"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

کنکور به انتخاب "اسمارتیز"

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ

"کنکور همه زندگی نیست." ولی مهمه خیلی هم مهمه.

برای دوستان بیانی که کنکور دارند آرزوی موفقیت میکنم .

موافقين ۱۳ مخالفين ۱ ۹۶/۰۴/۱۵

نظرات  (۱۱)

۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۲ سِناتور تِد
به فیضِ افضل رساندید ما را با اون چهار کلمه! :))
بیچاره اسمارتیز خانم :) 
پاسخ:
:))
برید حالشو ببرید.
هرچی میگفتم میشد اضافه گویی، همینه که هست. :))
تازه میخواستم بگم بهترین شاتوتی هم که خوردم تو نیشابور از درخت چیدم و خیلی چسبید ولی حیف ام اومد پست به این خوبی رو خراب کنم، زیر کامنت خرس گفتم راحت شدم. :)
۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۰۹ ماهی کوچولو
واسه من بیشترتر دعا کن لطفا
پاسخ:
به روی جفت چشم آفتاب پرستیم. :))

موفق باشن 
پاسخ:
:)
ایشالا
۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۸:۳۸ مریــــ ـــــم
واااقعا مهمه
پاسخ:
اوهوم :)
۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۸:۴۱ اسمارتیز :)
دی:
کامنت سناتور تد :) خخخخ

کنکور رو که نه، ولی قبول دارم شاتوت شاید موضوع سختی بود:) من خودم اینقدر با شاتوت و درختش خاطره دارم که فکر کردم شاید بقیه‌ هم همینقدر باهاش عجین (؟) باشن.... که نیستن :)))

من به نشانه اعتراض اینجا رو ترک میکنم دی: 

پاسخ:
:)))

زندگی تو وصل بوده به شاتوت خبر نداشتیم. :))

کیفیت مهمه نه کمیت:) منو باش فکر شما کنکوریام که وقتتون گرفته نشه. :)
انشالله :)
پاسخ:
انشالله :)
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۳:۲۹ علی احمدی
ممنون
پاسخ:
موفق باشید. :)
من نیز همین آرزو رو دارم! :)
پاسخ:
آورین بر تو :)
همانا تو از رستگارانی :)
این همون درس خوب است خوب ولی خیلی مهمه که بعضیامیگندومیشن20دیگه


امیدوارم تمام بچه های بیان دولتی روزانه بیارند:)
پاسخ:
اوهوم :)

انشالله همینطور هم میشه.
:*
پاسخ:
موفق باشید همگی :*
دقیقا همینطوره
و ایشالله همه شون موفق باشن :)
پاسخ:
:)
ایشالا با امید به خدا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">