"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

عروسی

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۰۷ ق.ظ

فک میکنم اینروزا  نگاهم ب همه چی بیشتر از بعد انتقادی شده ...

واقعا نمیتونم درک کنم ک چه لزومی داره واسه هر عروسی n تومن پول لباس بدیم؟ مگه جرمی جنایتی رخ میده اگه ی لباسی ک تو مراسم عروسی یکی دیگه پوشیدیم رو بپوشیم؟ منو مجبور ب خرید کردن اگه ب خودم بود نمیخریدم ...

بابک و سمیه هم بسلامتی میرن سر خونه زندگیشون مباارکه ....

+

من نقد شدم قرار شد خم نشوم 

جز با تو و خنده هات همدم نشوم

یک سیب دگر بچین و حوایم باش

نامردم اگر دوباره آدم نشوم ..........


موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۵/۰۲/۳۱

نظرات  (۱)

۳۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۸:۱۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
متن لایک داشت

شعر بی نظیر بود
پاسخ:
:)

ممنون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">