاسخ:
خوبه که یه 10 درصد رو اون بغل گذاشتین بمونه و این درصد بنظر من خیلی خوش بینانه است :)
ولی من تجربه فراموش نشدن و فراموش نکردن رو دارم حتی در حد جستجو برا پیدا کردن :)
شما جز همون ده درصده هستید یحتمل!
پاسخ:
احتمالش هست :)
+ من که گفتم نبینین خب :| خودتون لج کردین :دی
+ یعنی فروشِ میلیاردیش نمیدونم چجوری بوده :| حتما به ریال گفتن اینا تومن شینیدن -___-
خدایی مزخرف ترین فیلم تاریخ سینمایِ ایران بود ..
پاسخ:
+ :)) بله گفتین، لج نکردم خواستم ببینم چقد با رسوایی 1 فرق داره.
+ احتمالا مثل من گول خوردن :) کاش ریال باشه،  حیف این همه پول :)
آره واقعا یکی از مزخرف هاش بود ...

* مرسی که گفتین املام رو به افوله گویا :)
راستش تو دنیای واقعی که بجز خانواده فکر کنم همه فراموش میکنند بعده مدتی حتی شاید خانواده هم فراموشت کنند ولی قطعا خییلی دیرتر از دیگران...
تو دنیای مجازی هم بازم فراموش میشویم ولی بعضی ها دیرتر ما رو از یاد میبرند و به نظرم فقط طول زمان فراموش کردنشون تفاوت داره! (البته اینم زیاد مطمئن نیستم!!)
+ من که میگم بد بود 
پاسخ:
مرسی که جواب دادین :)
اینم حرفیه ...
+ منم تایید میکنم ..
:)) Bale O dayga 
پاسخ:
چوخ ممنون :))
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۱۶ 🍁 غزاله زند
باید انقدر حال‌خوب کن ،پرانرژی و شاد باشی که نبودت یه خلائی رو بین همه ایجاد کنه :) 
ولی درمورده فراموشی،باید بگم ممکنه این اتفاق بیفته متاسفانه . . .
پاسخ:
مرسی مرسی، حس میکنم یه جواب منطقی دادی :)
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۱۷ 💖 miss fatemeh 💖
تجربه ی فراموش نشدن رو نمیدونم...ولی تجربه ی فراموش نکردن رو دارم :)
هنوزم اسم بهترین دوستم موقعی که 4 سالم بود رو یادمه :)
شما رو هم به احتمال زد یاد یادم میمونه چون اولین کسی بودین که رویای من رو توی واقیعت داشت :)
برادرتون رو میگم :)
پاسخ:
خیلی خوبه :)
چقد عالی ... این جمله ات خیلی به دلم نشست: رویای من رو توی واقعیت داری ..
میشه اسم همون دوستت رو بدونم؟؟
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۳۰ ما جــــــــღــــــدہツ
نمیدونم چی ممکنه پیش بیاد
میگم شما یه مدت نیست و نابود بشید ما ببینیم چه واکنشی انجام میدیم 
دلمون واست تنگ میشه یا نه
:دی

شاید آره شاید نه ولی حتما بعد از مدت ها
سال های سالهای بعد که شما نیستی
خیلیای دیگه هم نیستن 
و شما میشین یک بلاگر دهه نودی نوشت:)

پاسخ:
:)) حالا چرا میخای رو من تمرین کنی؟؟ :))

اون که بله، ولی خب یه بلاگر دهه نودی بلاگران هم عصر خودش رو داره دیگه ..
اولا خانواده با بقیه آدما فرق داره و از یادش نمیره.
دوما
فراموش نشیم که چی بشه؟ بهمون توهین بشه؟

مثلا نظرمون رو بردارن از قسمت نظرات مثل بقیه رفتار نکنند وقتی مخالفتی کردیم
بعدش ببرند یک پست جداگانه کنند و بزارن با تیتر بزرگ مسخره کنند بگن داعش؟
http://words-gray.blog.ir/1395/12/24/%D8%A7%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D9%87%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D9%88%DB%8C%D9%86

سوما
من از هر چی وب نویسی و وب نویسه داره بدم میاد و دوست دارم هر جا رفتم نا شناس نظر بدم چون اگر وب نداشته باشم راحت نظر مخالفم رو میگم و ترسی از مسخره شدن و ناراحتی از توهین ندارم.
وبلاگ خودمم دوست ندارم کسی دیگه نظر بده و از خودمم نمی نویسم هیچوقت.

www.shoara.blog.ir


نتیجه:هر نظر و ارتباط کلامی صرفا یک دیدگاه محسوب میشه و در مجموع در یک ردیف قرار میگیره و درستی و نادرستی اش زیاد مشخص نیست.پس تیترش نکن.

ببخشید دلم پر بود زیاد حرف زدم.
پاسخ:
سلام علیکم Ali آقا ...

الان یه سوال مطرح میشه، شما خودتون انتقاد پذیر هستین یا نه؟؟
خب من خودمم تو همون پستی که به چشم مسخره کردن بهش نگاه میکنین حضور داشتم و جالبه اولین کامنتمم بخونید به اون پست، بنظرتون نظر شما صرفا عقیده بود یا تهدید؟؟ حالا فرقی نداره عقیده باشه یا تهدید اصلا بیخیال این مورد میشم ولی واقعا شما برا حرفتون دلیل قانع کننده داشتین یا دارین؟؟
میشه کمی خونسرد باشید لطفا ... چه تو دنیای مجازی و چه تو دنیای دور از اینجا ممکنه اذیت بشیم، تحقیر شیم، ناراحت شیم با گفتن "بدم میاد" همه چی درست میشه؟؟ بجای اینکه از هم دلخور باشیم میتونیم برا هم کمک باشیم، میتونیم حرفای همدیگه رو بفهمیم، میتونیم آرامش ایجاد کنیم :)

تا حدودی میتونم نتیجه ای که گفتین رو درک کنم، ولی میخام تیترش کنم و نظرهای مختلفی رو بدونم ...

خواهش میکنم، حرف زدن خوبه آدمو آروم میکنه، حتی میتونه تلنگر بزنه که یکم بیشتر فک کنیم :)

یکی دوتل از کسایی که دنبالشون میکردم و دنبالم میکردن، چندماهیه که اصلا پیداشون نیست..‌‌ ینی مثلا از هفت- هشت ماه بیشتره... منم هر چند وقت یه بار که یادشون میوفتم، میرم یه کامنت خصوصی میذارم براشون..‌.
ولی خب یه دفعه منم این سوالو تو یکی از پستام پرسیده بودم که الان اگه مثلا منِ بلاگر افتادم مُردم، هیچکی نمی‌فهمه اینجا:/ که خب غم انگیزه:)
اینکه گفتین بود و نبود فرق داره، شاید فرق خیلی اساسی نداشته باشه(البته بستگی داره به درجه‌ی دوستی و محبت بلاگرا با هم) ولی خب آدم هر چند وقت یه بار یاد دوستش میوفته دیگه:)

پاسخ:
منم از این دنبال کننده ها و دنبال شده ها دارم ...
مرسی که خوب و جامع جواب دادی :)
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۰۴ 💖 miss fatemeh 💖
سوگل :)
اولین دوستم بود که اون زمان بهترین دوستم میشد.ولی فقط یه سال باهم بودیم و وقتی خونشونو عوض کردن کلی گریه کردم :(
پاسخ:
چه اسم خوشگلی :)
ای جان دلم ...
همتون مثل هم هستید.من فقط نظرم رو گفتم ولی دیدم چون من یه نفر مخالفت کردم، برداته مطلبش کرده نظر من باید توی بخش نظرات جواب دادهمیشد و من راضی نبود و نیستم نظرای من بر عکس نظرای بقیه تیتر بزرگ بشه.
تهدید و عصبانیت من هم بیشتر بخاطر این بود که نظر من رو پاک کرد و بعدش هم گذاشت توی پست مطلب!
اگر میخواستم مطلب بذارم وبلاگ خودم آماده مطلب گذاری بود البته نه بصورت تمسخر آمیز.
خواهشا از طرف خودتون پست بذارید نه دیگران.
هر چی آدم با آدمای مسخره سرو کله نزنه سنگین تره برای همین میرم و بدم میاد از شما ها.دیگه هم نظر نمیدم همه دنبال شده ها رو هم پاک می کنم...
پاسخ:
آخه برادر من چرا اینقد بدبینانه نگاه میکنین، همین وبلاگ من تا حالا شده بهتون بی احترامی شه؟؟ اصلا شما نه تا بحال بی احترامی به هر شخصی شده نه ...
خب اون اتفاق تمام شد و رفت، شما میتونستید برای اون جمع جواب بنویسید، نظرتون رو با دلیل قانع کننده بگین، بجای پیام برا هممون میتونستین همین حرفای الان رو تو وب من یا یکی از دوستان بگین ...
الان میشه بجای نبش قبر، بیخیال گذشته شید و آشتی کنید با کسایی که حس میکنید از دست هم دلخورید؟؟ 
:)) الان ما شدیم آدمای مسخره؟؟ توهین نیست؟؟ :)
ولی من ازتون بدم نمیاد، چون میتونم با حوصله نظرتون رو (حتی اگه با نظر خودم متفاوت باشه) بخونم و جواب بنویسم براش :)
چه جالب! (:
----------------------------
دلم نمیخواد فراموش بشم و بارها به این موضوع فکر کردم و میکنم و خواهم کرد و نمیدونم توی ذهن دیگران میمونم یا نه منتهی اونی که باید این رو برام تفهیم کنه دقیقا خود دیگرانن که بیان و بگن "موندنی هستی تو ذهن و دلمون"...
پاسخ:
:)

اوهوم :)
مرسی که جواب دادی ..
۰۹ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۳۱ 💖 miss fatemeh 💖
یه چیز باحال اینکه الانم اسم یکی از بهترین دوستام سوگله ^^
پاسخ:
عه خیلی خوووبه ^_^
دوستان همچنان ول کنِ ابراز ارادت به ما نیستن
:))))))

پاسخ:
:))
اینجا آزادی حاکمه جناب سناتور ...

صادقانه بگم، از دل برود هر آن که از دیده برفت! تازه این شعر برای دنیای واقعی کاربرد داره وای به دنیای غیر واقعی! وای!

پاسخ:
مرسی که جواب دادین :)
یادم باشه فردا درمورد این بیت و تفسیر خودم یه پست بنویسم :)
این بودن یا نبودن عنوان منو یاد این کلیپ انداخت:
http://www.aparat.com/v/PT24j/%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86--%D8%B3%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D8%B1_%D9%88_%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86#

غم بودن ((: 
پاسخ:
جالب بود :)
ضرر صد برابر ...............
به نظرم خانواده هیچ وقت نبودن رو فراموش نمیکنه ولی عادی میشه

درباره خودم فکر میکنم اگه وبلاگمو ببندم به راحتی تو ایکی ثانیه فراموش میشم:)))
چون زیاد کسی ازم شناختی نداره
دلیلشم اینه که هم تو وبلاگ خودم هم تو وب دوستان کمرنگ بودم
پاسخ:
موافقم ...

نه اتفاقا, شما یه جور برا همه مبهم و جالب این فک نکنم از یاد برین, شما جز چند بلاگری هستین که حس میکنم یادم میمونن :)
این لطف شماست ولی حقیقت چیز دیگه ایه:دی.

آدمی که کمرنگ باشه و مبهم برای کسی جذابیتی نداره به نظرم
میشه عینهو میت:))))
پاسخ:
یه چیز بگم؟؟ من تو گفتار لطف نمیکنم :))

دور از جون البته.
نه میدونین نمیشه که همیشه فعال بود, همیشه پررنگ بود بنظرم مهم بودنه و پسوند و پیشوندش زیاد تاثیر نداره ..
میدونید چیه؟
وقتی یکی به یه موفقیتی میرسه خیلیا بهش تبریک میگن ولی فقط یه عده ای هستن که با اون موفقیت خوشحالی میکنن
و همینطور وقتی غمی سراغ یکی میاد خیلیا ابراز همدردی میکنن ولی فقط یه عده ای هستن که با اون غم ناراحت میشن
اون تبریکات و ابراز همدردیا میشه لطف:)
من همیشه محبت دوستان رو به پای لطفشون گذاشتم:)

+کامنتتون رو دیدم ولی الان نمیتونم جواب بدم یه مقدار ناخوش احوالم
معذرت میخوام
پاسخ:
حرفتون ملموس و قابل قبوله از نظر من :)

+ بلا به دور, ایشالا خوب میشید خیلی زود .... حرف مهمی هم نیست بمونه هر وقت حوصله داشتین :)
یعنی من به شخصه خراب اون دراک بودنتونم:))
پاسخ:
یا خدا حافظه اتون :)))))))
حافظه خودتونم که خوبه
یادتون مونده خودتونم:))
پاسخ:
:) 
آره آخه خودم میگفتم، البته حافظه ام کلا زیاد بد نیست :)
چه بحث جالبی....
نمسیدونم واقعا چی بگم
ولی حس میکنم نظر تد درست باشه
آدم ها عزیزترین آدم های زندگی شونم بعد یه مدت فراموش میکنن
چه برسه به من که حتی شاید خانوادمم تا سالم نشده فراموشم کنن
منم جزو اون آدم های معمولی ام که مطمئنم تو ذهن هیچ کس نمیمونم

پاسخ:
:)
چی بگم والا، شاید هم برا هرکس متفاوت از دیگریه ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">