"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

دیشب هم خسته بودم و کمی کسل، یه بالش آوردم گذاشتم زیر سرم و جلو بخاری دراز کشیدم، تو عالم خواب و بیداری بودم ولی چشمانم بسته بود. بابام اومد کنارم نشست و با دستش موهامو نوازش کرد و آروم به مامانم گفت: نگرانم که چرا دخترمون هنوز حس میکنه یه دختر بچه 14 ساله است. هزار جور دلیل میاوردن از اختلاف سنی ام با برادرا و خواهرم و ته تغاری بودن تا لوس بار اومدن و ...

نگران بود که این کودک درون نذاره من جوونی کنم، رو تصمیمات مهم زندگیم تاثیر بذاره.

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۰۹

نظرات  (۶)

با چالش های زندگی رو به رو نشدین و همش به خاطر ثروت خونوادگیتونه :)))))

پاسخ:
:)))
چالش هایی که من دیدم و تجربه کردم شاید تصورش هم شما رو اذیت کنه، من حتی بیشتر از سنم میفهمم فقط رفتار بیرونیم کمی بچگونه به چشم میاد..
یه سوال جدی؟؟
یعنی نوشته های من بوی ثروتمند بودن میده؟؟؟ یعنی تو وبلاگ تا این حد از خود واقعی ایم دورم :||
یا صرفا به شوخی گفتین؟؟
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۲۷ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-)
پاسخ:
:)
تتغاری بودن همیشه لوس بودن و احساس حمایت زیاد هم به همراه داره :)
پاسخ:
آره...
ولی من مستقل تر از خواهر و برادرام بار اومدم :)
منم خودم گاهی میترسم! اینکه چرا رفتارام مثله یه دختره ۲۰ ساله نیست :| 
حسی که میگه جسمت داره بزرگ میشه ولی روحت کوچیک مونده!
پاسخ:
درک میکنم، یه جور نگرانی که شاید یه روز چشم باز کنی و ببینی از قافله عقب موندی، اینکه بیدار شی و ببینی چطور جوونیت با بچگی گذشت و رفت..
بهتر آدم با زمان بزرگ شه.
سلام.من هم یکی مونده به آخری ام و هر چند به قول دوستام یه کمی لوس و بچه موندم.اما به نظر خودم از من کوچیکتر بیشتر لوس بازی در میاوورد.

در کل دخترا اکثرا لوس بازی تو ذاتونشونه.در مورد در رفاه بودنتونم:

با شوخی ها(برای مثال پست قبلی در مورد پراید که میگفتید چه ماشین مذخرفی) و بعضا تعاریفی که می کردید در مورد خونه تون و راحتی مرتضی خیری نه اینکه فکر کنه شما مرفه هستید.
بلکه فکر میکنه از خودش راحت تر زندگی می کنید و وضع مالیتون خوب تره.

در  این آدرس هم ایشون گفته بودند که با تعاریفی که می کنید انگاری توی قصر زندگی می کنید؛

http://dinky28.blog.ir/post/291



راستی خودم چی فکر میکنم:فکر میکنم شخصیتی شوخ دارید نه تنها شما بلکه کلا اهالی بلاگ بیان یک سری آدمی که با هم هم وبلاگی هستید اکثرتون مخصوصا دخترا یه فازی دارید درکش مشکله.

برای مثال وقتی گفتید یکی پیشگویی میکنه من شک کردم ولی شما و دیگر دوستانتون به مسخره و جوک و طنز گرفتید و شوخی کردید در موردش.

حتی این قضیه رو برای داداشم تعریف کردم که میدونی چی شده یکی یکی رو تهدید به مرگ کرده گفته من پیش گویی میکنم چهار سال بعد میمیره و بعضی حرفاش هم اتفاق افتاد و به نظر تو ساختگی نیست؟


داداشم میدونی چی گفت؟ گفت بجای این چیزا چیز مهمتری نبود بنویسه توی وبلاگش؟گفتم خاطره مینویسه خب مثل دفتر خاطراتشه وبلاگش.گفت آخه زندگی برای آدما اینقدر بی گرفتاری و درد سر شده که وقت میکنن بنویسن چی شد و چی نشد؟
من یه فکر کردم با خودم دیدم راست میگه تو این چند سال اخیر مثلا از ده سال قبل به این طرف هر چی ریز و درشت اتفاق افتاده اعمم از اجتماعی سیاسی اقتصادی شخصی غیر شخصی همش خاطرات تلخ بود که حتی از گفتنش هم بدم میاد.
اون دسته از خاطراتم که خوبه واسه دوران دبستان و دبیرستان و اون سنین من بود.حیف یادش بخیر.

منظور شما و یک طیف دوستانتون در بلاگ کلا انگاری شاد زی هستید و این ها که واقع نگر هستن و مشکلات فعلی رو در ابعاد مختلف میبینند و کودک درون ندارند فکر میکنند از دلخوشی  و سر خوشی و کلا از خوشیه این رفتاراتون.
اما من که کودک درونم حداقل در لجبازی و لوس بازی گاهی فعال میشه یه کمی درک میکنم این احساسات رو و این شوخی ها رو.


در مورد یه پراید وقتی میگید پورشه دوست دارم من میفهمم شوخی کردید و آرزوی پراید رو دارید و ممکنه اصلا ماشین نداشته باشید در خانه.

ولی دیگری که عمریه داره کار میکنه و (به خصوص اونی که کاملا آدم غمگین و سختی کشیده و جدی هست) شاید آرزوی ماشین خریدن داشته باشه و جزو رویاهاش باشه ماشین به خدا گرونه همه میدونیم پراید بالای 18 میلیونه و الان کارخونه و شرکت های دولتی هم با تغ=علیق حقوق میدن چه برسه جاهای خصوصی که خیلی دیر کرد حقوقی دارند و کار هم که نیست در واقع اگر هم باشه زیر 500 هزاره ماهی.
یعنی با یان شرایط و توی این فاز باشی و یکی حتی به شوخی بگه پراید خوب نیست یه حسی بهت دست میده که میگی لابد پولداری که حتی به شوخی میگی پراید خوب نیست... .

ببخشید زیاد حرف زدم.


کودک درونتان شاداب و مستدام :)
پاسخ:
سلام ...
خوبید؟؟ یه آبی بنوشید و گلویی تر کنید :)
اتفاقا من فکر میکنم بیان آدمهای غمگین زیادی داره که از غصه و خیلی چیزای دیگه مینالن. من یه بار در جواب آقا سینا گفتم که اینجا بیشتر سرخوشی های کوچیکمو مینویسم. 
به داداشتون بفرمایید: همیشه که قرار نیست حرفهای مهم گفته شه، آره اون پست پیشگویی عین واقعیته ولی صرفا قصدم تعریف خاطره نیست، از این طریق بصورت غیرمستقیم میتونم نظرهای زیادی رو در این باره بدونم...
حرفتون در مورد دخترا و شادیاشون تا حدودی قابل قبول و قابل درکه.
یه اعترافی بکنم: پست های من همیشه در ذهن خودم لایه های زیرینی داره و خیلی وقت ها ساده بیان کردنم دلیل بر ساده بودنم نیست چرا که برا ساده تر شدن حتی تلاش هم میکنم. من هم برا خودم دغدغه های مهمی دارم ولی اینجا بستری برای بیانشون نیست.
و اما درمورد رفاه: خب شاید حق با شما باشه و لحن و نحوه نوشتنم اینگونه که گفتین تداعی کنه ولی واقعیت مسئله اینه که چون من زیاد اهل نق و نوق زدن نیستم و بجای بولدکردن نداشته هام رو داشته هام متمرکز میشم اینطور نشون میده و این اصلا مصداق کم توقع بودن نیست :)
خیلی ممنون که وقت گذاشتید و برام نوشتید، خوشحال میشم برداشت اطرافیانموبشنوم :)


جدا محض شوخی بود. دیگه تکرار نمیشه. گفتم تو اون علامت :) سه چهارتا دیگه ) بزارم کامل متوجه میشید شوخی بود.
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
چرا تکرار نشه مگه شوخی بده؟؟
من متوجه شدم شوخیه و تو یه پست هم تو جواب کامنتتون به شوخی تومار نوشته بودم ولی خواستم تاکید بشه رو شوخی بودن.
درضمن راحت باشید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">