"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تلخوانه

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

یک برنامه تلویزیونی یکی دو ساعته هم میتونه آدمی رو خشمگین کنه. سلبریتی، مجری هرکس که بواسطه شغلش مشهوره فقط اندازه ای که در قاب تلویزیون میبینم برام جالبه، و رامبد جوان همشهری و همزبانم اندازه موفقیتش در خندوانه و حرفه اش در نظرم جالبه، امشب خیلی خیلی عصبی شدم از دستش، از حرکت غیرحرفه ای و غیراخلاقی(به نگاه من) که انجام داد. "بابک" حذف شونده خنداننده شو خیلی خوب گفت: همه اون آدمایی که به من رای داده بودن ناراحت میشن، دقیقا یکیش من. رامبد همونطور که آخر خندوانه اذعان کرد بخاطر رقابت خودش با مربی های دیگر، بابک رو سپر بلای خودش کرد. من نمیفهمم این حرف یعنی چی: سه نفر از گروه خانم دهقان و آقای معجونی بالا رفتن، خوب میشه سه نفر هم از گروه من و اشکان بالا برن، اونجا آیا رقابت بین مربی ها بود؟؟ اون لحظه فرد مهم بود نه گروه....

یک روز تلویزیون نبینی و آخر شب با خندوانه، عصبی شی خیلی خنده داره.

موافقين ۱۰ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۲۲

نظرات  (۳۰)

من نفهمیدم!
پاسخ:
حق دارین. یحتمل خندوانه امشب رو ندیدین.
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۷ سِناتور تِد
واقعأ مسخره و تلخ و غیر اخلاقی بود کارِ رامبد! علنأ رأیِ بابک رو زد! مردم ِِ تو استودیو هم که قربونشون نرم پشمک حاج عبدالله! انگار هرچی رامبد میگفت وحی منزله! مسخره ها...
پاسخ:
مردم عزیزدل تو استودیو هم خیلی شیک و مجلسی تو عصبانی کردنم شریک ان...
خیلی خیلی ... چی بگم آخه.
اصلا انتظار همچین چیزی رو نداشتم!
قبول ،منم موافقم...کل روال رای گیری غیر عادلانه بود البته، اینکه یه شب 700 هزار رای دادن یه شب 3 میلیون و پونصد خب ناعادلانه است...
لکن کنار اومدن بابک و رفتار فوق العاده حرفه ایش تحسین گذار بود. در عین اعتراضش و بیان حرفش و دفاع از خودش، قبول کرد و ... 
پاسخ:
حالا اون شاید یه توجیه هایی داشته باشه.
آره خیلی باکلاس و حرفه ای برخورد کرد.
این بلا سرهرکدوم از بقیه می اومد بعید میدونم اینقدر هنرمندانه باهاش کنار می اومد..
پاسخ:
من بودم ویییی بیخیال :)
خب بی عدالتی شد واقعا.
من برنامه رو ندیدم.
اما دقیقا به خاطر همین چیزاس که خیلی وقتا نمیگم طرفدار کسیم.
چون مجبور میشم کار اشتباهشم یجوری برا خودم توجیه کنم.
به عنوان یک کارگردان و برنامه ساز آدم موفقیه.ولی دلیلی نداره ازش یه بت ساخته بشه.اگه همچین حرکتی انجام داده،خب اشتباه بوده.

تو خودتو ناراحت نکن هم زبان جان:***
پاسخ:
طرفداری ازشون بنظرم مفهوم خاصی نداره..
خیلی هم خوب کاری میکنی، واقعا این بت ساختنه خیلی ضربه میزنه به هنر.

ای جانم هم زبان :****
چشم ناراحت نمیشم، ببین خندیدم :))
*تحسین بر انگیز :))
پاسخ:
:)
متوجه شدم :)
:)
پاسخ:
:|
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۷ سِناتور تِد
جالبه که رامبد همیشه شعارِ اخلاق میده تو برنامه ش :))
پاسخ:
:)
و یه جورایی آخرش مشخص بود خودش هم متوجه شد بد سوتی داد :))
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۷ سِناتور تِد
مصداقِ بارزِ استفاده از رانت بود!
پاسخ:
اوهوم و من در عجب ام از جماعت حاضر در اونجا!
بَرَکانّا! ایندی اولدی ;)
هَمَشَ اوزون گولسون!
پاسخ:
بح بح تورکی دانیشیسان، الان منیمده نطقیم آچیلاربا :))
یاشا، شاد یاشا، گولر اوز و سلامت یاشا.
ملت از چه چیزایی عصبانی میشن!!
زیاد حرص نخور برای پوستت بده   :))
پاسخ:
چه چیزا نبود، بی عدالتی بود !!
باشه، فقط چون رو نوشتم هستیم و شما گفتین :))
ندیدمش :|
کلا دو سه روزیه که نمیرسم ببینم!
پاسخ:
چیزی از دست ندادی عزیزم :))

چرا دیگه مسخره بازی در میاوردن مردم بخندن.
ولی الان نفهمیدم چی گفتی.
خب پلیز توضیح دیگه. عجبا. جوونم جوونای قدیم. ما پدربزرگ خدابیامرزمون میگفت اصل فیثاغورت رو توضیح بده براش اینقد توضیح میدادیم تا بفهمه آخرش! :)
پاسخ:
آره آره همونه :)
الان عرق شرم بر پیشانیم نشست, چشم توضیح میدم.
چند روزی بود 16 نفر در قالب چهار گروه استندآپ کمدی اجرا کردن, با رای مردم 10 نفر مستقیم به مرحله بعد رفتن 2 نفر مستقیم حذف شدن و 4 نفر شانس مجدد برا اجرا داشتن تا دو نفرشون برن مرحله بعد که دو نفر از گروه رامبد جوان بودن و دو نفر از گروه اشکان خطیبی. دو نفر گروه رامبد جوان خوب نبودن و خودشون هم قبول داشتن در مقابل دو نفر اشکان خوب اجرا کردن. رامبد اومد رو استیج و از افرادی که اونجا بودن و حق رای داشتن خواست صرفا برا اینکه تعادل باشه به یه نفر از گروه اشکان و یکی از گروه رامبد رای بدن و جماعت حاضر عزیز دل صرفا بخاطر خواست رامبد پا گذاشتن رو اخلاق و بابک که بهتر بود رو انتخاب نکردن. هیچ رقمه هم توجیه نداشت که سلیقه ایه و این حرفا چون به حد کافی تفاوت ها مشهود بود.
یا ابلفض!
یخ بالا سن اله فارسی دانیشسان صرفه‌لی‌تر دی!
تورکونی آغیر دانیشیرسان!
قوربانام:)))
پاسخ:
قیز نَمنه اولدی؟؟
عه منیم تورکی دانیشماخیما سُوز یوخدی جانیم :)
فکرالمیرما!
ساغول :)
مراجعه کن به اینجا و اینجا :)
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۳ ماهی کوچولو
خدا رو شکر خندوانه ندوست و زیاد پیگیر نیستم
پاسخ:
:)
منم نمیدونم چی شده جدیدا وقت میکنم نگاه کنم.
برای بار صدم با تاسف و تاثر و اینا عرض مینمایم که: ما شبکه نسیم نداریم یحتمل خنداونه ای هم نداریم:)
ولی خو رامبد قانون کلت اقاگل نیاز داشته:)
یاعلی
پاسخ:
عه پس نسیم ندارین :)
فرشته جان آقاگل به کل قانون کلت رو تکذیب کردن, دیگه با کلت سروکار ندارن :)
علی همراهت
خنداننده شو نبوده قطعا!
«از دست رامبد عصبی شو»بوده.

پاسخ:
آورین بهار, همین که تو گفتی :)
انصافا نامردی کرد رامبد
پاسخ:
اوهوم.
خب پس خدا رو شکر که من ندیدم :)
فقط چند شب پیش اجرای زینب رو دیدم ...اومد بالا ؟ 
پاسخ:
آره بابا :)
آره اون یه راست رفت جز ده نفر. همون دختر بانمکه و کوتاه قد بود دیگه؟؟
شوخلوخ الدیم پری جانیم!
ناراحات اولدون؟:(((یوخ سن الله:((
بولورم بابا!یازماغینان موشخّص دی!
دوزون ایسته‌سن سؤز تاپامّادیم اوجور ددیم!سورا دا پِشمانّادیم!کلا منظوروم دقیقا برعکسیدی!(دیروزم یه جا کامنت گذاشتم بعد فهمیدم یجور دیگه برداشت شده:( )
باغیشلاااااااااااااا

به به چالش زبان مادری!عالی بود!
شعره رو بگوووووووووووو.چه پدری!خدا حفظشون کنه:)

پاسخ:
آها دییرم آخی, من تورک دخترم :)
یوخ بابا نیه ناراحات, چوخ سویوندوم سنن آشنا اُوماغیما :)
دوزون ایستَسن تورکی یازماخ بیلمیزه چَتین اُولوبده چون چوخی حرکه نن سروکاری وار !
عیبی یوخ جانیم :) آره بعضا پیش میاد.

آره آره یادش بخیر خیلی خوب بود :)
قربااااااااااان تو. خدا همه باباها رو حفظ کنه :)
من امروز خندوانه رو گذاشتم تو برنامم ببینم یکم حرص بخورم!
واقعا که..
مردمو بگو...انقد جوگیر آخه؟
پاسخ:
:)
آره واقعا خیلی جوگیر.
تکذیب کرد؟
ای بابا صدبار خواستم اسکرین شات بگیرم ها انقدر دست دست کردم تا تکذیب کرد.:))

پاسخ:
آره دیر شده برا اسکرین :)
بخاطر ترس بوده, پیرمردن دیگه چه میشه گفت. بعد از اتفاق مجلس گفتن میشن آش نخورده و دهن سوخته تکذیب کردن :)
۲۲ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۴ خانومِ حدیث :)
منم خیلی عصبی شدم
تقریبا مثل همین ماجرا سر قسمت اول ادابازی هم پیش اومد  :/  
پاسخ:
اهوم...
ادابازی یادم نمیاد ولی به هرحال حرکت زشتی بود :|
سلام!
دیروز پستت رو خوندم ولی چون برنامه رو ندیده بودم کامنت ندادم
تکرارش رو که دیدم واقعا متاسف شدم برای رامبد جوان
درسته که یه مسابقه ی ساده است و خیلی اهمیت چندانی نداره ولی اصلا رفتارش اخلاقی نبود و حق اونی که بهتر بود رو رسما پایمال کرد. رفتم تو پیجش کامنت هم دادم ول یخودش خیلی بد توجیه میکنه کار خودش رو وقت کردی سر بزن به پیجش
پاسخ:
سلام...
الان نمونه بارز اخلاق حرکته تو هستش که بدون دیدن اظهار نظر نکردی کاش همه یاد بگیرن.
آره واقعا رفتارشون خیلی زشت بود.
پیج اینستاشون؟؟ آدرسش رو ندارم. بده نگاه کنم..
البته تو تلگرام اسکرین گرفته شده از پیجشون رو دیدم. آها حتما آدرسش هم افتاده نگاه میکنم. :)
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۰۹ مریــــ ـــــم
نفهمیدم چی گفتی (چون از اول ماه رمضون ندیدم )ولی تو اروم باش
:)
خندوانه دیگه به درد نمیخوره
خندوانه با جناب خان معنا پیدا میکرد
پاسخ:
چشم، آرومم :)
من جناب خان رو زیاد دوست نداشتم، فقط آبادانی خوندنش میچسبد :)
سلام طاعات قبول
نوشته های زیبایی دارین موفق باشین

رامبد جوان اصلا ظرفیت باخت رو نداره دقیقا توی یه رسانه ی عمومی حق بابک رو خورد بابک میتونست جزو چهار نفر اول باشه
پاسخ:
سلام.. طاعات و عبادات شما هم مورد قبول حق.
ممنون. همچنین.

نمیتونم قاطعانه در همه موارد قضاوتش کنم ولی واقعا حق بابک حذف شدن نبود و بی عدالتی رقم خورد.
سلام
اینایی که گفتید تو خندوانه اتفاق افتاده؟
ملت چه حوصله ای دارید....
پاسخ:
سلام..
آره تو خندوانه اتفاق افتاد.
نمیشه که مردم عادت کنن به بی حوصلگی :)
نه عادت نکنن به بی حوصلگی
بیان مثل من شب و روز درس بخونن...آخه من چه گناهی کردم؟
پاسخ:
گناه نکردین دارین تلاش میکنید برا اهدافتون, برا اونچه که راضیتون کنه.
پس ایده هال های همه متفاوته استاد. :)
منم جای قلب() می خوام  "پسندیدم" بذارم واسه وبلاگم!
عیب نداره؟! :)
پاسخ:
نه عزیزم"پسندیدم"خیلی هم خوبه.
فقط نفهمیدم، نظرم رو پرسیدی یا واسه پست تلخوانه مربوطه؟؟
خواستم اجازه بگیرم...
گفتم کامنتم تو پستای بالایی نباشه که بازدیدای اونجا بیشتره! یه جای خلوت بگم! O_o
پاسخ:
عزیزدلی :)
هرطور راحتی خانوم.. اوکی حله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">