"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

اعلام حضور.

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۵ ب.ظ

سال نود پیش دانشگاهی بودم، اوایل اسفند انتخابات نمایندگی مجلس بود منم اواخر بهمن هجده ساله شده بودم و رای اولی چند آتیشه، طوری که از اعضای اجرایی همکارای داداشم بودن و فکر میکردن من جای کس دیگه میخوام رای بدم نمیتونستن قبول کنن هجده سالم شده ولی امروز نه آتیشی بود نه یخی از صبح میخواستم برم حوصله نداشتم، تا اینکه ساعت شش عصر راه افتادم و هفت و نیم رای دادم, "هفت تا مُهر"، زمان خیلی زود میگذره خیلی....

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۶/۰۲/۲۹

نظرات  (۱۵)

خیلی دیگه تار و سانسور :))))


پاسخ:
خرس معترض :))
خیلی هم خوبه شفافیت انگشت رو نگاه کنید :)) آدم دلش ضعف میره :))
زمان علاوه بر اینکه زود میگذره بیرحم هم هست
پاسخ:
اوهوم اوهوم دقیقا :)
و میدونید کجاش بی رحم تره؟؟ اینکه یهو متوجه بی رحمی بشی..
پس بالاخره رفتی :)))

ینی منم سالای بعد همینقدر بی رمق میشم و این همه ذوق از بین میره؟ هعی... چه بد :(

:: آقا چرا جوهر دستای شما اینقد پررنگه مال من نیست! اصن من اعتراض دارم... مال من پاک شد رفت :| 

:))
پاسخ:
بالاخره :)))

نمیدونم, فک کنم بهتره امیدوار باشم بی رمق نباشی چون بی رمق بودن از نشانه های کمی ناراضی بودنه...

:: خودت گفتی برا تو چینی بود دیگه :)) من انگشتمو محکم رو جوهره فشار دادم :)

:))
منم وقتی رای اولی بودم ذوق داشتم
ولی الان ذوقی نداشتم فقط بخاطر اینکه طرف مقابل رای نیاره رفتم رای دادم
پاسخ:
یه حس مشترک :)
ولی دلیل رفتن من مثل تو نبود :)
:))

پاسخ:
:))
همیشه به خنده آقاگل :)
من الآن تو icu هستم اصن :))))
پاسخ:
فرق ICU با  CCU رو میدونین؟؟ :))
آی سی یو برا مراقبت های ویژه عمومیه ولی شما سی سی یو لازم اید برا مراقبت های ویژه قلب :))
ما هم که رفتیم و رای دادیم :/
به آقای روحانی رای دادیم :)
قضیه همون بد و بدتر هست!
پاسخ:
خیلی هم خوب :)
من نمیگم به کی رای دادم :))
هییییییم...
نه والا! نمیدانم :)))
مهم اینه من الآن ضعف رفته و یه جایِ خفن طورِ درمانی بستری شده و مقصر شما هستید و خواهانِ دیه هستم و اینا :/ :))
پاسخ:
وقتی نمیدونین از متخصص اش بپرسید خب :)))))
:)) خدا شفا بده
دیه :| تو روز روشن تمارض میکنید، نوچ نوچ خرس هم خرسای قدیم الله اکبراااا :)
۲۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۱۴ خانومِ حدیث :)
امیدوارم من شور و شوق سیاسیمو از دست ندم!   :)
به امید ایرانی بهتر♥
پاسخ:
امیدوارم اوضاع اونقدی خوب شه که ذوق کنیم :)
ایشالا...
ینی از صبح تصمیم گرفته بودی بریاااا تهش رسید به 6 عصر :)) ولی مهم اینه که رفتی و خسته نباشی عزیزدلم :*

:: هوممم...درست میگی...ایشالله دوره های بعد این شکلی نباشه...

:: آره راس میگی یادم رفت :))) من زیاد فشار ندادم ولی پررنگ بود... رو دوتا برگه که زدم فکر کنم یهو ترسید رنگش کلا پرید :))
پاسخ:
دقیقا :)) حسش نبود :)) رفتنش رو که باید میرفتم. قربانت عزیزجونم :*

:: ایشالا  امیدوارم :)

:: بله قلغ داره خانوووم :) من واسه هر کدوم یه بار دستنو جوهر مال کردم :))
هوم:) منم دوره بعدی ازین عکسا میذارم:) الان میتونستم با انگشت بدون جوهر خودم و انگشت جوهری مامان و بابام عکس بذارم دی:
پاسخ:
:) ایشالا...
انگشت بدون جوهرت ایشالا سوالای کنکور رو تک تک درست بزنه :)
نه بابا اونوقت  مامان بابات به مخت شک میکردن :)
آره واقعا..‌چقدر زمان زود میگذره...
من از همون اولش هم چند آتیشه نبودم :) 
پاسخ:
خیلی زود :)
از طرز فکرات که لابه لای پستا و کامنتا درک کردم خوشم میاد :)
انشالا روزی برسه شناسنامت جا مهر نداشته باشه! :)
جمله ایهام داره ها ؛)
پاسخ:
ممنون، ایشالا ....
بله بله استاد :)
بله زمان مثل برق میگذره، سال 84 بود اصلا نمیدونستم احمدی نژاد کیه، قالیباف کیه... فقط آقای رفسنجانی را میشناختم! مثل الان هم نبود که اینترنت و ... باشه؛دسترسی به اطلاعات خیلی سخت بود. باید یا به حرف عوام گوش میدادی یا به چشم و ابروی کاندید رای میدادی :)
پاسخ:
84........ والا اون موقع من پنجم ابتدایی میخوندم :))
آره خیلی خیلی زود میگذره، الان ماشالا تو کسری از ثانیه از اینترنت مطلب میگیرن و اسکرین برمیدارن ولی در مقابل فضا زیادی گسترده شده و همه چی پیدا میشه، اعم از راست و دروغ :)
من از دوم دبیرستان رای دادم و ۱۵ سالگی.
با کلی مهر...
پاسخ:
15 سالگی :)) دهه شصتی ها از 15 سالگی بودن فک کنم :)
چندین سال سرنوشت کشور دست شما بوده خبر نداشتیم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">