"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

روز دختر مبارک :)

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

من: بابا روز دختررررره.

بابا:بدو بغلم(بوسم میکنه و میگه: روزت مبارک)

مامان: بعد از چند سال دلم برا بابام تنگ شد.

بابا: (منو از خودش جدا کرد، مامان رو بغل کرد و بوسید و گفت: روزت مبارک بانو)

من: :||||| عه بابا بچه نشسته هاااا

بابا:(دستاش رو به حالت نیایش و راز و نیاز با خدا برد بالا) و گفت: خدایا انصافه بعد چهل سال زندگی مشترک برا بوسیدن خانوممون از یه الف بچه اجازه بگیریم؟؟

من: مامااان من بددلمااا :||

مامان: اگه دهه شصتی بودی باز میگفتیم یه حرفی

من: ماااامان :|||

بابا: اگه فضا سنگینه برو اتاق

من: باباااا :|||

مامان: خب؟؟

موافقين ۱۲ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۰۴

نظرات  (۲۸)

۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۳ الیــــ ــــوت
آقا من از پشت مانیتور معذب شدم :))
خیلی غافلگیرانه بود :)
پاسخ:
:)) میگم بچه مردم معذب میشه ها گوش نمیدن.
والا بقول خواهرم: برا ما عادیه :)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۴ الیــــ ــــوت
اول اول :))

روزتون مبارک راستی :)
پاسخ:
آفرین آفرین👏👏

هول اول شدن بودین تبریک هم نگفتین :))
ممنون.
:))

کلا روز دختر فراموش شد :دی
پاسخ:
:))

همون تو عنوان گفتم یکم ابهتش حفظ شه :)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۰ دُچـــــ ـــــار
ببینم فردا شوهر شما ایا رعایت میکنه خودش!؟ :)
پاسخ:
یاخدا این سوال از حرکت بابا معذب کننده تره :))

روزتون مبارک :))
من جای شما بودم از پنجره در میرفتم :/
پاسخ:
ممنون :)
ببخشید من یکم پرروتر از شمام :))
چه خوب که همچین صمیمیتی هست! :)

نگو که رفتی اتاقت هلما! :|

روزت مبارک دختری! :)
پاسخ:
یکم زیادیه :))

نه بابا کجا برم، رفتم به زور خودمو چپوندم وسطشون :))

قربووونت همچنین :)
" اگه دهه شصتی بودی "
خیلی خوب بود :)
هلما خانم روزت مبــارک ^-^
پاسخ:
مادر است دیگر، همه رقم بچه داره تفاوت دهه ها دستشه :))
مرسی.
فدااات همچنین :)
GEM HALMA😂😂
چه خانواده ی جالبی داری:)))
روزت مبارک خانمی:))
یاعلی
پاسخ:
Gem😆😅😅😂😂😂😂
جالبی رو رد کردیم :)
قرررربون فرشته جانم :*
روز تو هم مباارک.
علی همراهت
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۴ کنت دراکولا
:)))
دهه شصتی ام نیستی!:دی
روزت مبارک!
پاسخ:
:)))
توقع از دهه هفتادیا بیشتره :))
ممنون :)
گونوز موتلی :) 

چه بابا باحالی داری عااا :))))))))
پاسخ:
چوخ ممنون علی آقا :) 
وبلاگی ولمیسیزااا..

مرسی. بعععله شدید باحال :))
:))
خدا حفظشون کنه و سایه شون بالای سرت باشه.

پاسخ:
:))
خیلی ممنون :)
خدا همه مامان باباها رو حفظ کنه.
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۱ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا برای هم نگهتون داره:)
پاسخ:
مرسی حورا جان. 
:)
چه حرکت باحالی:))دمش گرم...ایشالا قرن ها در کنار هم باشند و زندگی کنند.
پاسخ:
بلی بلی باحال :))
ممنون بابت دعا به این قشنگی :)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۳ محمود بنائی
روزتون مبارک :) 
به نظرم یاد دادن محبت و دوست داشتن چیز بدی نیست! نمیدونم چرا بعضی پدر مادرها فکر میکنن زشته! 
پاسخ:
خیلی ممنون :)
والا!!! بیان از مامان بابای من یاد بگیرن :))
روزمون مبارک :)
پاسخ:
مباااارک :)
۰۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۹ ماهی کوچولو
حرکت بابات و سوال آقای دچار :)))))) 
پاسخ:
دقیقا :))))
هنوز تو شوک ام :))
سلام
روزتون مبارک..
پاسخ:
سلام...
ممنون :)
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۲۶ פـریـر بانو
من عاشق اینطور مامان باباهای عشقولیم :)))
خدا حفظشون کنهههه ^_^

من دیررسیدم و نت نداشتم. حیف. ولی روزت مبارک قشنگ جانم :* :*
پاسخ:
فدات.. مامی بابی منم عاشق همچین دختر خوووبی ان :))
مرررسی ^_^

فدااات. همچینن. منم دیروز پای پستت تبریک نوشتم نت پرید و شب دوونیم وصل شد.
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۰ مریــــ ـــــم
خب بچه برو تو اتاقت بذار راحت کارشونو بکنن خب
:))))
پاسخ:
عه یعنی چی آخه :)))
بح بح

مبارک باد ...
پاسخ:
:))

ممنون، روزت مبارک.
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۵ علیـ ــر ضــا
خانواده فانتزی داری 😐 #خوشبحالت 
🙂
همیشه آتشین باشه خانواده 🙂 منظورم کانونشه 😀 

پاسخ:
اوهوم. ممنون :)

خیلی خیلی ممنون. همچنین کانون خونواده شما :)
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
من تبریک گفته بودما. کوش؟ خوردیش؟ :))
پاسخ:
کو؟؟ کجا؟؟ یحتمل بیان خورده من بی تقصیرم :)
ممنون :)
مگه ما دهه شصتی ها چمونه؟!!!
مگه مال دل نداریم؟؟!!
دقیقا بابای منم عین بابای شما رمانتیکه:)
وسط سفره ی صبحونه یهو بر میگرده به مامانم میگه دوستت دارم:)
دختر روزت مبارک:)
دلم تنگ شده بودددددددددددددد
پاسخ:
شما دهه شصتیا دسته گل این :)
خیلی هم خوبشو دارین، بحث سر اینکه خیلی خوبش رو دارین.
کلا اگه توجه کرده باشی آذربایجانی ها عاشق پیشه ان :)
خدا حفظشون کنه.
مرسی عزیزم :***
منم .... فک کردم نت ات مشکل داره. البته منم یا سفرم یا کلاس یا دنبال یه چیز خوب شه ایشالا جور شه.
۰۵ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۳۵ میرزا ژوزف پولیتـزِر
ای کامنت خوار.. ای ...:))
پاسخ:
:)))
کامنت خواره ...
ما تو دبیرستان جای خالی به فحش میگفتیم. :))
من بابام این جوریه ولی مامانم نع!با همین غلظت نع ها!
ینی خیلی اعتقاد داره به این که اینجا بچه نشسته :|

خدا حفظشون کنه برات پری جونِ من:*
پاسخ:
والا مامان من با بابام همدست شده. :)

مامان بابای تو رو هم برات :)
مرسی..
اووووففففف بابا حساس نشو
پس مامان بابای منو ببینی چی میگی!؟
البته جلو مهمون از این حرکتا نمیزنن پس نمی تونی ببینی :دی خخخخخ

سایه شون مستدام باشه ان شاءالله
پاسخ:
ببینمشون میگم: عمووو من مهمون نیستم یه چشمه از شیطنت رو با آرامش نشون بده. :)

قربوونت، همچنین مامان بابای توو..
آرامش؟
ینی خاااااعک 😂
خخخخ
پاسخ:
:))
من اگه پری ام با آرامش رو هم براشون اوکی میکنم. :)
خوش به حالت...چقدر خوب بود این پست.
تو خونه ما که مدام بین مامان و بابام دعواست اونقدر که دیگه حالم بهم میخوره از این دعواهاشون‌...
چقدر خوبه راحت میتونی بری تو بغل بابات...
خوش به حالت،خیلی خوش به حالت
قدر بدون دخترجان :)
الهی که سایه عزیزانت تا ابد بالاسرت باشه
پاسخ:
قابلی نداشت. :)
تو هر خونه ای پیش میاد، خودتونو اذیت نکنید.
اوهوم خیلی حس خوبی داره.
چشم قدر میدونم ^_^
ممنون. همچنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">