"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان
تیپ جدی ولی رفتاری شوخ
سخنور و با اعتماد به نفس ولی صدایی بغض آلود
چهره مهربون ولی زودجوش
از دور آروم ولی از نزدیک شیطون

پ.ن: مسابقه عکاسی وبلاگی.(اینجا)
موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۱/۱۸

نظرات  (۱۳)

عجب موشکافی کردن :) دستشون درد نکنه،  خیلی هم خوب. 
پاسخ:
خیلی موشکافانه :)
سلامت باشید ...
والا خیلی هم خوب ..
حالا درست گفتن ایشون ؟؟ :)
پاسخ:
جالب اینه که فک کنم مو به مو درست گفته :)
منم همین فکر رو میکردم :)
پاسخ:
میدونید من کلا آدم رویی ام یعنی راحت میشه ازم سردرآورد بجز مواقعی که خودم نخوام :)
خیلی هم خوب ..
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۵۷ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
سلام عزیزم 

سال نو مبارک 

قربونت آبجی منم دلم تنگ شده 
پاسخ:
سلاااام ...
سال نو تو هم مبارک خانوم :)
دله دیگه به هم راه داره ...
۱۸ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۵۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
ممنونم از اینکه سر زدی عزیز ، خوشحال شدم :-)
پاسخ:
وظیفه است و دله یادت میافته خب :)
خوشحالم خوشحال شدی .
چقدر خوب
منم خیلی روام اتفاقا :)
مسابقه دوس ندارم  من :(
پاسخ:
خوبه :)
عه چرا؟؟
ویژگیاتو دوست :)))
پاسخ:
چقد خوب :))
واقعا چقدر تضاد های عجیبی :||
پاسخ:
عجیب!!!! شاید :)
همین خوبه اصلاً :)
پاسخ:
والا :)
۱۹ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۲۵ 💖 miss fatemeh 💖
تقریبا من :))
این ویژگی ها رو خیلی خیلی دوست دارم :)))
پاسخ:
چه جالب. ..
واقعا؟؟ خوبه پس :))
چون همش دوس دارم برنده شم اونم نفر اول بعد نمیشم افسرده میشم:)
جنبه باخت ندارم کلا:)
چن بار تو مسابقه نویسندگی سوم چهارم شدم دیگه شرکت نکردم:))
پاسخ:
ای جانم تو همیشه برنده ای :)
پس چطور به دانش آموزات یاد میدی رقابت سالم داشته باشن و جنبه اینکه فقط یکی اول میشه؟؟
:))) سوم چهارمم بد نیست ..
اصولا در جریانی که ما ایرانیا کلا خوب حرف میزنیم:)
نه از اون لحاظ که عقده بشه برام بیشتر محض شوخی گفتم اینا رو
نه اینکه عزا بگیرم که چرا اول نشدم ول یکلا توقعم خیلی زیاده از خودم و قلمم
پاسخ:
کلا ما خیلی خوبیم :))
این خوبه که انتظارت از خودت زیاده، حس میکنم باعث پیشرفت میشه ...
تا من پرتضاد هستم کسی نباید ادعای پرتضاد بودن کنه:)))
پاسخ:
آقا من ادعایی ندارم، اصلا شما پدر تضاد هستین و کاپ پرتضادترین تعلق میگیرد به مردی به اسم جناب آقای گمنام، تقارن اخذ کاپ با روز فرخنده مرد رو هم به فال نیک میگیریم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">