"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یکی دیگر از علایق ام :)

چهارشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ب.ظ

جدیدا وقتای بیکاریم فیلم های آموزش کار با تجهیزات پزشکی یا نحوه عملکرد دستگاه ها رو میبینم ...

حس میکنم داروسازی و تجهیزات پزشکی لذت بخش تر از خود پزشکی هست, فکر کنید یکی بخواد دو ساعت در مورد تصویر برداری مثلا استخوان مطالعه کند اینقد سوال های مختلف تو ذهن ایجاد میشه که آدم برا خوندنِ بشتر و کشف اونچه که نمیدونه حریص تر میشه. من خودم بیشتر به تجهیزات "اولتراسوند(فراصوت)" و دستگاه هایی که با "اشعه x" سروکار دارن علاقه مندام در کل مباحث تصویربرداری برام جذابتره. تو دانشگاه نهایت چیزی که به ما یاد میدادند این بود که: "1"با کدام قسمت های دستگاه کار کنیم, کدام دکمه کدام عمل رو انجام میده, چطوری از خرابی دستگاه جلوگیری کنیم, یا اونچه که بیشتر روش تاکید میشد برق رسانی و فرکانس و مقادیر و این چیزا بود. ولی واقعیت اینه که جذابیت دستگاه به درونشه به اینکه بدونی مثلا چطوری با اعمال امواج فراصوت تصویر تشکیل میشه و همیشه پی گیری این جزئیات یکی از مشکلات من با استادام و بخصوص سرپرست کارآموزام بود.

اگر دوست داشتید ببینید حتی اگه هیچی متوجه نشید, فقط یک دقیقه و چهل ثانیه. "اینجا"

"1" البته همه تجهیزات نه, تجهیزات پر مصرف و آشنا. یه تعدادی هم در حد شنیدن اسم دستگاه و دانستن اینکه در کدام بخش بیمارستان مورد استفاده است همین. یه تعدادی از دستگاه ها رو هم اصلا نخوندیم :)

موافقين ۷ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۱۶

نظرات  (۸)

۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۵۲ 🍁 غزاله زند
منم همیشه دوست دارم بشینم فیلم و سریالای پزشکی ببینم.انقدر بهم انرژی میدهههههه :) 
اصلا الان دلم خواست برم ببینم :))
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
حتما الان ببین مرسی :))
هیچگونه علاقه ای به این تجهیزات ندارم:دی.
پاسخ:
مشکلی نیست :)
به هرچی که علاقه مند هستین زیاد توجه کنید :)
ما که سر در نیاوردیم :/
دیدن این فیلم ها یا دکتر میخواد یا مهندس که ما هیچکدوم نیستیم :)))
پاسخ:
سر درآوردن نمیخاد که :)
یه لحظه فک کنید یک انرژی که نه تصویرش رو میبینید و نه صداش رو میشنوید از لایه های پوست و گوشت عبور میکنه و تصویر داخل بدن رو نشون میده انصافا جذابه دیگه :)
حالا یه بار همینطوری الکی ببینید هم ضرر که نداره از من گفتن ..
۱۶ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۲۳ حدیث aboutsomethings
سر که در نیاوردم وی جالب بود بازم! مخصوصن جواب کامنتی که برای آقای دال گذاشته بودید :)
پاسخ:
خب حق دارین ولی شما هم میتونین رو از کاری که علاقه دارین دقیق شین :)
مرسی :)
من دانش پزشکی را خیلی دوست دارم و یکی از رشته های مورد علاقه ام مهندسی پزشکی بود ولی خود پزشکی را نه!  خیلی دل میخواد،  یک کارهایی مثل جراحی و... از 
پاسخ:
دانش وسیع و جذابیه واقعا :)
من علاقه ام به داروسازی بود، تجربی خونده بودم ولی چون سال اول کنکور روزانه شیمی قبول شدم نرفتم یه سال محروم شدم و تو آزاد کنکور ریاضی دادم هوافضا بخونم ولی با دیدن اسم مهندسی پزشکی اولویت اولم رو مهندسی پزشکی زدم یه جوری اتفاقی شد :)
۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هیچ وقت به پزشک علاقه نداشتم!! منتهای علاقه م به علم طبابت، درمورد داروهای گیاهی و اثراتشون هست!!
پاسخ:
همچین بی ربط به هم نیستن :)
خیلی هم خوب ...
درسته که به پزشکی و زیر شاخه های اون علاقه ای ندارم ولی در عوض تا دلت بخواد عاشق ادم هایی هستم که رشته یا کارشون رو دوست دارن و با جدیت پیگیرش هستن.
موفق باشی دختر گل:)
پاسخ:
آدم وقتی یه کاری را میکنه یه مطالعه ای میکنه وقتی از اون لذت ببره نتیجه اش خیلی مطلوبتره :) نخواسته روش جدی میشه ...
مرسی عزیزدلم. ..
منم خیلی دوست دااارم ^_^ اما قبلا ها بیشتر دوست داشتم . وقتی میخواستم امتحانشون بدم علاقه ام ریخت :))
ما کل دانشگاهمون فقط یه دو سه تا کلاس داشتیم که خوب و جذاب و دوست داشتنی بوووود
پاسخ:
رشته ات چیه؟؟
چرا علاقه ات ریخت؟؟
برا ما هم همش جذاب نبود، ولی یه تعدادی بودیم با همراهی بعضی از استادهای باحال کلاس رو برا خودمون جذاب میکردیم ...
البته بقیه این ترم هم هستن من عجول بودم زود ترکشون کردم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">