"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

می ارزه به امتحان کردنش :)

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۱۰ ب.ظ

یه شب سرد، سکوووووووت و آتیش همین...

اگه سکوتی که اینروزها کم یاب شده هم نبود، یه هندزفری و پلی رو آهنگایی که ذره ای برات مهم نیست چی ان، نه لحن، نه ریتم، نه محتوا هیچی...

بشینی، راه بری، بدویی، بخندی، پشت درخت گریه کنی یادت باشه پشت درخت، فقط مهم اینه خودت باشی و خودت، با خیال راحت رویا ببافی و غرق شی تو رویاهات...

یه شب هزار شب نمیشه، هر یه شب برا خودش هزارتا شبه...

چایی زغالی بخوری و بوی آتیش رو استشمام کنی، یه بوی خووب یه بوی زنده یه بوی گرم...

راستی چرا تو نهایت شلوغ بودن روزا و شبا و دوروبر و حتی حرافیای خفه کننده دلامون ساکت شده؟؟ آروم برا خودش میتپه، آروم غصه میخوره، آروم برا خیلی چیزا و خیلی کسا غنج میره و جیک اش هم درنمیاد؟؟


موافقين ۱۱ مخالفين ۰ ۹۶/۰۵/۰۶

نظرات  (۲۰)

آره می ارزه به امتحان کردنش...
خودِ خودِ زندگیه اصن...

دلامون ساکت شده...
آدمشو پیدا نکرده شاید...
پاسخ:
:)

آدم!!! مگه باید نفر دومی باشه؟؟
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۷ سِناتور تِد
پا چی میگه؟ :)))
پاسخ:
از شما بعیده, واقعا نشنیدین؟؟ اوووف بر شما..
"پا قلب دومه"
:))
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۸ سِناتور تِد
الآن میخواید بگید کفش دارید؟ یا دارید پزِ پاتون رو میدید؟! یا شلوار؟! یا مانتو؟ هان؟؟؟ 
پاسخ:
همه موارد صحیح است :)
مهم تر از همه نشون میده یه دختر خیلی خیلی ترگل و ماه ام نه یه خرس قهوه ای چاق :))
به به چای زغالی :))
بوی آتیشش رو خیلی دوست دارم
پاسخ:
عجیب میچسبه :)
با بوی دود فرق داره هااا :)
خییییلی فرق داره بابااا این مست کننده اس :))
پاسخ:
دقیقا :)
با تجربه اینا..
چند تا سیب زمینی هم بندازی تو آتیش عالی میشههه:)
پاسخ:
خیییلی. قارچ هم خیلی خوشمزه میشه :)
حالا ما که سنمون قد نمیده!
ولی مثه اینکه اشاره میکنن باید باشه! D:
پاسخ:
سنت قد نمیده چرا فکر پی دومیه هاااا؟؟ تو پست قبل هم گفتم بددل شدم جدیدا :))
اووه اوووه چه فکر نفر دومه ...
عه..چیزه...اینه..ینی...
من برم مخشامو بنویسم D:
پاسخ:
آورین :)
از رو تصمیم کبری دو بار برا تنبیه بنویس.
آی کیف میده راحت بشینی و هندزفری بزاری تو گوشت و کیف کنی برای خودت ، یا وسط خیابون قدم بزنی و آهنگ بشنوی انقدر میچسبه:)
قلبمون قاطی داره به نظرم وقتایی که باید اروم باشه ناارومه وقتایی که باید نااروم باشه ریلکسه:))
حالت همیشه خوش بالام جان:))
یاعلی
پاسخ:
من محو بشم تو فضاهایی که گفتی :)
ما تو درس فیزیک پزشکی به این شرایط میگیم: هارت آریتمی.
قربوونت فرشته جانم :))
علی همراهت
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۹ פـریـر بانو
پری عجب جاییه...
منم یه عکس این مدلی دارم...
میدونی؟
آدم دلش میخواد برا آرامشش بمیره...

:: واقعا چرا جیک دلمون در نمیاد؟ خیلی طفلکی شده این روزا...
پاسخ:
برا تقریبا یه ماه پیشه :)
جات خالی خیلی خووب بود...
اوهوم ولی من همیشه برا چیزایی که دوستشون دارم میخام بیشتر و بیشتر زندگی کنم.

طفلکی، خیلی برازنده است.
آقا میشه لب دریا باشه؟!
شبِ جنگل رعب انگیزه :|

هلمایی خو یه سوت میزدی و منو هم خبر میکردی دیگه -_-
ایششش 😒
پاسخ:
اینطوری ابهتش بیشتره :)

والا دلم میخواستت تو و .... ولی دستم بهتون نمیرسید. :)
باریکلا 
پاسخ:
:)
فدات.
کَفْشت نسوخت؟! O_o

چایی زغالی! :)
کوفتت شه! :)
پاسخ:
نه :)) 

نوش جان شد. :))
میدونی نیلی؟؟ وقتی دوستم بهم بگه کوفتت شه خوشم میاد. :)
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۰۶:۳۵ کنت دراکولا
|  |
|  |
|  |
_____
       \
     \
   \
 \
\
هان چیه؟!منم کفش و شلوار ومانتو دارم:¶
پاسخ:
:))
من فکر میکردم شما پسری :)
وای ینی کامنت بالایی فقط 😂😂😂 

تاکیدشم روی سه گوش بودن کفش بود ! :دیی
پاسخ:
خیلی با شما تفاهم دارن :))

خیلی هم خوب. :)
به بهشت نمی روم اگر چایی زغالی آنجا نباشد. آخرش بخاطر همین چایی مجبور میشم برم جهنم!
پاسخ:
:))
برا شما زیادی می ارزه. 

برادر من توبه کنید.
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
چایی زغالی^_^
همون خط اولم آرزوست!
پاسخ:
^_^
ای جان!
وااایییی. چه عکس خوبببیییی:)
پاسخ:
واااییی مرسی لیلی جونم. :)
۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۵۸ محمود بنائی
چه شبی میشه!  فکر کنم همون شبی میشه که استاد شب پره می فرمایند " هیچ شبی مثه امشب نیست، دیشب مثه امشب نیست، امشب مثه هر شب نیست، این شبی که میگن شب نیست..." 
چند روز پیش صبح خیلی زود از خونه اومدم بیرون و همین بوی آتش توی خنکیه هوا پخش بود، پرتم کرد به سال ها قبل توی باغ پدربزرگم و... 
ما امکانات شما را نداریم خانم! تهران باغ و درختش کجا بود؟ بیرون بمونی دزد میبرتت! 
پاسخ:
:)
خودخودشه. قبلنا با این آهنگ میخندیدم فقط :)
معلومه خونه پدربزرگ خیلی میچسبده بهتون.
میدونین اونجا چطوری بود؟؟ نه نت بود، نه گوشی آنتن میداد. صدای شرشر آب بود هرازگاهی صدای زوزه شغال...
وااای پست، این نوشته ها و عکس..😍
خیلی خوب بود
دلـــمــ خواست:(
پاسخ:
قابل تو رو نداره :)
ای جااانم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">