"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

تنها دست آورد سفر

جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۵ ق.ظ
نقاشی نسیه آرش از چهره ام، تموم هم نکرد با خودم ببرم، نشونم هم نداد.
موافقين ۱۴ مخالفين ۰ ۹۶/۰۴/۳۰

نظرات  (۱۵)

۳۰ تیر ۹۶ ، ۰۲:۰۷ حضرت کازیمو
کجا رفته بودی؟
پاسخ:
الان تهران ام. ولی خب تو این فاصله چند جا دیگه هم رفتم.
چه دست‌آوردی واقعا! D:
پاسخ:
:))
باز خوبه امروز این پیدا شد گفت: پری میخای نقاشیت کنم. 
بسلامتی
پاسخ:
:)
قربان آبجی
همین هم خوبه قانع باش:))
یعنی روحیه ات بهتر شد؟ کیف نکردی؟؟
پاسخ:
اتفاقا خیلی خوبه :)
چرا به هرحال یه هوایی عوض کردم.
یه نقاش هم تو خانواده نداریم! :|

برو حال کن با نقاشیت، نگو چیست "حال"...
پاسخ:
عکس خواهرش رو کشیده بود کپی :)

ای کاش تو امشب تموم کنه بده، وگرنه میمونه وقتی اونا بیان خونه ما.
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۲ گُل نِگار
:)
با خودش فکر کرده که بهتر هم میشه کشید بذاره بعدا بهت بده :)
(مثبت اندیشی :/)
پاسخ:
:)
دیدم نقاشیاش رو، کامل کردنش دو روز وقت میبره.

۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۸:۳۸ محمود بنائی
خب ببینیم لئوناردو داوینچی چی میکشه آخرش :) 
پاسخ:
آره فک نکنم آماده اش رو تحویل بگیرم، چون صبح برمیگردیم تبریز ولی عکسش به دستم برسه رونمایی میکنم. :)
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۰۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
الان چه کنیم ؟
پاسخ:
هیچی.. مگه شما برا هر پست که میخونید کاری میکنید؟؟
:)
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۲ میرزا ژوزف پولیتـزِر
:))))))))))))))))))))))))))))
قشنگ ده ثانیه خندیدم با صدای بلند. نه والله چه کار میکنم برای پست ها. ولی برای کامنت شما کلی خندیدم. مرسی.
پاسخ:
الان دقیقا برا چی خندین؟؟ جواب من؟؟
یا؟؟
آخرش بفرسته براتون ببینید خب کشیده یا نه :/
پاسخ:
منتظرم. امروز خواهرش پیم داده بود: عکس سه رخ میدادی بهتر میشد. کم مونده بود بگم نخاستیم داداش :))
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۷:۵۸ آقاگل ‌‌
مارکو چه برایمان آورده ای؟
:دی
پاسخ:
:))))
تحفه ای ناب از ایران زمین :)
وای خدا چقد با این کامنتتون خندیدم من.
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۵۰ פـریـر بانو
من همیشه دوست داشتم یکی نقاشیمو بکشه...ولی خب...هیچوقت هیچکسی نبود که همچین کاری کنه :/ پس... خوش به حالت :]
پاسخ:
:)
یه روز اتفاق میافته..
حالا ببینیم برا من رو کی میفرسته :)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۱۶ کنت دراکولا
خیلی هم خوب!:))
پاسخ:
:) خیلی هم ممنون.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۳ یــاسـᓄـךּ ●‿●
:)
پاسخ:
:)
همیشه خندان
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۷ علیـ ــر ضــا
دست آورد سفر 😐 دست آورد هشت سال دفاع مقدس 😐
پاسخ:
:))
هشت سال دفاع مقدس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">