"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

با صدای خودش یه عالم دیگه است.

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ب.ظ
موافقين ۴ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۰۸

نظرات  (۱۰)

آخ که حجم ندارم :((
پستو برندار بعدا دانلود کنم باشه؟ مرسی :*
پاسخ:
الهی :(
برنمیدارم عزیزم، هر وقت حجم داشتی نگاه کن :*
بوووس :)
بهونه ای شد برای پر اشک کردن چشماموم ... :/
پاسخ:
هیییم..
امیدوارم سبک شده باشین و اشک های بعد از این فقط و فقط اشک شوق باشه و بس.
آقای شهریار آدم بزرگی بودند.
پاسخ:
اوهوم..
آقای استاد محمدحسین بهجت تبریزی شعراشون به دل میشینه :)
ای بابا کامنت نوشتم پرید!
اگه دوبار اومد یکیو تایید کن مرسی!

شعراش معرکه اس اما واقعا با صدای خودش یه عالم دیگه اس.شعر "بلالی باش" رو اگه نشنیدی پیشنهاد میکنم.یه فایل صوتی هس چن تا شعرو پشت هم میخونه این شعری که گذاشتینم آخرای همونه.اولاش طنزه آخراش آدم اشکش درمیاد.در مورد خانومش..

حالا بعد این همه توضیح الان میگی خودم حفظمش اصن،ضایع میشم:)
پاسخ:
عه نه فقط این کامنتت اومده.

آره انصافا خیلی از شعراش معرکه است.
نشنیدم، حتما پیداش میکنم و گوش میدم..

مرسی بابت توضیح ات، اتفاقا خبر نداشتم :)
روایت داریم استاد این شهر رو در وصف من گفته! :)
پاسخ:
اوه یس :)
بله در وصف آقاگل نگن پس در وصف کی بگن والا :)
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۰ پرنده‌‌ی آبی
آخ آخ...
همیشه  بچه بودم شعرای شهریارو بابام میخوند اشک میریخت...
الان که خودم میخونم حسشو میفمم، چقد با شعراش بغض کردم...با خان ننه... با یار قاصیدی...با آمدی جانم به قربانت...
مرسی بابت پستت
پاسخ:
:)
هییییم..
شعراش یه سوز بخصوصی دارند. 
هعی روزگار ببین بابات چه حسی داشته :)
قاصد یار خیلی باحاله.
قابلی نداشت.
شهریار خیلی خوب بود
پاسخ:
خیلی :)
۰۹ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۸ یــاسـᓄـךּ ●‿●
عالی بود :)
پاسخ:
قابلی نداشت :)
اخی خود استاد شهریار هم از اولش بغض شد.
استاد شهریار معرکه است و من چقدر شعرهاش رو دوست دارم:)
ممنووونم:)
یاعلی
پاسخ:
آره..
خیلی معرکه است، چون خوش سلیقه ای :)
عزیزمی :)
یاعلی مدد.
عالی بود
پاسخ:
:)
ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">