"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

استعداد به انتخاب "nily"

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ق.ظ

اول باید بگم: نیلی جان ببخش، چون مطمئنا این پست اونچه که مد نظرت بود نیست.

میدونید به زبان آوردن "خودمون" یکی از سخت ترین کارهاست. من شاید در خلوت خودم به اینکه تقریبا خودم رو کامل میشناسم اذعان کنم ولی تحلیل خودم در جمعی سخته، نمیدونم استعداد رو در چه زمینه ای باید کندوکاو کنم، رفتار، اخلاق، درس یا هر زمینه دیگر، خب بوته گوجه فرنگی که نیستم حتی بدون پروراندن هم ذاتا یه استعدادهایی دارم ولی اعتقاد دارم باید برا هر استعداد مثبت تلاش کرد. بگذریم آسمان ریسمان بافتم تا از استعدادهام بگم، حالا تو این پست کاری به شکوفا کردنش هم نداریم.

به نظر بابا: استعداد مدیریت دارم، یکی از دلایلش رو هم اعتماد به نفس بالام میدونه.

خواهرم گفت: استعداد سخنوری (مثبت و منفی بودن منظورش رو خودش میدونه و خداش)

به نظر خودم: 

- نم پس ندادن: حتی امکان داره پرحرفی کنم(قبلنا بیشتر) ولی حرفی که نباید رو نمیگم، زیاد تحت فشار باشم ریلکس میگم: عزیزم نمیگم بیخیال شو.

- دیده نشدن: تنها موردی که هیچ وقت به ثبات نرسیدم "دختر خونه بودن" به دیدگاه کوکب خانم های طول تاریخ هست.(میتونم ادعا کنم هم آشپزی ام عالی هست هم سلیقه خونه داریم.) برام مهم نیست کسی یادش نمیمونه.

- دیده شدن، پا پس نکشیدن، تونستن: این قسمت زیرمجموعه های زیادی داره ولی میل سخن ام نیست. مهم یک روزنه ای است که برای ورود پیدا کنم، مطمئنا پایان خوبی رو رقم میزنم.

چند مورد هم تیتروار: شیرین زبانی، لودادن خودم، قدکشیدن، بعضی وقتا از عمدخودم رو به نفهمیدن میزنم. 

همین.

شما هم خواستید از استعدادهای خودتون بگید، اگه از استعدادهای منم که شرشر سرازیره متوجه شدین بگین به خودم امیدوار شم. :)

موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۴/۰۱

نظرات  (۲۴)

اول از همه من ازت عذر می خوام چیزی پیشنهاد کردم که باعث درگیری ذهنت شده! :)

زیاد باهات آشنا نیستم هلما...
اما به نظرم یکی از خصو
پاسخ:
عه دختر خوب این چه حرفیه، اتفاقا خیلی خوب بود باعث شد یکمم برا خودم وقت بزارم، فقط بیانش یکم طوریه که بلدش نیستم. :)
آشنا میشیم به مرور..
مرسی عزیزم.
در واقع همونا که پدر و خواهر فرمودن،استعداد هستن،هرچند تیتروار بودن.
 اینایی که شما گفتی مهارت‌های فردی و رفتاری هستن.
پاسخ:
اوهوم.
خب بنظرم حرفتون درسته ولی شاید من از زاویه ای بهشون نگاه کردم و استعداد دونستم که  واقعا هم استعداد بودنش درسته اما با توضیحاتی که براشون نوشتم شبیه مهارت دیده میشه.
ممنون :)
دستم خورد کامنت قبلیه نصفه اومد :||||

ادامش:
یکی از خصوصیاتت می تونه مهربانی در عین حال با سیاست بودنت، باشه!
شاید این خودش یه استعداده! :)
پاسخ:
هیییییم. میتونم هر دوش رو قبول کنم، هرچند اولی باز خصوصیتیه که شاید کم به چشم بیاد ولی تو دومی تاحدودی مستعدام :)
مررررسی نیلی جان.
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۳:۰۱ ماهی کوچولو
استعداد پیچشم داری به نظرم و دلبری :) 
پاسخ:
پیچش یعنی پیچوندن؟؟ اینو یکمکی بلدم :)
قربووونت وااااای دلبرم:) خوبه.
مرسی ماهی جونم :*
اقا چون حرفمو تایید کردی شیر شدم :|
یه چند تا خصوصیت بد ببندم به نافت :دی
پاسخ:
:))
بگو بعدش ببینیم باز شیر میمونی یا نه :))
قبول نیست آقااا اینا که همه اش استعداد های خوب بود یه کم هم از استعداد های بدتون میگفتید اگه دارید :))
جدای از شوخی من نم پس ندادن و سخنوریتون رو حدس میزدم در مورد اعتماد به نفس هم بنظرم موافقم یعنی اعتماد به نفس رو دارید :)
پاسخ:
نه دیگه اینا هم میتونه مثبت باشن هم منفی :))
عه فک کنم خوب باشه که دنیای مجازی و واقعی یکی ام :)
بعضی وقت ها از عمد خودم رو به نفهمیدن میزنم 
:)) خیلی حال میده منم امتحان کردم
یعنی کم مونده دور و بریا دیوونه شن  
پاسخ:
:))
خیلی...
نه من از روش میگذرم در حد حرص درآوردن نیست.
ولی مگه اینم استعداد محسوب میشه!  :))
پاسخ:
شاید هم بشه :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۷:۵۶ محبوبه شب
واااییی اون نم پس ندادنه خیلی خوب بود : )))

پاسخ:
آرررره خیلی :))
همین که معتقد باشن استعداد مدیریت داری خودش خیلیه ولی من برعکسم :)
خوش اخلاق بودن خودش یه مهارته که داری:)
یاعلی
پاسخ:
اوهوم.. فقط بعضا توقع ها رو از آدم میبره بالا.
فک کنم وبلاگ و محیطش خوبه که منم خوش اخلاق نشون میدم :)
مرسی.
یاعلی مدد
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۱ الیــــ ــــوت
جسارت نباشه، از «لو دادن خودم» اگه فاکتور بگیریم با این استعدادها من شغل شریف «جاسوسی» رو بهتون پیشنهاد میدم. فکر کنم خیلی موفق بشین توش. اونم جاسوس دوجانبه :)
پاسخ:
راحت باشید :))
از چندتا دیگه از استعدادهام رو میکردم، احتمال "تروریست" بودن هم قوت پیدا میکرد :))
ام آی سیکس برا فعالیت چطوره؟؟ :))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۲ الیــــ ــــوت
یه بار دیگه دیدم استعدادها رو اصلا خود خودشه :))
پاسخ:
:))
مرسی بابت تایید و تاکید. :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۳ محمود بنائی
ویژگی های یک دختر کدبانو و شیرین زبان آذری، چیز دیگه هم انتظار نمیرفت :) 
البته استعداد آدمها معمولا توی یک خط جا میشه و اگه قرار باشه توی یک پست یا یک صفحه نوشته بشه، واقعا شخص جالبی میشه، مثل آقای پوتین که در سیاست، اقتصاد، شنا، ورزش های رزمی، هنر و...  استعداد داره و به کشور بزرگی مثل روسیه حکومت میکنه!  

پاسخ:
بلی بلی همینطوره :) ممنون.
آره دقیقا همینطوره خیلی موافقم، بخصوص برا من که عادت به نوشتن در حجم زیاد رو ندارم.
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۹ الیــــ ــــوت
ام آی سیکس که خیلی ضعیفه! اخبار نمی بینید همه چی از دستشون در میره کلا!
بفرمایید «شین بت» در خدمت باشیم :))
پاسخ:
خب این "لودادنه" رو هم در نظر گرفتم :))
این دیگه چیه، عجب سازمان های جاسوسی پیشرفت کردنا، پس هم صنف ایم :))
اهم اوهوم.
از اونجایی که ما اول استعداد بودیم بعد فروزان شدیم،باید بگویم که استعدادهام نه در قالب کامنت،نه پست و نه حتی کتاب میگنجه.(معلوم بود حرفی برای گفتن ندارم؟:دی)
اما در مورد استعدادای تو...
چیزایی که خودم متوجه شدم اعتماد به نفسته.
سخنوریم پیداس البته از جنبه خوبش
حس میکنم استعداد حال خوب کنی هم داشته باشی:)
پری میگم این عنوانو بذار ویژگی به جای استعداد!اینا استعدادن مگه؟عجبا!پیشنهاد نیلیو پوکوندی که:ذی

دختر خونه بودن...چاپ کنم آگهیو پری D: [خنده های شیطانی کرده از سمت چپ میرود پنلش]
پاسخ:
سلام استعداد، خوبی استعداد؟؟ :)
نگنجید خب :))
من برم ذوق کنم .............
حالا دیگه مخلوطی از ویژگی و استعداد زیاد حساس نشو...

:))) از سمت چپ میام پیشت، کاریت ندارم که فقط میام پیشت :))
[با رنگ پریده از پنل به سوی ناکجاآباد کوچ میکند]
پاسخ:
:))
باشه بابا گم میشی، بمون پیشمون :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۲۲ الیــــ ــــوت
آهان :)
شین بت سازمان اطلاعــاتی داخلی اسرائیله. میگن از موساد بدتره :)

ما اینا رو از بازی یاد گرفتیم والا. یه بازی میکردیم splinter cell
یارو گفت: این کار اون لعنتیاست
گفتیم: موساد؟
گفت: خیلی بدتر از اون. شین بت.
اصلا صداش یادم میاد رعشه بر اندامم میفته :)
پاسخ:
آره یادم اومد...
اییییش چندش ان اونا :))
حالا نترسید ما همگی مواظبتونیم :))
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۱ نویسه های یک پسرایرانی:))
استعدادهای شما(هلماتک چشم(درعکس پروفایلت)):
نم پس ندادنت بدنیست:))
اطلاعاتتم خوبه:))
خوب هم حرف میزنی ،یعنی فیان بیانت هی بدک نیست
سربه هوایی
و...............

استعدادهای
خودمم:)
یک آچارپرت کنیم خوبه
آچارپرت کنیم بیسته
یعنی باسنگ بزنم پشت کله گربه،گربه خوابیده زمین
سرعت بازکردن پیچ قطعات ماشینم خوبه
و.........

پاسخ:
شایعه پراکنی نکنید من دوتا یعنی یه جفت چشم دارم، حتی یه دماغ هم دارم :))
بح بح خیلی هم خووب.
و ...
:))
ماشالا، کرور کرور استعداد دارینا.
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۴:۴۸ نویسه های یک پسرایرانی:))
اندازه دماغتون چقدره،یک عکس ازش بزار:)



اسفنددودکن چشم نخوریم والااااداره ازهمه چیمون استعدادمیباره،بدووووو:)

پاسخ:
:)

ماشالا گفتم :)
حیف دیس لایک نداری...
(سوت زنان از نوار بالای وبلاگ به وب خود باز می گردد!)
پاسخ:
:))
آره خیلی برا قالبم درس لایک نداره.
حالا بگو بعد بازگرد :)
جدی هنوز چیز بدی ندیدم! :)
پاسخ:
قربانت. امیدوارم هیچ وقت نبینی :)
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۱۸ ملکه بانو
ماشالا چقدر هنرمند و بااستعدادی

اون نم پس ندادنه، عاااالیه
پاسخ:
ممنون :)

عاااااالی ...
۰۱ تیر ۹۶ ، ۱۸:۳۵ 🍁 غزاله زند
یکی از استعدادهات مهرته که از دور هم به دل میشینه :) 
تعریف از خود نباشد استعداد زیاد دارم ولی نمیشه همش رو شکوفا کرد :)) مسئولین هم که رسیدگی نمیکنن!
پاسخ:
واااااای مرسی غزاله جوون :)
تعریف چیه خب حتما که حقیقته، مسئولین تا دست به قفل فرمون نشدم زود اند سریع رسیدگی کنید. :)
من استعداد سخنوری، نویسندگی، شعر خوانی و نقالی دارم فک نمیکنم استعداد قابل توجه دیگه ای هم داشته باشم
پاسخ:
خب اینا کم نیستن خیلی هم خوب ان.
البته مطمئنا چند مورد هم هست متوجه اشون نیستی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">