"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

شفاف سازی

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ب.ظ

1. من حرف هام رو به ساده ترین شکل ممکن بیان میکنم ولی این دلیلی بر ساده بودنم نیست.

2. بنظرم ضرورتی نداره زیاد از غصه هایم بنویسم پس این دلیلی بر بی درد بودنم نیست.

3. سرخوشی های کوچک ام را مینویسم و مطمئنا این نشان بر خلاصه شدنم در این حجم و ابعاد نیست.

4. وقتی از پیشگو مینویسم، وقتی از نبودن بلاگری مینویسم، وقتی از دوستان دبیرستانم مینویسم، وقتی از عقاید کودکانه ام مینویسم، لزوما معنی اش خاطره نویسی و به یادگار گذاشتن حرفاهایم نیست.

5. پس در ذهن خودم، در پس این بدیهی بودن ها لایه های زیرین و قسمت نتیجه گیری هایی موجوده، شاید غیر مستقیم.

6. ببخشید بدون ویرایش مینویسم، یه چیزی تو مایه های بداهه گویی.

موافقين ۶ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۱۳

نظرات  (۱۰)

کار درستی می کنی
پاسخ:
چه عجب شما لب به سخن گشودین :))
ولی دقیق نفهمیدم کدوم بند رو میگین.
((-:منم پست هام همه بداهس در ان واحد((-:
پاسخ:
حس کردم :))
لایک
پاسخ:
ممنون :)
به نظرم لزومی نداره یه بلاگر خودش رو توضیح بده به مخاطب هاش.
ما مینویسیم و مهم همین نوشته هاست
قضاوت بقیه برامون مهم نیست
نظرشون محترمه ولی ناراحت مون نمیکنه اگر کسی نفهمید و قضاوت مون کرد.
ما خودمونیم توی دوره ای که خیلی ها خودشون نیستن.
مهم همینه....
ما دوستت داریم هلمای خوب و مهربان
پاسخ:
هییییم...
توضیحاتت رو میفهمم ولی به واقع همیشه اینطوری نمیتونه باشه :)
تو که عزیزدلی، دوست داشته شدن اونم از جانب شما خیلی دلچسبه.
((-:واقعا؟
پاسخ:
آره واقعا، میدونی بنظرم این حجم از احساسات نمیتونه با برنامه ریزی نوشته شه چون احتمالا یه حس بازدارنده ای در مرور سبب میشه از نوشتن برخی موارد صرف نظر کنی :)
کار خوبی میکنی:) 
همه هدف دارن حالا هر کس یه هدف مجزا و خاص.
اصلا خوبیش تو همینه:)
یاعلی
پاسخ:
:)
آره همه چی عین و کپ هم باشه جذابیت اینجا هم از بین میره.
"علی" ایشالا که یارش باشیم.
همون کامنت آذری قیز
اما به نظرم بهتره بعضی وقتا ویرایش بکنی. وقت ویرایش شاید حتی بتونی احساستو بهتر هم بگی؛ الان به خاطر این انتقاد ناراحت نشی یه وخت؟ :)))
پاسخ:
همون جواب آذری قیز :))
آره حق با شماست، اونایی که ویرایش میکنم بیشتر به دلم میشینه، سعی میکنم که رعایت کنم.
ناراحت شدم آی داد آی هوار، میدم بازداشتتون کنن :)))))
مهم نوشته‌هاته :)  چه شاد،چه غمگین،ما لذت میبریم...(الهی همینطوری که گفتی همیشه بنویسی از شادی‌هات :)
گاهی واقعا لازم نیست دردها رو به اشتراک گذاشت.دردها خودشون راحت میان و میرن! ;)
روزمرگی‌هامون میشینه روی وبلاگ‌هامون :)  همین‌ها قشنگه،جزئی یا کلی . . . 😇 
پاسخ:
واااااقعا؟؟ من الان خیلی شادم خیلی :)
هیییم موافقم..
کاش بیان همیشه همیشه بود و مثل دفتر خاطرات هر وقت میخواستیم ورق میزدیم وبلاگمون رو
ولی تجربه میگه هیچ استارتاب اینترنتی تا ابد نخواهد موند!
پاسخ:
هییییییم.... منم دوست دارم بیان بمونه، واقعا اگه بزنه مثل بلاگفا داغون کنه خیلی ناراحت میشم، چه تجربه بدی....
میدونید من هیچ وقت واسه ترک وبلاگ فکر نکردم و احتمالا فکر نکنم شاید بزرگتر که شدم مشغله هام زیاد شد فعالیتم کمتر شه ولی محو نمیشه :)
یه وقتایی بعضی از حرفایی که توی بلاگ ها زده میشه،توی دنیای واقعی کاملا برعکسه
هیچ چیز ثابت نیست :))
پاسخ:
اینم احتمالش هست...
موافقم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">