"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

یهو اندازه 23 سال دلم گرفت.

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰ ب.ظ

شونه به شونه ایستاده بودیم، یکی زدم رو بازوش و گفتم: بابامین کفی؟؟(احوال بابا)، لبخند زد. رو پنجه ام ایستادم تا هم قد شیم، گفتم: بابا "اوجالمیشام"؟؟(قدم بلندتر شده؟؟)، گفت: من "گوجالمیشام"(من پیر شدم). لبخند زد و گونه ام رو بوسید ولی من دلم گرفت....

دعاتون میکنم، یادم افتادین خوشحال میشم دعا کنید.

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۶/۰۳/۲۷

نظرات  (۲۰)

۲۷ خرداد ۹۶ ، ۲۳:۵۲ رویا رویایی
 امشب حس میکنم آخرین فرصتمه دعاکنین مستجاب شه دعا هامون
پاسخ:
حتما دعا میکنم چشم...
به ترکی بود؟  نوشته ی زیبایی بود . انشالله خدا کمکتون کنه
پاسخ:
آره ترکی...
ادبی نمیدونم، فقط میدونم کلمات رد و بدل شده بین من و بابا در دو ساعت پیش..
ایشالا خدا به همه کمک میکنه :)
شونه به شونه گفتی یاد اهنگ سیاوش افتادم
پاسخ:
:)
شما گفتین یاد منم افتاد..
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۸ شرمندهٔ یابن الحسن
التماس دعا عزیزم

حاجت روا بشی ان شاءالله
پاسخ:
چشم حتما دعا میکنم... میدونی که یادمی.

ایشالا همه امون..
همانا در گفتن "دَدَه" با لحن مخصوص فروزان لذتی است که در "پدر،بابا،ددی،فادِر،أب،أباه و ..." نیست!
چه متمدنانه شما با هم معاشرت میکنین؟من و بابام هربار (که روزی 50 بار اتفاق میفته)دو سه تا کشته و زخمی میدیم که ایشالا به طور مفصل در پست های آتی ازش خواهیم نوشت!

خدا حفظ کنه همه‌ی پدرارو...دلت نگیره ها پری...
ممنون که دعا میکنی.من تا برادرزاده‌هاتو دعا کردم این دوشب!عجیب یادمی پری جان..
پاسخ:
چه جالب، منم مثل توام فروزان :) 
خب هرازگاهی متمدن هم میشیم ولی بیشتر اوقات مام زخمی میدیم، حتی چند شب پیش بازوش رو گاز گرفتم :) پس منتظر پستات هستم..

ایشالا ایشالا ... چشم.
وووووواااااییییی مررررسی یادت مونده من برادرزاده هم دارم. قربووونت فروزان جان نمیدونی چقد دل گرم شدم.
عجب!خیلی خوبه اینجوری.البته ما زخمی نمیشیم!بیشتر ارتوپدلازم میشیم!

یادم مونده برادرزاده داری؟
تو فک کن تا پسرعمه‌ات،خانومش(پریسا؟)،بچه توراهیشون(که اگه دختر باشه فقط حق داره شبیه تو باشه)،سحر خانوم زنداداش،نتیجه ارشد و ...!
فدایت،قدایت(قدایت در حقیقت کوتاه شده‌ی همون"قادان آلیم"هستش!صرفا جهت قافیه!)

پاسخ:
:))
خوبه باز من مهندس ام مثلا یه چیزایی از ارتوپدی و فیزیوتراپی و توانبخشی سرم میشه :)

آی قربون تو گل دختر، فک میکردم تازگیا همو پیدا کردیم، مرسی به این حافظه و دقت و اهمیت دادنت عزیزم..

منده سنین قاداوی آلئم هم اوزووین هم قافیه وین :)
:**
آخ گفتی چه حسی خفگی بدی داره :(
میدونی وقتی یکهو به پدر و مادرت نگاه میکنی و میبینی که موهاشون سفید شده خیییلی درد داره :((
پاسخ:
هییییم آره یه خفگی کاملا خفته :(
والا آقایون نسل ما زود موهاشون سفید میشه این یه مورد زیاد درد نداره برام :)
ولی واقعا حق باشماست
من هی یادم میره...
چشم حتما دعاتون میکنیم :)
پاسخ:
از نشانه های پسر شدنه :)
سلامت... بنویسید رو دستتون یادتون نره لطفا.
رو دستمون هم مینویسیم :))
امشب شب قدر هست دیگه درسته؟! یا تموم شده؟؟
پاسخ:
آورین :)
امشب شب آخره..
آخ آخ...دکتر مهندسی دیگه!

نه اتفاقا تازگیا پیدا کردیم!فقط من آرشیوتو زیرورو کردم!

الله المسین نازیمممممممم:***



پاسخ:
هر ایکیسینن آوارا :)

آفرین خوشم میاد از اینجور آدما، من تا یکمی نخونم وبلاگو باهاش ارتباط برقرار نکنم سختمه یهویی دوست شم...

گل دختری ترک دختری دیگه :*
آوارا نیه؟هر ایکیسینده موتخصص! ;)

برای منم سخت و حتی غیر ممکنه!معمولا اوایل خاموش میخونم.البته اینجارو خاموش نخوندم.ولی بیشتر آرشیوتو خوندم که احساس راحتی کردم باهات و صمیمی شدم:*بی شیله پیله مینویسی...

ای جاااااااانم:))

پاسخ:
بله بله متخصص :)

یه چیزی بگم من اکثر وبایی که دنبال میکنم اول خواننده اینجا بودن بعد منم دوطرفه اش کردم، چندتایی هم که من اول دنبال کردم از طریق آشنایی تو وب دوستان بوده. یکی منوووووو بگیره اینجور تعریف کردی تو، خوشحالم که همو پیدا کردیم :)

عزززززیزم..
من چون قبل از بلاگر شدنم،بعضی وبارو میخوندم،بعد اینکه وبلاگ ساختم اونارو دنبال کردم.ولی دوطرفه من کم دارم!ینی اکثرا اونایی که دنبالشون میکنم منو دنبال نمیکنن اونایی که منو دنبال میکنن من دنبالشون نمیکنم!
واقعیت بود بالام جان.منم خیلی خوشحالم جدا!
پاسخ:
خیلی هم خووب. اوایل اینطوریه، فک کن من خیلی کم پیش میومد وقت بزارم بگردم پیدا کنم و حق انتخابام از معدود دنبال کننده ها بود الان امشب به اسم دعا میکردم خیلیا اومدن ذهنم بعضیا دیگه نمینویسن، چند وقت دیگه یهو متوجه میشی چقد دوستای زیاد و خوبی پیدا کردی :)
قربانت. پس خوشحالترم که نظرت اینقد مثبته.
باور کن هر شب جز کسایی بودی که تو ذهنم می اومدی اونم وسط دعا و قران به سر:))
نمیدونم کی بود میگفت اگه وسط دعایی، روضه ای چیزی اسم یکی یادت اومد بدون به دعا نیاز داره؛ خدا کنه اسم منم به یاد چند نفر افتاده باشه.
+ لهجه و زبونتون هم خیلی قشنگه:)
یاعلی
پاسخ:
فرشته میدونی کامنتت چقد ذوق مرگ ام کرد.. 
مرسی عزیزم :)
ایشالا که عاقبت بخیر شی. مگه میشه از یادمون رفته باشی..
+ ممنون :)
یاعلی مدد..
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۳۵ محمود بنائی
زبانتون یک آهنگ قشنگی داره، جدا از غمی که توی جمله پدر عزیزتون هست. 

پاسخ:
ممنون. آره واسه همین هم هست اکثرا طبع شعر خوبی دارن مردمان ترک زبان :)
باباست دیگه خستگی هاش هم میزاره پای بالا رفتن سن، اونم بابا نازک نارنجی من.
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۱ مَـهدی (میرزای قدیم)
چه جالب: من پیر شدم. تنتون سالم و لبتون خندون
پاسخ:
:)
خیلی ممنون.
همچنین شما...
و بن یازیوروم, الله بابانین سنین ایچن توتماک:)
پاسخ:
چوخ ساغول لیلا جان.
تو که زدی فاز ترکی استانبولی :)
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۶ آقای‌مداد رنگی
سلااااااااممم،فکرکنمم شب قدربهتون خیلی خوش گذشته
امیدوارم ماروازدعاهاتون حذف نکرده باشید
پاسخ:
سلاام... شکر خدا خوب بود.
یادم بودین مطمئن :)
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
هر وقت که میبینمش سرپاست و ستون خونه ست و همین که هست، خداروشکر میکنم.
خدا حفظشون کنه:)
پاسخ:
جای شکر هم داره حورا، به قول خودت ستون خونه است بابا..
خدا همه باباها رو حفظ کنه :)
سلام.نماز و روزه همگی قبول...
در مورد این مطلب
ان شاء الله تنشون همیشه سالم و سایه بالای سرتون باشه :)

آبجی هلما، شما رو در لینک های وبلاگم آوردم مشکلی نداره؟
چون شعرا بلاگ رو خصوصی دنبال کردید، برای همین پرسیدم.

در پیوند های وبلاگم زیر مجموعه هم وبلاگی ها لینکتون کردم.
اگر ناراضی هستید بگید بردارم.
پاسخ:
سلام... ممنون طاعات و عبادات شمام مورد قبول حق .
خیلی ممنون، خداحافظ همه باباها باشه..
________
نه مشکلی نیست، من همه کسایی که دنبال میکنم بصورت خصوصیه :)
:)
پاسخ:
:)
همیشه خندان :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">